Seksualiteit
Lollypopje
24-11-2022 om 12:11
BDSM, voor de liefhebbers - deel III (gesloten)
Ons eigen fijne kleine hoekje op Viafora. Het clubje SM-ers en andere kinksters is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum
een paar filmpjes
Hier vind je deel 2:
https://www.viafora.nl/forum/seksualiteit/bdsm-voor-de-liefhebbers-deel-ii?page=66
EnchantingChamois89
28-02-2023 om 12:43
Lollypopje schreef op 26-02-2023 om 17:56:
@Beertje elke relatievorm is okee, zolang de mensen in de relatie er beiden maar okee mee zijn en geen van hen het enkel doet om de ander te plezieren. Je moet er beiden dus volledig achter staan.
En of dat nu momogamie, poly, open relaties, monopoly of een one-penis-policie is maakt daarbij vrij weinig uit. Onwetenden zullen er vast een mening over hebben (zo wordt monopoly of een open relatie met one-penis-policie door buitenstaanders vaak oneerlijk genoemd), maar zolang je er beiden achter staat is het echt goed.
Jah, OPP relatie (of OVP? 😁) is ook zo’n voorbeeld waar mensen over steigeren
Vind die dames / heren juist zo sterk!
Dag jaloezie, hallo gunnen! 
Zonder de last dat je zelf aan de slag moet met daten om maar gelijk te blijven in de relatie
Zoveel verschillende relatie vormen
Toch gek dat meerendeel onbekend zijn?🤷♀️
Maar wij zijn er inderdaad blij mee!
Al vermoed ik dat ik best een keer kan draaien omdat ik monogamie niet begrijp en hem na twintig jaar (😁) gewoon een ander gevoel gun
Moet daar wel voor waken, valkuil dingetje
Trouwens, als jij (of iemand anders) een andersoortig relatie zou onderhouden maar wat eruit ziet als “je normale hetero stel / wanneer trouwen en kinderen???
)
Maar je bent wel trots op je relatievorm, zou je dat gewoon vertellen dan?
Want de eerste “wanneer kinderen want midden 30!!!! 😱😱” vraag is dus al geweest 😋
EnchantingChamois89
28-02-2023 om 13:02
@martje Oei! Dank je! 
Ik ben heel goed geweest in allerlei vliegtuigen op te laten stijgen vanuit Japan en wilde daarin drastisch minderen
Want eigenlijk heb ik genoeg 😳
Goede reminder dit 😂
(Even ter verdediging, ex heeft een boel meegenomen en weggegooid omdat boos, ik mis een inloopkast vol kink kleding 😳)
Goed, afgesloten onderwerp
Ik mag niet zeuren 🙈🙊
Fijn! Nog een mede overschatter! 
Allemaal niet om de ander te pesten toch?
Het komt wel over alsof je handvaten hebt gekregen hoe dat te voorkomen?
Want alle tips zijn welkom hoor! 😅
Die strafbox is van hem 😈
Maar staat nu bij mij thuis
Eigenlijk is ‘t best rustgevend
Je kan geen kant op, dus er blijft niks over dan goed nadenken waarom je er zit
Onze maximale tijd is nu 2,5 uur trouwens
Het moet geen opsluit trauma worden 😂
Was dat een beetje wat je angstig maakte? 😊
Ohh Welke ook leuk is! 
Ik wilde een schommel (gewoon een echte) in huis
Ik kreeg een soort van deur vastmaak (seks?) schommel waarin je gehangen kan worden (kom je niet in zonder hulp, overigens)
Nu heeft hij aan de achterkant van de deur een plank vastgemaakt met halen zodat hij ook blijft hangen als de deur opengaat
Dan hang je daar als rugzak, zonder een kant op te kunnen
En ineens komt de andere muur razendsnel op je afzetten 😁
Echt een aanrader voor iedereen!!
(dit was lastiger te omschrijven dan ik dacht 😂)
Poison
28-02-2023 om 13:09
Beertjelief schreef op 26-02-2023 om 15:24:
@poison hebben jullie ondertussen al een afscheidsdatum kunnen prikken?
Lijkt mij zó spannend! 😱
Vind je het niet eng dat je dan eventueel weer opnieuw kan beginnen met verwerken?
Misschien is dat een persoonlijk dingetje hoor, maar ik werd weer 10 stappen teruggeslingerd als ik ex zag
Logisch dat je nog niet helemaal bezig bent met anderen
Even rust is altijd goed
Ennuh, laat ze maar lekker naar jou toe komen toch? 😉
Bedankt voor je vraag. We hebben nog geen datum, helaas. Weet ook niet of die er gaat komen ooit. Hij zit zoveel in het buitenland. Hebben laatst nog een keer geappt en we vinden het nog steeds allebei zo vreselijk en naar. Maar het is niet te veranderen. Even volhouden ofzo tot kinderen oud genoeg zijn en we dan 24/7 kunnen gaan samen. Dat is hoe we er nu over denken. Maar man wat doet het pijn. Wat mis ik hem, alle kleine dingen, alle (heerlijke) pijn die hij me toediende, zijn straffen, zijn beheersing van mijn ademhaling, zijn geur, zijn lach, zijn dominante blik, zijn twinkeling, onze liefde. Gewoon alles wat we samen waren. We zijn elkaar ooit al eens eerder verloren en het doet nu gewoon nog meer pijn en dan niet op een lekkere manier
Momenteel kan ik niet eens klaarkomen. Mindfuck want ik denk dat het komt doordat hij dus niet zegt dat ik mag komen. Zelfs combi van wand en satisfyer doet het niet.
Je klinkt gelukkig beertje. Wat fijn♥️
EnchantingChamois89
28-02-2023 om 13:20
febag schreef op 26-02-2023 om 19:38:
Ik denk dat mannen het gevaar van de verliefdheid op een vrouw over het algemeen inderdaad onderschatten dus het is goed om dat van te voren te bespreken.
Ik hoor dit inderdaad vaker
Heb je enig idee waar die onderschatting vandaan komt?
(Ik ken geen vrouwen in zulk gelijke situaties dus allicht ervaren zij het ook zo, die onderschatting, ben dan net zo benieuwd! 😁)
Ben daar best nieuwsgierig naar, want verliefd is verliefd toch?
Of heeft het meer met verovering of iets te maken? Geen piemel = geen competitie? Zoiets? 🤷♀️
@nomen Oh! Wat lees jij alsof je het goed te pakken hebt 
En al aan het voorstellen zelfs! 😁
Ik herken dat wel hoor, dat “alsof ze er altijd geweest is” dat voelt goed heh?
Ook heel herkenbaar dat je ineens de ervarene bent, zonder dat je jezelf ervaren voelt
Gewoon springen hoor! Je hebt zoveel meer kennis dan je denkt 😁
En hier loopt een wandelende bdsm encyclopedie rond die ons van allerlei antwoorden kan voorzien (als ze niet te moe is, natuurlijk)
Jullie klinken heel vrolijk en blij in elk geval
Was je nog naar een rope cursus geweest?
Meen me te herinneren dat het in januari was 😊
EnchantingChamois89
01-03-2023 om 16:39
Poison schreef op 28-02-2023 om 13:09:
[..]
Bedankt voor je vraag. We hebben nog geen datum, helaas. Weet ook niet of die er gaat komen ooit. Hij zit zoveel in het buitenland. Hebben laatst nog een keer geappt en we vinden het nog steeds allebei zo vreselijk en naar. Maar het is niet te veranderen. Even volhouden ofzo tot kinderen oud genoeg zijn en we dan 24/7 kunnen gaan samen. Dat is hoe we er nu over denken. Maar man wat doet het pijn. Wat mis ik hem, alle kleine dingen, alle (heerlijke) pijn die hij me toediende, zijn straffen, zijn beheersing van mijn ademhaling, zijn geur, zijn lach, zijn dominante blik, zijn twinkeling, onze liefde. Gewoon alles wat we samen waren. We zijn elkaar ooit al eens eerder verloren en het doet nu gewoon nog meer pijn en dan niet op een lekkere manier
![]()
Momenteel kan ik niet eens klaarkomen. Mindfuck want ik denk dat het komt doordat hij dus niet zegt dat ik mag komen. Zelfs combi van wand en satisfyer doet het niet.
Je klinkt gelukkig beertje. Wat fijn♥️
Dat leest heel pijnlijk, moeten stoppen terwijl er nog zoveel gevoelens zijn 🥲
Als er nog zoveel gevoelens zijn is er dan echt geen poging meer over?
Ik weet niet hoe oud de kinderen zijn, maar 1x per half jaar lijkt mij fijner dan helemaal niet
(Maar dat ben ik)
Ha! Ja! Dat klaarkomen 😅
Als hij echt al je orgasmes bepaalde, dus ook bij masturberen, dan raak je inderdaad gewend aan z’n toestemming
Niet gefrustreerd raken hoor, ze komt ooit weer terug!
Gewoon toegeven aan de geilheid en niks verwachten, ook niet forceren, ook niet teveel over nadenken
Kan echt heel lang duren (maanden, misschien zelfs dik een jaar) maar ooit kan je gewoon weer klaarkomen 😊
(Hoera! 🥳)
Poison
02-03-2023 om 09:41
Beertjelief schreef op 01-03-2023 om 16:39:
[..]
Dat leest heel pijnlijk, moeten stoppen terwijl er nog zoveel gevoelens zijn 🥲
Als er nog zoveel gevoelens zijn is er dan echt geen poging meer over?
Ik weet niet hoe oud de kinderen zijn, maar 1x per half jaar lijkt mij fijner dan helemaal niet
(Maar dat ben ik)Ha! Ja! Dat klaarkomen 😅
Als hij echt al je orgasmes bepaalde, dus ook bij masturberen, dan raak je inderdaad gewend aan z’n toestemmingNiet gefrustreerd raken hoor, ze komt ooit weer terug!
Gewoon toegeven aan de geilheid en niks verwachten, ook niet forceren, ook niet teveel over nadenken
Kan echt heel lang duren (maanden, misschien zelfs dik een jaar) maar ooit kan je gewoon weer klaarkomen 😊(Hoera! 🥳)
Nee er is geen mogelijkheid op het moment. Hij emigreert ver weg. We hebben echt alle opties bekeken. Het is helaas niet anders nu en we zullen hier doorheen moeten, hoe zwaar en moeilijk het ook is.
Geilheid, wat is dat
Ik weet dat het uiteindelijk goed komt hoor. Maar al die jaren vertelde hij me wanneer ik mijn orgasme hebben mocht en vaak ook nog hoe. Mijn brein moet even weer verbindingen maken dat ik het nu weer zonder hem mag en kan. Maar toch confronterend.
Het klinkt inderdaad op jij er ervaring mee hebt?
ScatteredStars
02-03-2023 om 10:29
Sorry voor de late reactie er speelt vanalles prive.
@kelly: Nee we hebben geen poly relatie. We hebben geen relatie naast de D/s. Al hebben we nu wel afgesproken dat hij het houdt bij degene die hij nu heeft en niet op zoek gaat naar anderen. Zelf zie ik naast hem niemand alleen op eigen initiatief, maar wel in opdracht of als hij erbij is. Het ironische is dus ook echt dat onze ruzies ook vaak gaan over anderen 😂.
Wel fijn dat jullie nu een modus hebben gevonden waar jij veilig je grenzen durft aan te geven en waar hij ze beter aanvoelt! Maar fijn dat het goed gaat tussen jou en de piloot! Hebben jullie lang een D/s gehad voordat het een relatie vorm kreeg?
@Nomen: Wat leuk om je blije berichten te lezen zeg! Je klinkt echt heel enthousiast en je blijheid komt duidelijk naar voren in je berichten. Hebben jullie al een nieuwe date gepland?
@Beertje: Jij klinkt ook helemaal verliefd! Leuk dat het zo goed gaat tussen jullie. Al klinkt het ook wel heel intens allemaal. Kijk je wel uit dat je jezelf niet voorbij loopt als je soms kapot bent? Wel fijn dat hij je ook helpt met planning etc als je daar moeite mee hebt. Is het de bedoeling dat hij het blijft doen of moet je dit dan uiteindelijk ook zelf gaan leren?
En nee je kan nooit genoeg speelgoed hebben joh! Elke toy is toch weer anders! 😇
@Poison: Wat naar dat jullie niet samen kunnen zijn door omstandigheden en niet omdat de liefde niet voldoende is. Lijkt me heel erg pijnlijk. Ik kan me wel voorstellen dat klaarkomen alleen nu lastiger is. Zeker als je het gewend bent om het te doen als het mag en ook nog op die manier hoe hij wil. Ik merk bij mezelf wel dat als ik "stiekem' doe ik veel minder fijn klaarkom dan dat hij toestemming geeft en zegt hoe.
Sterkte!
@Lolly hoe gaat met jou nu? Je had nieuwe medicijnen toch? Hoe gaat het daarmee?
@Martje: Wat naar dat het definitief over is tussen jou en je man. Ik zit ook op de discord server van subs, dus ik heb je verhaal mee gekregen (ik zal je daar wel even DM sturen). Sterkte iig!
@beertje: Ehm nee het is niet rustig gebleven vanaf toen. We hebben daar alle 2 wel schuld aan moet ik zeggen. Al vind ik in eerste instantie hij, en dan denk ik later na over mijn reactie en zie ik zelf ook wel dat ik steken heb laten vallen met dingen of dat het over reageren is. Ondanks dat het soms wel te begrijpen is mijn reactie is hij wel te heftig. Maargoed ik zit precies in iets waarvan ik vroeger zei dat ik nooit zou belanden. Gevoelens maken alles lastiger en de intensiteit van alles. Misschien hebben jullie mijn writing gelezen, daarin komt het ook wel naar voren.
Martje80
03-03-2023 om 20:59
Beertjelief schreef op 28-02-2023 om 13:02:
@martje Oei! Dank je!
Ik ben heel goed geweest in allerlei vliegtuigen op te laten stijgen vanuit Japan en wilde daarin drastisch minderen
Want eigenlijk heb ik genoeg 😳
Goede reminder dit 😂
(Even ter verdediging, ex heeft een boel meegenomen en weggegooid omdat boos, ik mis een inloopkast vol kink kleding 😳)
Goed, afgesloten onderwerp
Ik mag niet zeuren 🙈🙊
Fijn! Nog een mede overschatter!
Allemaal niet om de ander te pesten toch?
Het komt wel over alsof je handvaten hebt gekregen hoe dat te voorkomen?
Want alle tips zijn welkom hoor! 😅
Die strafbox is van hem 😈
Maar staat nu bij mij thuis
Eigenlijk is ‘t best rustgevend
Je kan geen kant op, dus er blijft niks over dan goed nadenken waarom je er zit
Onze maximale tijd is nu 2,5 uur trouwens
Het moet geen opsluit trauma worden 😂
Was dat een beetje wat je angstig maakte? 😊
Ohh Welke ook leuk is!
Ik wilde een schommel (gewoon een echte) in huis
Ik kreeg een soort van deur vastmaak (seks?) schommel waarin je gehangen kan worden (kom je niet in zonder hulp, overigens)
Nu heeft hij aan de achterkant van de deur een plank vastgemaakt met halen zodat hij ook blijft hangen als de deur opengaat
Dan hang je daar als rugzak, zonder een kant op te kunnen
En ineens komt de andere muur razendsnel op je afzetten 😁![]()
Echt een aanrader voor iedereen!!
(dit was lastiger te omschrijven dan ik dacht 😂)
Ik, serieus, hij heeft jouw kinkkleding weggegooid?!? Wat een l*l
Wat heb je nieuw gekocht?
Wbt zelfoverschatting: ik heb geleerd om eerst stil te staan en te overdenken: wat is haalbaar nu? En dan qua deadline nog twee weken er aan toevoegen, want zelfs als ik het bewust probeer, plan ik nog te krap.
Ha cool, dus hij heeft eerder met de strafbox gespeeld. Klinkt verstandig om er een maximale tijd aan te verbinden. Ik geloof niet dat ik angstig ben voor opsluiten. Wel voor wat dat doet met mijn psyche. Of ik mezelf naar beneden zou halen met negatieve gedachten. Tegelijk vind ik het concept dus fascinerend, dat je D zo over jouw vrijheid bepaalt. Het lijkt mij ook fijn dat mijn Dom dingen bepaalt.
Beetje lastig, maar ik denk dat ik er een beeld bij heb hoe het er uitziet. T is me niet helemaal duidelijk hoe jullie m gebruiken. Je kan er in geneukt worden, geloof ik? Maar ook spelen met angst dat de muur dichtbij komt?
Martje80
03-03-2023 om 21:01
Poison schreef op 02-03-2023 om 09:41:
[..]
Nee er is geen mogelijkheid op het moment. Hij emigreert ver weg. We hebben echt alle opties bekeken. Het is helaas niet anders nu en we zullen hier doorheen moeten, hoe zwaar en moeilijk het ook is.
Geilheid, wat is dat
Ik weet dat het uiteindelijk goed komt hoor. Maar al die jaren vertelde hij me wanneer ik mijn orgasme hebben mocht en vaak ook nog hoe. Mijn brein moet even weer verbindingen maken dat ik het nu weer zonder hem mag en kan. Maar toch confronterend.
Het klinkt inderdaad op jij er ervaring mee hebt?
Wat naar allemaal, dat het echt niet gaat lukken. Ik voel met je mee, ik zit ook midden in de pijn.
Martje80
03-03-2023 om 21:05
Het gaat hier dus lastig. Het voelt alsof het leven zich in sneltreinvaart aan mij voorbij trekt. Op 1 maart de financiën uit elkaar gehaald. Komende zondag komt hij de laatste spullen halen. Dan nog afscheid nemen van mijn kinderen. En daarna zijn we voor 99% uit elkaars leven. En ik blijf hangen in: ik wil dit helemaal niet. Ik ben mijn lief kwijt, mijn Dom kwijt. Het doet zo ontiegelijk veel zeer.
Tegelijk weet mijn verstand dat hoe hij nu reageert, ver afstaat van mijn waarden en normen. Met deze man moet ik niet samen willen zijn.
Poison
03-03-2023 om 21:31
ach lieve Martje, een hele dikke virtuele knuffel voor jou. Je mag me altijd contacteren als je dat prettig vindt♥️
nomen-nescio
06-03-2023 om 15:31
Vandaag in de koffiekamer op mijn werk. Een collega die single is en aan de datingapp was gegaan zat te vertellen over allerlei categorieën die ze kon aanvinken, waaronder bdsm. Oooh zegt de andere collega, dat zijn van die griezels. Single collega nam het op voor de bdsm'ers en zei dat ze er een aantal kende en dat het een vooroordeel was en super normale mensen, ik hoefde alleen maar instemmend te knikken
Iets later bedacht collega dat ze het verkeerde publiek had getroffen met haar griezels opmerking en ging zich verdedigen dat ze er wel eens iets op tv over had gezien en dat waren dan dikkere vrouwen met zwarte lippenstift. Sure.
Toen griezel collega weg was zei single collega dat het nogal een opmerking was van iemand die heel erg burgerlijk was. 
Lollypopje
06-03-2023 om 16:24
@Nomen Ik ken anders hele burgerlijke bdsm'rs hoor.
Ik niet natuurlijk. Ik draag dagelijks zwarte lippenstift en een leren corset