Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Vakantie 2022


Bailey26 schreef op 31-01-2022 om 12:38:

[..]

D-reizen is wel een goede tip. Zal eens kijken of zij weer wat aanbieden.

Vliegt Tui niet alleen met hun eigen vloot? Ik weet dat zij niet landen op het vliegveld waar wij heen willen.

nee, dat kan, maar hoeft niet. Ik heb destijds (2018) ook voor een klm vlucht gekozen omdat dat meer beenruimte geeft en ik mijn miles kon inzetten. 

Bailey26 schreef op 31-01-2022 om 10:41:

Ik stel mijn vraag eerst maar eens hier.
Kan iemand een onafhankelijke reisadviseur aanbevelen?
Het gaat om een reis in september voor ongeveer 12 personen. Online bieden reisbureaus niet aan wat wij willen (willen naar een specifieke luchthaven ivm transfertijd ter plekke).
Zelf alles los boeken zie ik voor z'n groep niet zitten.

Ik heb een paar jaar geleden een verre vakantie op maat gedaan in mijn eentje via een adviseur van Personal Touch Travel. Ik wilde niet met een groepsreis, maar ook niet op de bonnefooi in mijn eentje en had zelf geen energie om alles uit te zoeken en te regelen. Zij is er mee gestopt intussen, dus ik kan geen specifieke adviseur meer aanraden. Maar zij kunnen alles voor je regelen, en wat ik heel fijn vond, is dat toen er toch iets niet volgens plan ging toen ik daar was, zij dat vanuit Nederland heeft opgelost.

https://www.personaltouchtravel.nl/

BeneficialJay65

BeneficialJay65

31-01-2022 om 16:36

Ik “durf” inderdaad eigenlijk geen plannen te maken. Voor de zomer open ieder geval op een camping (2 weken) in NL maar zou ook graag naar de echte warmte willen. Maar ja, is het dan alweer echt een beetje relaxen ( overal controle, mondkapje etc)? Ik weet gewoon niet wat ik moet hopen/verwachten. Ik wil gewoon een week gegarandeerd zon, alleen maar aan het strand zitten en niks doen.

Caramelzeezoutchocola schreef op 31-01-2022 om 16:36:

Ik “durf” inderdaad eigenlijk geen plannen te maken. Voor de zomer open ieder geval op een camping (2 weken) in NL maar zou ook graag naar de echte warmte willen. Maar ja, is het dan alweer echt een beetje relaxen ( overal controle, mondkapje etc)? Ik weet gewoon niet wat ik moet hopen/verwachten. Ik wil gewoon een week gegarandeerd zon, alleen maar aan het strand zitten en niks doen.

Ik net een week terug van een Canarisch eiland en met de controle daar viel het mee. Ok je moet van tevoren van alles online invullen voor Spanje en mondkapje op inderdaad, officieel moest het ook op straat maar dat deed bijna niemand daar. Zijn ook maar 1 keer gecontroleerd op de Qr code in een restaurant verder nergens.  Dus ja ik vond het verder gewoon relaxed. Zeker als je denk ik in een all in hotel gaat zitten. Wij zaten in een huis.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.