Beauty en fashion
Meesje
16-06-2026 om 19:59
Nieuwe bh
Na 2 zwangerschappen en 2 borstvoedingperiodes zijn mijn borsten (en de rest van mijn lijf) niet meer wat ze waren. Mijn oude bh's passen niet meer lekker. De borstvoeding bh's zijn niet meer nodig en langzaamaan 'op'. Ik wil dus nieuwe. Vóór de zwangerschappen zat alles wel prima. Maar nu weet ik het niet meer zo goed. Dus ik zoek een zaak waar ze me kunnen adviseren. Heeft iemand tips? Ik woon in Zuid Limburg, liefst een zaak die redelijk in de buurt is.
Broadway
17-06-2026 om 15:06
ToetieToover schreef op 17-06-2026 om 14:38:
[..]
Ik keek uit nieuwsgierigheid naar de zig-zag beha en zo te zien zijn er verschillende types. Niet in mijn maat, helaas. En een speciale, eervolle vermelding voor de foto’s die niet zo nabewerkt zijn tegenwoordig. Je ziet de plooien en vouwtjes op de foto staan. Net een echt mens zo
ik zou alleen daarom al zo’n beha kopen. Goed gedrag moet beloond worden, immers. Of leef ik onder een steen en doen alle lingeriemerken dat tegenwoordig zo? Ik ga namelijk blind naar mijn favo winkel en pas wat ze me aanreikt.
klopt. in mijn geval de lindsey beugel bh variant. regelmatig leuke nieuwe kleurtjes!
https://www.livera.nl/product/livera-zigzag-voorgevormde-lindsey-bh-lp00n1-094
het enige "nadeel" vind ik dat de bijpassende onderbroek een string of heupslip is en ik heb liever een gewone.
toevallig bij de kleur in de link nu deze gekocht die exact dezelfde kleur hebben:
https://www.livera.nl/product/livera-micro-lace-sasja-hipster-la2546-094
Daglichtlamp
17-06-2026 om 17:07
Ik heb ook al jaren bonprix, ik was heel sceptisch omdat ze zo goedkoop waren, maar ze gaan echt niet korter mee dan de dure BH's die ik daarvoor kocht.
Miekje6
17-06-2026 om 18:42
mijn ervaring is wel dat je voor kleinere cupmaten prima terecht kunt bij de livera en hunkemoller, maar dat voor de grotere maten helaas de duurdere maten wel echt lekkerder zitten. Ik heb me wel eens later verleiden na een ultralamge passessie bij de livera toch iets te kopen wat eigenlijk al net niet helemaal lekker zat, maar daarna nog weer gauw terug gebracht en weer naar PrimaDonna gezocht.
lientje69
17-06-2026 om 18:58
Miekje6 schreef op 17-06-2026 om 18:42:
mijn ervaring is wel dat je voor kleinere cupmaten prima terecht kunt bij de livera en hunkemoller, maar dat voor de grotere maten helaas de duurdere maten wel echt lekkerder zitten. Ik heb me wel eens later verleiden na een ultralamge passessie bij de livera toch iets te kopen wat eigenlijk al net niet helemaal lekker zat, maar daarna nog weer gauw terug gebracht en weer naar PrimaDonna gezocht.
Ik heb 100 F en ben ook goed geslaagd bij bonprix. Goedkoop, geen beugels want die verdraag ik niet en geen klachten over kwaliteit of levensduur.
Meesje
17-06-2026 om 21:30
Ik ben vandaag gaan passen en bleek 70D te hebben. PrimaDonna zat niet lekker. Had de verkoopster me al voorspelt, iets met de pasvorm en de vorm van mijn lijf. Ze had verder niks in 70D want daar is kennelijk weinig vraag naar. Dus ik ga de bh die ik gepast had bestellen in die maat. En eens wat van bonprix proberen.
Ik heb alleen nog een soort lege 'zakjes' waar vroeger mijn mooie volle c cup zat. Ik was dus verbaasd dat als je die flapjes in een bh propt dat kennelijk een d cup is, haha.