Werk en Opleiding Werk en Opleiding

Werk en Opleiding

Voormalige werkgever vraagt mij om een gunst

Aviendha schreef op 27-08-2025 om 18:51:

[..]

Waarom zou je dat doen? TO is al zes maanden weg, ze hoeft helemaal geen energie meer in deze gasten te steken.

Klopt, is idd zonde van de energie. Maar dit gaat gewoon echt te ver. Om anderen te waarschuwen wat er gebeurt.

(edit: wat Ysenda zegt in bericht vlak voor mij, is mij net voor) 

Ook ik vind het inmiddels waard om melding te maken. Nu niet vanwege die overdracht, maar vanwege lastig vallen, zelfs bellen vanaf een anoniem nummer.

Leslie_Knope schreef op 28-08-2025 om 09:50:

Misschien toch zijn leidinggevende inlichten om te voorkomen dat hij opeens met zijn laptop bij je op de stoep staat.

Ik verwacht niet dat hij dat zal doen. Hij wil namelijk niet dat to zijn leidinggevende inlicht. 

Rosemary00

Rosemary00

28-08-2025 om 14:25 Topicstarter

Het is ook niet dat ik bang voor hem ben. Hij is gewoon irritant. Ik heb tot zover nog niks meer van hem gehoord. Dus ik hoop dat hij de boodschap heeft begrepen.

je schat in dat het een uurtje werk is. Ik neem aan dat je op goede voet zelf vertrokken bent, dus geen wrok koestert?
Geef dan gewoon je uurtarief op, in antwoord op 1 van die mailtjes, en zeg dat je het daarvoor doet. Mail zodat je het zwart op wit hebt.
Zolang dat geen problemen geeft met je huidige werkgever natuurlijk.

Zeespiegel schreef op 30-08-2025 om 10:01:

je schat in dat het een uurtje werk is. Ik neem aan dat je op goede voet zelf vertrokken bent, dus geen wrok koestert?
Geef dan gewoon je uurtarief op, in antwoord op 1 van die mailtjes, en zeg dat je het daarvoor doet. Mail zodat je het zwart op wit hebt.
Zolang dat geen problemen geeft met je huidige werkgever natuurlijk.

Misschien moet je de rest van het topic even lezen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.