Vakantie en reizen
HumpieDumpie
09-10-2025 om 14:47
Eurocamp en schoonmaken
Wij hebben een leuke camping op het oog in Frankrijk voor volgend jaar en één van de opties is om een stacaravan te boeken via Eurocamp.
Probleem is dat je bij deze camping de eindschoonmaak niet kan bijboeken. Nu laten wij onze accommodatie altijd opgeruimd en netjes achter, maar ik wil niet aan het eind van mijn vakantie een grote schoonmaak houden. Hoe streng is Eurocamp als het om de eindschoonmaak gaat?
Ook roept het bij mij ook de vraag op hoe schoon we het huisje aantreffen als we aankomen. Hoe goed heeft mijn voorganger schoongemaakt? Of zorgt Eurocamp zelf ook nog voor een schoonmaak?
Iemand ervaring met het schoonmaakbeleid van Eurocamp en hoe schoon de accommodatie is bij aankomst? Het gaat mij dus om ervaringen op campings waar je de eindschoonmaak niet kan bijboeken.
Kampeerder
09-10-2025 om 20:23
Poezenmeisje schreef op 09-10-2025 om 20:07:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
Dat staat niet in de voorwaarden natuurlijk maar als je maar een weekend blijft, ben je zelf weer weg voordat je probleem is opgelost.
Caroline80
10-10-2025 om 09:51
Ik ben meerdere keren met Eurocamp op vakantie geweest en de schoonmaak was niet het probleem. Onze schoonmaak werd nooit afgekeurd en we zijn ook nooit in een vieze caravan terechtgekomen. Probleem bij Eurocamp vind ik dat de caravans vaak oud zijn en op de slechtste plekken op de camping staan.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.