Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Is vreemdgaan ok?

Peiling

Is vreemdgaan ok?
226 stemmen
19%
81%

Julali schreef op 18-08-2021 om 21:41:

[..]

Zo zou dat voor mij voelen als de ander al een volwaardige relatie met iemand anders aan het opbouwen is, terwijl ik nog leef. Dan word ik liever door iemand anders verzorgd, maar dat ben ik. Ik kan niet tegen dat huichelachtige.

En nu praat je vanuit jezelf en voor jezelf, zonder daarmee te oordelen over die ander.

Helemaal top. Zou je vaker moeten doen, maakt het gesprek een stuk fijner en respectvoller.

Lollypopje schreef op 18-08-2021 om 21:41:

[..]

En als het bij de super is dan mag het, maar niet van je oude bejaarde buurvrouw.

Tenzij je geen band hebt met je bejaarde buurvrouw. Dan is het okee.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

18-08-2021 om 21:44

Lollypopje schreef op 18-08-2021 om 21:41:

[..]

En als het bij de super is dan mag het, maar niet van je oude bejaarde buurvrouw.

Probeer maar zou ik zeggen. Vreemd ook om bedonderen te vergelijken met strafbare feiten waar ook gewoon consequenties op volgen.

BlueHeart schreef op 18-08-2021 om 21:42:

[..]

Ik vind het allemaal best hoor, ik vind vreemdgaan dan weer hypocriet.

Je argumenten worden echt per post beter 👍

BlueHeart schreef op 18-08-2021 om 21:44:

[..]

Probeer maar zou ik zeggen. Vreemd ook om bedonderen te vergelijken met strafbare feiten waar ook gewoon consequenties op volgen.

Dus een kind mag niet gepest en getreiterd worden door zijn broertje, maar wel door die jongens van een andere school, want die hebben geen band.

Beter?

Rachel. schreef op 18-08-2021 om 21:18:

[..]

Nou zeg.

Gewoon gevalletje wie de bal kaatst hoor, niks meer en niks minder, zo terug te lezen.

Julali schreef op 18-08-2021 om 21:42:

[..]

Maar wij praten er juist gewoon over in alle eerlijkheid. Dus dit is geen goede vergelijking. Juist dat geheimzinnige gedoe vind ik niks.

Verbieden daar doen wij niet aan. We mogen seks hebben met wie we maar willen, zoveel als we maar willen. Alleen dan wel in alle openheid en als een van ons er niet achter staat, dan maak je eerst netjes de relatie uit.

Dus jullie hebben een open relatie?

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

18-08-2021 om 21:48

Lollypopje schreef op 18-08-2021 om 21:44:

[..]

Je argumenten worden echt per post beter 👍

Ik heb geen argumenten nodig, ik vind wat ik vind, maar ik begrijp dat je nu boos bent omdat ik vreemdgaan niet oke vind en vreemdgangers ook niet?  En daarom kom je met allerlei argumenten en vergelijkingen die nergens op slaan?

BlueHeart schreef op 18-08-2021 om 21:42:

[..]

Ik vind het allemaal best hoor, ik vind vreemdgaan dan weer hypocriet.

Ik vind mannen die vrouwen voorliegen, door net te doen alsof ze open staan voor een relatie  maar eigenlijk alleen maar willen neuken, en hopen dat zo voor elkaar te krijgen,  hypocriet

BlueHeart schreef op 18-08-2021 om 21:48:

[..]

Ik heb geen argumenten nodig, ik vind wat ik vind, maar ik begrijp dat je nu boos bent omdat ik vreemdgaan niet oke vind en vreemdgangers ook niet? En daarom kom je met allerlei argumenten en vergelijkingen die nergens op slaan?

Volgens mij is ze niet boos hoor

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

18-08-2021 om 21:49

NinjeTurtle schreef op 18-08-2021 om 21:48:

[..]

Ik vind mannen die vrouwen voorliegen, door net te doen alsof ze open staan voor een relatie maar eigenlijk alleen maar willen neuken, en hopen dat zo voor elkaar te krijgen, hypocriet

Ja en?

BlueHeart schreef op 18-08-2021 om 21:49:

[..]

Ja en?

Zo vinden we allemaal wat

[..]

Ik heb geen argumenten nodig, ik vind wat ik vind, maar ik begrijp dat je nu boos bent omdat ik vreemdgaan niet oke vind en vreemdgangers ook niet? En daarom kom je met allerlei argumenten en vergelijkingen die nergens op slaan?

Neehoor, van mij mag jij van vreemdgaan vinden wat je wilt.

Ik praat het ook nergens goed, al zijn er wel situaties waarin ik het begrijp.

Waar ik wel een mening over hebt dat jij plannen had om vrijgezelle vrouwen te bedonderen om ze in bed te krijgen, terwijl je hier doet alsof je één of ander diep moreelbesef hebt.

[..]

Neeeheee.... het gaat erom dat jij vrouwen wijsmaaktopen te staan voor een relatie om ze op deze manier je bed in te lullen. En dat dat volgens jou niet valt onder bedonderen maar als je van iemand houdt en dus al een relatie hebt en je gaat vreemd dan ben je wel aan het bedonderen.

Zie je nu zelf niet dat dat meten met 2 maten is? Het blijft gewoon in beide gevallen bedonderen.

NinjeTurtle schreef op 18-08-2021 om 21:48:

[..]

Volgens mij is ze niet boos hoor

Klopt. En ik kan je verzekerem dat hik het zou merken als het wel zou was en dat ik dan geheid een ban zou oplopen en hoij nooit meer vergeet wat een boze Lollypop is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.