Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Friezinnetje schreef op 17-07-2025 om 07:13:

jeans van RedButton met iets wijdere pijp. Erop een shirt soort van gehaakt in diverse kleuren roze. Erbij sneakers. Moet even op zoek naar roze of rode sneakers of andere schoenen

Klinkt leuk!

Adidas heeft veel sneakers in roze en rood. Maar ik weet niet of dat bij je past.

MissBobby schreef op 17-07-2025 om 08:49:

knalroze broek, net bandplooimodel met een zwart shirtje met v-hals en zwarte sleehakken die ik zo ga verwisselen voor zwarte sneakers want ik zie dat de nagellak van één nagel lelijk is.

Leuk! (Los van de nagellak uiteraard 😁)

Ik blijf het zeggen, maar wat zou ik graag in de kledingkast van jou en die Krulliebollie willen shoppen, zo leuk allemaal💕!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

17-07-2025 om 20:42

Loulou39 schreef op 17-07-2025 om 20:25:

[..]

Klinkt leuk!

Adidas heeft veel sneakers in roze en rood. Maar ik weet niet of dat bij je past.

heb al even gepast maar ze knellen mij te veel. Nog even verder zoeken dus

Friezinnetje schreef op 17-07-2025 om 20:42:

[..]

heb al even gepast maar ze knellen mij te veel. Nog even verder zoeken dus

Gek hè dat bepaalde merken lekker zitten sommige niet. Ik kan heel goed weg met Adidas en Puma en vind Nikes dus niet zo lekker zitten. Ik heb er wel een aantal maar die draag ik puur omdat ik ze leuk vind maar niet omdat ze lekker zitten. 

Loulou39 schreef op 17-07-2025 om 20:28:

[..]

Leuk! (Los van de nagellak uiteraard 😁)

Ik blijf het zeggen, maar wat zou ik graag in de kledingkast van jou en die Krulliebollie willen shoppen, zo leuk allemaal💕!

Zo lief! Gelukkig kan je virtueel mee shoppen en je laten inspireren. 
Ik heb een donkerbruine broek en bomberjasje aan met daaronder een bordeauxrode top van Someday. Ik denk dat ik er goudkleurige schoenen onder ga doen en gouden sieraden want wel lastige kleuren  

Ik vind jouw combi’s ook leuk Loulou. 
ik heb vandaag een spijkerbroek van Gstar aan. Boyfriend model zonder stretch. In verbleekt blauwe kleur. Oude broek ook. Daarop een kort wijd tshirtje in crème met een gouden hartje op de borst. Gekocht in Parijs. Ik had crème kleurige sneakers aan van Puma.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

19-07-2025 om 10:53

off white travelstof korte broek met mouwloos shirt in zwart groen, fluorgeel en off white

ik heb een korte broek aan met panterprint van Oneil daarop een tshirtje van MyJewellery. Verder heb ik gewoon teenslippers aan van Havainnas. Vanavond verjaardag en ik weet nog niet wat ik dan aantrek, hangt ook een beetje van de temperatuur af. 

ik heb een zwarte lange jurk aan van viscose met spaghettibandjes. De jurk is van achteren langer dan van voren en aan de onderkant zitten kleine zwarte kwastjes. Daaronder gewoon zwarte teenslippers. Van Archie, die lopen heerlijk! 

De Kate boyfriend jeans II van G-Star, middelblauwe wassing (ik vind ‘m donker, G-Star vindt van niet 😁), een roze mouwloze ribbeltop met een soort boothals van Zara, en mijn roze/witte bold Adidasjes.

Ik was inspiratieloos en warm.. donkerblauw (relatief) strak shirtje van H&M met witte Cote d’Azur tekst erop. En daaronder een lange rechte spijkerrok van G-Star van dunne stof met lichte wassing en een hoge split.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

20-07-2025 om 19:29

donkerblauwe korte broek in travelstof met erop een shirtje in korte mouw met blauw/l.blauw/bruin. Slippers van Reef

taupe kleurige broek van een Jersey Chris stof ( Zara) en een wit tshirtje van slippely. Geen schoenen want ik ben de deur niet uit geweest. 

Broek met rood-blauw-paarse vlekjes van Sandwich, rood T-shirt van Only erop. Zit heerlijk voor een dagje thuiswerken.

Nu de zolder opruimen in oude korte zwarte broek met zwart hemdje. 
straks een lange rok in dunne stof met tijgerprint met een wit oversized shirt en witte sneakers van Puma. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.