Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

rood wit jurkje van Ambika. Komt tot net iets boven knie, stroken onderkant, wijd vallend model.  

rode wijde broek met een wit met zwarte bies aan de zijkanten met een zwart oversized shirt waarvan de naden niet aan de zijkanten zitten maar aan de voor- en achterkant. Zwart witte Pumas eronder

enkellange jurk in een poederroze kleur. Gouden sandaaltjes. Droog op mijn werk aangekomen en hopelijk ook weer droog thuis. Voorspellingen zijn redelijk hier. 

Grasgroene broek van SA met daarop een zwart tshirtje met broderiemouwtjes van zara. Zwarte sneakers van Puma. 

lange jurk met dierenprint van Object met zwarte gevlochten riem en zwarte sleehakken

Ik had een rode lange broek aan met een wit shirt en oude sneakers want ging wandelen. Maar het was onverwachts warm dus toen ik thuis kwam meteen een korte broek en slippers aangetrokken. Even afkoelen.

en spijkerbroek met flaired onderkant en daarop een witte blouse met kleine geborduurde citroentjes. Sneakers van Puma met wit en geel passend bij mijn blouse. 

dat klinkt heel leuk Krullie! 
ik heb een donkerbruine broek aan met een simpele witte top, een spijkerjasje en Adidas sneakers met luipaardprint 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

28-07-2025 om 11:03

zwarte lange broek met een gebreid truitje met korte mouw zwart-wit gestreept. 

Vandaag een blauwe broek met witte stipjes van SA en daarop een wit tshirtje met ronde hals van Slippely. Ik had wit blauwe sneakers aan van Woden met een plateauzool.

krulliebollie schreef op 28-07-2025 om 13:42:

Vandaag een blauwe broek met witte stipjes van SA en daarop een wit tshirtje met ronde hals van Slippely. Ik had wit blauwe sneakers aan van Woden met een plateauzool.

Wat is SA? Ik zie het vaak voorbijkomen, is het een afkorting van een merknaam?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

28-07-2025 om 17:18

ToetieToover schreef op 28-07-2025 om 16:56:

[..]

Wat is SA? Ik zie het vaak voorbijkomen, is het een afkorting van een merknaam?

Studio Anneloes

Friezinnetje schreef op 28-07-2025 om 17:18:

[..]

Studio Anneloes

Yes dat dus. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-07-2025 om 10:39

lichtblauwe jeans van Red Button met daarop een top in rood-wit van StreetOne. Witte sneakers erbij

street-one-print-blouse-glory-red.jpg

Ik heb vandaag een spijkerbroek aan van LTDC ( les temps des cerises), flaired model, daarop een zwart aansluitend tshirtje met pofmouwtjes van MSCH, een roze blazer ( eigenlijk alleen als buitenjasje aan) van Object en zwarte/grijze sneakers Campus 00 van Adidas .

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.