Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Is vreemdgaan ok?

Peiling

Is vreemdgaan ok?
222 stemmen
18%
82%

willem1959 schreef op 14-06-2022 om 11:41:

Waarom zou je het economisch bedrijfje, genaamd het huwelijk, uit elkaar laten vallen door vreemdgaan op te biechten?

Ja haha. Jij zegt precies waar het om gaat; daarom liegen mensen dus: om van twee of meer walletjes te eten. Ook economische bedrijfjes zijn gestoeld op eerlijke overeenkomsten tussen de partners. Als een van de twee die overeenkomst breekt , valt vaak de basis voor het bedrijf weg. Dus waarom zou je dat doen, het vertellen? Uit ethische overwegingen, Om de ander een keuze te geven of hij of zij op deze voet door wil, omdat je zelf een eerlijk persoon wil zijn die ook niet belazerd zou willen worden op welke manier dan ook. 

”daarom liegen mensen dus: om van twee of meer walletjes te eten.”

Ik zat vast in een relatie wat niet goed was en door het vreemdgaan, heb ik dit ingezien. En ben ik binnen een aantal maanden gaan scheiden. Soms kies je ervoor om te liegen..keuzes

framboosje schreef op 14-06-2022 om 19:50:

”daarom liegen mensen dus: om van twee of meer walletjes te eten.”

Ik zat vast in een relatie wat niet goed was en door het vreemdgaan, heb ik dit ingezien. En ben ik binnen een aantal maanden gaan scheiden. Soms kies je ervoor om te liegen..keuzes

Ja maar je koos er ook voor mee op te houden, toch? Waarom er nog over liegen als je er toch mee ophoudt? Je was dus niet iemand die van twee walletjes at.

Over vreemdgaan ...
Ik lees net dat Waylon is vreemdgegaan tijdens de zwangerschap van zijn vriendin Bibi .
Wat een ongelofelijke klootzak zeg

https://www.nu.nl/achterklap/6207109/waylon-geeft-vreemdgaan-toe-ik-ben-een-lul-het-spijt-me-biebs.html

beetje late reactie, maar als  antwoord op de vraag van Lexus. 
Natuurlijk probeer je daar samen uit te komen, maar als er van 1 partij geen behoefte is, dan houd het op. En vrijen met iemand die daar eigenlijk geen zin in heeft is het ook niet.
Dus modder je een tijd door, waarna je het maar opgeeft en probeert te accepteren dat het niet anders is

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.