Beauty en fashion
krulliebollie
16-10-2025 om 14:50
vandaag weer een zwarte broek van SA. Iets wijder model als de Franka en met splitjes aan de onderkant, zwarte trui met glitters van Freequent, zwarte sneakers ( Adidas Campus 00)
MissBobby
17-10-2025 om 11:12
ik loop in een oud kloffie. Zwarte broek, zwarte longsleeve en puma sneakers. Als mijn vriend vanavond komt dan kleed ik me nog even om. Geen idee in wat, avond thuis dus wel iets comfortabels maar iets wat er ook nog leuk uitziet.
krulliebollie
19-10-2025 om 11:06
gisteren zwarte broek van SA aan met zwart truitje en kort zwart vestje. Vandaag spijkerbroek van LTDC, grijs, wijder model O shaped. Daarop truitje van SA met bruine luipaardprint. Sneakers van Adidas met luipaardprint.
MissBobby
19-10-2025 om 23:13
Ik heb de hele dag in m’n huispak rondgelopen. Wel vanmiddag gedoucht en in een vers pak een snelle boodschap gehaald. Morgen weer werken. In de ochtend een presentatie geven dus dan zal ik maar weer wat leuks aantrekken.
krulliebollie
20-10-2025 om 10:21
Vandaag spijkerbroek van Gstar. Boyfriend model. Aardig versleten. Wolwit truitje van Numpf, dun gebreid met trompetmouwtjes. Luipaardsneakers van Adidas.
MissBobby
20-10-2025 om 22:20
heerlijk zo’n versleten jeans.
Ik had vandaag een nette donkerblauwe jeans aan met wijde pijpen. Daarop een bordeauxrode blouse en een geruit tweed jasje in bruin met bordeaux en blauwe ruitjes. Bordeaux sneakers van Nike die ik voor een prikkie op Zalando lounge kocht.
krulliebollie
21-10-2025 om 15:56
Ging je presentatie goed?
Vandaag een vrij lichte jeans aan van Geisha met ritsjes onderaan. Qua kleur vind ik dat hij nog net kan, daarna weer de kast in voor het voorjaar. Daarop een blousje met retroprint van Ambika in groen, wit, roze en zand met hele lange manchetten met 4 knoopjes ( om de lengte van de manchetten aan te geven) in een aansluitend model. Ik had er groen met roze puma sneakers bij aan.
MissBobby
22-10-2025 om 07:33
presentatie ging goed, enthousiaste club mensen!
klinkt mooi je blouse, is ook een leuk merk.
Ik heb een lichte jeans aan van G-star met een wit basic shirt met v-hals. Daarop een lichtblauw wijd jeansjasje wat bij de broek past. Witte sneakers van Puma.
krulliebollie
22-10-2025 om 08:40
Leuk, ik hou van jeans op jeans.
Ik heb vandaag nog een keer mijn oude spijkerbroek aan van Gstar, daarop een witte blouse met er overheen een truitje in fluor roze kleur gebreid van baby Alpaca en wol. Truitje is met mouwtje tot op de elleboog en de witte blouse heb in de mouwen van omgeslagen tot de manchet net onder het truitje komt zeg maar. Toen ik vanochtend in en label keek naar materiaal vroeg ik mij wel af of baby alpaca wel diervriendelijk is verkregen. Lichtblauwe gazelle sneakers met dikke zool met fluor roze streepje wat weer leuk bij het truitje past.
Ted68
22-10-2025 om 08:44
Spijkerbroek, groen vest, wit shirt. Buiten: Gele regenjas, blauw geel gestopfte regen laarsen.
MissBobby
23-10-2025 om 07:47
bordeauxrood jurkje met een dunne zwarte panty en zwarte laarsjes. Zwart kort bontjasje voor buiten.
krulliebollie
23-10-2025 om 08:45
zwarte nette broek met een zwart satijnen blousje. Ik heb ook een zwart vest aan maar dat gaat waarschijnlijk steeds aan en uit. Ik heb zwarte loafers aan. Er komen vandaag ambtenaren op kantoor. Ik moet ze wat gaan vertellen over mijn afdeling. Hopelijk begrijpen ze het allemaal een beetje.
MissBobby
24-10-2025 om 08:09
en was je duidelijk genoeg Krulliebollie?
Ik heb vandaag een simpel zwart jurkje aan met een zwarte panty met grote zwarte schuine ruiten, een dun kort bontjasje voor binnen en simpele platte enkellaarsjes.
krulliebollie
24-10-2025 om 08:23
ja, was een goed gesprek. We hopen dat dit een positieve invloed gaat hebben op gelden die onze kant op moeten komen. Maar intern was iedereen tevreden.
Vandaag een geruite broek aan in bruin/zwart tinten met kleine ruitjes. Daarop een zwarte trui van Numpf met een broderie rand rond de hals en een klein pofje bij de schouders. Hoge zwarte dr Martens.
MissBobby
27-10-2025 om 07:16
wijde blauwe jeans, jeans overhemd. Bordeauxrode sweater en sneakers. Voor buiten een teddy gevoerde regenjas