Beauty en fashion
FaithfulDuck87
11-07-2025 om 09:10
zwarte 3/4 broek met een top in ecru met zwarte kleine figuurtjes. Zwarte sandalen erbij. Ga weekendje weg.
Teigera
12-07-2025 om 11:51
Zwarte lange rok van Ichi met split aan de zijkanten. Roze T-shirt van 4FF erop met zwarte tekst, Tom's eronder - misschien straks sandaaltjes. Vanochtend druk geweest, maar vanmiddag lekker in en rondom de tuin rommelen.
krulliebollie
12-07-2025 om 17:02
zwarte Franka van SA en zwart tshirtje met va hals van SA. Sandalen met slee hak van Panama Jack zwart en een luipaard printje.
MissBobby
15-07-2025 om 07:54
ik was drie dagen naar een festival. Ik had aan:
Zwarte asymmetrische rok met hele hoge split aan de voorkant van een been met daarop een simpel zwart topje.
zwart jurkje.
zwart leren rokje met een korte wijde grijze top met studs.
alles met dr Martens
Vandaag een simpele zwarte broek van viscose met een zwart shirt met v hals en Adidas luipaard sneakers.
krulliebollie
15-07-2025 om 11:43
Leuke combinaties Bobby.
Ik heb vandaag een leren rokje aan, een zwart tshirtje met trompet mouwen, een hele dunne panty ( ik vind blote benen bij mij met een zwart leren rokje niet zo mooi) en zwarte dr martens.
krulliebollie
16-07-2025 om 07:51
Vandaag heb ik een spijkerbroek aan van LTDC. Wat wijder model wat ik laatst had gepost. Daarop een Blouse van SA Poppy model met dubbel manchet in vanille kleur. Sneakers van Hoff in pasteltinten.
MissBobby
16-07-2025 om 09:47
Ik ruim de zolder op gehuld in korte zwarte broek met een oud shirt en oude sneakers. Ik hoop ook nog naar de vuilstort te gaan en dan wat boodschappen te doen. Dan trek ik wel even een spijkerbroek aan en een jasje. niets bijzonders vandaag dus.
Teigera
16-07-2025 om 12:01
Roze shirtje met Carmenhals van Lolaliza, simpele blauwe jeans eronder. Werk thuis dus alleen de bovenkant telt 
Earlgreythee
16-07-2025 om 13:27
Ik heb een nieuwe Norfy spijkerbroek aan (zwart), een rood katoenen shirt van Franza, met daarover een leuk blauw/goud/roodkleurig vestje dat ik ooit op vakantie kocht. En deze kleurrijke sneakers van Woden:

FaithfulDuck87
17-07-2025 om 07:13
jeans van RedButton met iets wijdere pijp. Erop een shirt soort van gehaakt in diverse kleuren roze. Erbij sneakers. Moet even op zoek naar roze of rode sneakers of andere schoenen
MissBobby
17-07-2025 om 08:49
knalroze broek, net bandplooimodel met een zwart shirtje met v-hals en zwarte sleehakken die ik zo ga verwisselen voor zwarte sneakers want ik zie dat de nagellak van één nagel lelijk is.
krulliebollie
17-07-2025 om 09:43
Zelfde spijkerbroek als gisteren met daarop een zwart tshirtje met pofmouwtjes van MSCH. Zwart, grijze sneakers van Adidas campus 00
Teigera
17-07-2025 om 11:51
Ook hier dezelfde spijkerbroek als gisteren, simpel recht model, met daarop vandaag een paars shirtje met structuur in de stof. Zilveren/witgouden sieraden, netjes genoeg voor kantoordag.