Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Nieuwe bh


Herfstappeltaart schreef op 18-06-2026 om 10:37:

[..]

Nou inderdaad! Ik heb er verschillende geprobeerd en er zit er niet 1 goed. Ik heb nogal een maat 75E en de sportbeha van Triumph zit nog het beste. TriAction heet ie. De cups zijn in het begin een beetje raar puntig, maar na veel dragen verdwijnt dat.

Mijn tri-action heeft nooit LEKKER gezeten. 
Hij slijt niet omdat ik hem nooit draag. Voor een wandelvakantie op Corsica had ik deze aangeschaft.

Poezenmeisje schreef op 18-06-2026 om 22:55:

[..]   Mijn tri-action heeft nooit LEKKER gezeten.
Hij slijt niet omdat ik hem nooit draag. Voor een wandelvakantie op Corsica had ik deze aangeschaft.

Zoiets gaat bij mij in de zak voor de Kringloop hoor!  Wat niet lekker zit , draag ik niet.

Poezenmeisje schreef op 18-06-2026 om 22:55:

[..]

Mijn tri-action heeft nooit LEKKER gezeten.
Hij slijt niet omdat ik hem nooit draag. Voor een wandelvakantie op Corsica had ik deze aangeschaft.

Ow? Ja ieder lichaam is anders natuurlijk. Ik draag al dertig jaar niks anders.

Herfstappeltaart schreef op 18-06-2026 om 10:37:

[..]

Nou inderdaad! Ik heb er verschillende geprobeerd en er zit er niet 1 goed. Ik heb nogal een maat 75E en de sportbeha van Triumph zit nog het beste. TriAction heet ie. De cups zijn in het begin een beetje raar puntig, maar na veel dragen verdwijnt dat.

Zelf met maat 80H ben ik heel erg blij met de SportBH's van Qlinn. En dan de Barcelona. 

Je kunt daar ook een passet bestellen. Dan geef je de maat op, die je denkt nodig te hebben en dan sturen ze er 4 mee met de maten "eromheen". En die niet passen, stuur he gewoon weer terug. 

www.q-linn.com 

Van "gewone" BH's heb ik heel lang Prima Donna gehad (haalde ik destijds bij de Livera). Maar een paar jaar geleden is me door een Lingeriehuis de beugelBH van Wacoal Awareness aangeraden. En die zitten nog beter en gaan ook langer mee, heb ik het idee. 

Ik draag bralette's zero feel 2.0, voor mij zijn die ideaal. Ik heb een grote onderwijdte maar weinig om de cup te vullen. Er zit een schuimrubbervulling in die er uit kan maar die ik laat zitten. Die schuimrubbervulling zit zo goed dat ik geen prothese aan de kant van mn amputatie hoef te dragen. (misschien tip voor dames met hetzelfde)

In Maastricht zit een Triump winkel, daar slaag ik vaak wel. Of Hunkemöller, maar daar moet je een beetje geluk met de verkoopster hebben, vind ik. 

Marie111 schreef op 19-06-2026 om 13:49:

[..]

Zelf met maat 80H ben ik heel erg blij met de SportBH's van Qlinn. En dan de Barcelona.

Je kunt daar ook een passet bestellen. Dan geef je de maat op, die je denkt nodig te hebben en dan sturen ze er 4 mee met de maten "eromheen". En die niet passen, stuur he gewoon weer terug.

www.q-linn.com

Van "gewone" BH's heb ik heel lang Prima Donna gehad (haalde ik destijds bij de Livera). Maar een paar jaar geleden is me door een Lingeriehuis de beugelBH van Wacoal Awareness aangeraden. En die zitten nog beter en gaan ook langer mee, heb ik het idee.

Dank voor de tip!

Meesje

Meesje

19-06-2026 om 16:24 Topicstarter

Bellebelle schreef op 19-06-2026 om 15:12:

In Maastricht zit een Triump winkel, daar slaag ik vaak wel. Of Hunkemöller, maar daar moet je een beetje geluk met de verkoopster hebben, vind ik.

Ja, hunkemöller ben ik een paar keer slecht geholpen. Dus dat heb ik een beetje opgegeven. Tot het niveau van een meisje dat niet in de paskamer wilde kijken. Dan wordt het wel lastig 

Meesje

Meesje

19-06-2026 om 16:28 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 18-06-2026 om 12:21:

De HEMA maakt veel reclame voor een nieuwe BH en er is nu korting op :

https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/t-shirt-bh/voorgevormde-bh-zonder-beugel-micro-blauw-21805740BLUE.html

Toch niet in jouw maat, Courage.

Je kunt niet passen* bij de HEMA, dus je kunt rustig thuis proberen.
* Ik ging vroeger wel eens passen twee deuren verder bij C & A, maar dat kan niet meer.

Ik heb deze gehaald. Zit best okee voor de prijs. Ik hou hem voor 'erbij'. 

Ik heb ook de andere binnen gekregen die ik besteld had na de pas-sessie bij de lingeriezaak. Die zit echt geweldig. Een van Mey, fris roze. Na 2 dagen dragen is de pijn tussen mijn schouderbladen weg. Ik denk dat ik die zelfde gewoon ook nog in een andere kleur ga bestellen. Ik ben helemaal blij 😀

Er is er nog één onderweg van Bonprix

De bio-cotton van bon prix zonder beugels zijn heerlijk niet sexy door de week. Echt comfortabel. Ik heb inmiddels ook vier bh's van Miss Mary zonder beugels en die zijn nog fijner, maar erg duur. Ik vind van Miss Mary de extra flapjes onder je oksels heel fijn. 

Meesje schreef op 19-06-2026 om 16:35:

https://www.mey.com/nl/spacer-bh-full-cup-serie-amorous-74808-1747-pink-nectar/p/

Deze heb ik

Bedankt voor de tip, ik heb dezelfde maat als jij dus ik ga hem ook eens proberen! En iemand anders tipte al Wacoal, die zit bij mij ook goed. Ik vind 70D niet heel makkelijk te vinden jammer genoeg (maar alweer iets beter dan 65E, wat ik eerst had).

Kom er net achter dat de Wacoal Awareness dus blijkbaar een uitlopend model is. Gelijk maar een besteld (jammer genoeg zwart, had liever huidskleur gehad). Moet ik weer op zoek naar wat anders.....
https://lingeriehuisonline.nl/artikel/wacoal-awareness-bh-wa085567
Kwam o.a. deze tegen. Iemand ervaring met deze Felina Lovely Lotus?
https://lingeriehuisonline.nl/artikel/felina-grote-maten-bh-235225-lovely-lotus

Iemand een tip voor een voorgevormde          t-shirt bh zonder beugels in 95D of  90E/F ?
Die van de Hema gaan maar tot 90D. En C&A heeft ze alleen met beugel.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.