Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM, voor de liefhebbers - deel III (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

ach Martje wat vreselijk naar

ach Martje wat verdrietig!!!!

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

24-02-2023 om 14:24

Och Martje, wat ongelooflijk naar! 🥲

Ik had graag een magisch toverstafje gehad die je zo naar een zekere toekomst had gestuurd, waarin alles een plekje heeft en de zon ook weer voor jou schijnt 

Want die toekomst is er ook weer voor jou 
Ook al lijkt dat nu heel lastig te zien 

Tot die tijd, lieve Martje
Zet jezelf maar eventjes helemaal op nummer 1 
Alles mag, niks moet 
Alles is goed, niks is verkeerd 

Mocht je eventjes de weg kwijt zijn, het allemaal niet zien zitten 
Of gewoon voor een gezellige babbel
Weet dat ook mijn inbox altijd voor je open staat 

Lollypopje

Lollypopje

25-02-2023 om 10:41 Topicstarter

@Beertje hoe gaat het trouwens met jou en je lief?

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

26-02-2023 om 15:24

@stars nog bedankt voor je zeer uitgebreide antwoord 😊
Mijn kernvraag was of je blij en gelukkig was 
Ik krijg nog niet helemaal het gevoel dat je daar bent, maar wel dat je niet denkt aan loslaten 
Dat merk ik ook aan je CNC berichtjes
Dus, daar ga ik ‘t verder ook niet over hebben, het is wat jij wilt 😁

Maar blijf wel echt grenzen aangeven
Ze hoeven niet altijd gepusht te worden
En als ze dat wel moeten, hoeft dat niet altijd nu 
Is het nu rustig gebleven tussen jullie sinds je bericht van de 15e?
Heeft alles een plekje gekregen en gaat het nu lekker goed vooruit? 

@nomen Yay!  
Dat klinkt zó heerlijk!
Gewoon lekker samen uitzoeken en experimenteren
Hoe is dat nou, ineens de “vrouw met de kennis” te zijn? 😅 
Ik vond dat idee heel gek bij m’n vorige speelpartner 😋
Misschien is Fet ook iets voor haar? 
Kan je gelijk laten zien dat niet alles naakt en seks is, misschien 😅

@poison hebben jullie ondertussen al een afscheidsdatum kunnen prikken? 
Lijkt mij zó spannend! 😱
Vind je het niet eng dat je dan eventueel weer opnieuw kan beginnen met verwerken? 
Misschien is dat een persoonlijk dingetje hoor, maar ik werd weer 10 stappen teruggeslingerd als ik ex zag

Logisch dat je nog niet helemaal bezig bent met anderen
Even rust is altijd goed
Ennuh, laat ze maar lekker naar jou toe komen toch? 😉

@kelly Fijn dat jij en piloot weer als vanouds voelen 
Toch jammer als jouw beleving door elkaar geschud wordt door derden
Begrijp ik nu goed dat hij momenteel je enige speelpartner is omdat D en vrouw aan het scheiden zijn? 

@Pop Ha! Dat gaat goed ❤️
Het is wel heel zwaar om zo goed mogelijk te leven naar zijn beleving (wat weer de beste versie van mezelf is) 
Ik heb 1x per week echt een enorme bijkom / slaapdag nodig met zo min mogelijk prikkels 
Maar die man is echt een enorme schat! 
Geen idee waar ik dit aan verdient heb 🤷‍♀️😊

Onze enige “onenigheid” tot dusver is dat hij vindt dat ik al genoeg speelspul heb en ik het gevoel heb veel te weinig te hebben 
Aangezien hij het stukje “geld voor hobby onzin en eerste wereld onzin spulletjes” beheert en ik van alles moet verdienen om erbij te komen en te krijgen wat ik wil, ben ik daar niet zo blij mee 😁👏
(Want prinses krijgt haar zin dus niet! Boe!) 

En dus heb ik jullie houvast en bewijs nodig
Je kan toch nooit “teveel” of “genoeg” spul voor spel hebben? 😱 
Hebben jullie teveel of genoeg? 
En wat is veel? 😳

Qua CNC gaat het hier ook lekker
Vooral als ik slaap 😁
Of als ik probeer te koken 
Of als ik ergens onderuit probeer te komen 

Oja! En ik heb een heuse strafbox! 😂
Daar wordt ik ingezet en aan vastgemaakt als hij eventjes niks meer te maken wilt hebben met naar Beertje gedrag 😊

Tis een lieverd 🥰 
Whiee

Lollypopje

Lollypopje

26-02-2023 om 15:40 Topicstarter

Klinkt heerlijk Beertje, fijn dat je zo geniet

Maar is het niet te veel als je een dag in de week moet bijslapen? Bij mij was zoiets altijd een teken dat ik over mijn prikkelgrens ging/was gegaan. Een korte periode niet zo erg, maar bij langere tijd kon ik dan steeds minder en minder. Maar dat is niet echt bdsm, meer de ene autist tegen de andere autist

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

26-02-2023 om 16:57

Zeker wel 😁

Maar goed, even tussen ons auti’s dan  

Ik ben altijd een overplanner en zelf overschatter geweest
Alles kan op dezelfde dag en nieuwe taken die op die dag oppoppen kunnen allemaal morgen
Mijn plan app kan rustig 108 taken op een dag laten zien 
In realiteit is dat helemaal niet zo haalbaar 😞

Resultaat: Ik die mezelf voor m’n kop sla omdat ik “alweer niet functioneer als een normaal mens” 
Beloftes aan anderen die worden verbroken 
Antwoorden op mails die nooit worden gegeven 
Ik die te uitgeblust ben voor eigen tijd in de avond enz enz
Daar komen blokkades van en vervolgens doe ik het niet en verwateren er vriendschappen of komen projecten niet af 
En voor m’n zelfbeeld is het gewoon vernietigend 

Hij monitoort alle taken en liet mij helemaal vrij in de planning in het begin 
Nu grijpt hij in als taken niet gehaald worden omdat er maar 24 uur in een dag zitten
Die zet hij er een aantal verder weg op naar rustiger moment 😊

Wel laat hij mij ondertussen tegen de lamp aanlopen, plan ik teveel in, maar is het haalbaar op een dag 
Dan laat hij het staan en komt het ter sprake tijdens de evaluaties 

Standaard taken omtrent persoonlijke groei en hygiëne die gemist worden, worden hard afgestraft 😳
Eerst hem, dan mezelf, dan lieve mensen,  dan het huis, dan de rest van de wereld 

En op die manier moet er een schema ontstaan zonder vermoeide dagen
Maar wel met inzicht waarom ik beter tegen iemand kan zeggen “je website is over een klein half jaartje af. Dat is heel normaal in deze wereld” 
Ipv dat ik mensen blij maak met een dode mus omdat ik overenthousiast roep “over 3 dagen staat het helemaal klaar” 

Dat is niet bevorderlijk voor mezelf (want schuldgevoel) of voor de ander (jij houdt je niet aan je beloftes!) 

Dat is naar gedrag wat eruit gesloopt moet worden 
En dan neem ik tijdelijk heel erg moe zijn maar eventjes voor lief 😊

Om het bdsm te maken 😋
Koude douches omdat ik niet goed m’n haren uitgekamd heb, zijn niet chill
M’n haar is ondertussen wel prachtig glanzend uitgekamd 😁👏

Kwijlend en met kaakkramp een serie kijken omdat ik maar niet stop met babbelen en er een gag ingestopt is is niet chill
Maar ik hoef ook niet opnieuw te kijken omdat ik van alles mis! 🥳

Opgesloten worden in een kamertje, waar enkel een bureau staat en daaraan strak vastgebonden worden met je voeten is niet chill 
Maar ik ben eindelijk weer een hoofdstuk verder op Udemy (Kinematica voor de geïnteresseerden 😋) 

Geen idee wat ‘t laatste stuk met het eerste te maken heeft 🤷‍♀️
Maar handig is ‘t allemaal wel 😉

Ik ben echt zó gelukkig! 🍀 
Het is gewoon irritant 😳

(maar ik begin wel heel erg vrouwen te missen in m’n leventje 🤔)

Lollypopje

Lollypopje

26-02-2023 om 17:03 Topicstarter

@Beertje Dankjewel voor je uitleg en hele subtiele manier om niet direct te hoeven zeggen dat dingen vertraging oplopen

En die vrouwen zijn een goede stimulans om ze een keer te gaan ontmoeten

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

26-02-2023 om 17:24

😂 Het heeft wel een prio 1 en staat dagelijks op de lijst om stapjes verder te komen 
Maar het was wel een ultiem voorbeeld waarom ik veel moe ben en hij de planning doet

Vrouwen ga ik ontmoeten
Maar ik dacht, ik geef eerst eventjes Nomen de vrije ruimte 😋
Wel zo aardig 😁👏

Oehh! Schiet me te binnen! 
Behalve dat ik vraag “wanneer heb je teveel spullen, of te weinig?” (waarop ‘t antwoord is dat een meisjeswezen nooit teveel spulletjes kán hebben

Vraag ik mij ook af: mannen die zelf geen interesse hebben in een ander erbij in de relatie 
Ook liever niet hebben dat hun meisje date met andere mannen (nooit niet!), maar geen problemen heeft als datzelfde meisje van alles met andere vrouwen uitspookt…

Is bovenstaande een recept voor disaster? 🙀

Lollypopje

Lollypopje

26-02-2023 om 17:34 Topicstarter

Beertjelief schreef op 26-02-2023 om 17:24:

😂 Het heeft wel een prio 1 en staat dagelijks op de lijst om stapjes verder te komen
Maar het was wel een ultiem voorbeeld waarom ik veel moe ben en hij de planning doet

Vrouwen ga ik ontmoeten
Wel zo aardig 😁👏

Behalve dat ik vraag “wanneer heb je teveel spullen, of te weinig?” (waarop ‘t antwoord is dat een meisjeswezen nooit teveel spulletjes kán hebben )

Vraag ik mij ook af: mannen die zelf geen interesse hebben in een ander erbij in de relatie
Ook liever niet hebben dat hun meisje date met andere mannen (nooit niet!), maar geen problemen heeft als datzelfde meisje van alles met andere vrouwen uitspookt…

Niet als je er beide volledig achter staat en er goed over blijft communiceren

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

26-02-2023 om 17:40

Yay!
Dank je, Popsie 😁👏

Er kwamen weer allerlei vroegere demonen opzetten hoe ‘t niet normaal is om wel een vrouw en niet een extra man erbij mag komen 
En dat hij zich niet zou beseffen dat verliefd worden op een vrouw net zo heftig kan zijn als verliefd zijn op een man 

Scheelt wat drukte in het hoofd, jouw antwoord 😉

Lollypopje

Lollypopje

26-02-2023 om 17:56 Topicstarter

@Beertje elke relatievorm is okee, zolang de mensen in de relatie er beiden maar okee mee zijn en geen van hen het enkel doet om de ander te plezieren. Je moet er beiden dus volledig achter staan.
En of dat nu momogamie, poly, open relaties, monopoly of een one-penis-policie is maakt daarbij vrij weinig uit. Onwetenden zullen er vast een mening over hebben (zo wordt monopoly of een open relatie met one-penis-policie door buitenstaanders vaak oneerlijk genoemd), maar zolang je er beiden achter staat is het echt goed.

Ah dank je wel Beertjelief. Ik ga m in gedachten houden, ik denk dat ik binnenkort wel je inbox induik.

Het antwoord op je vraag is wat mij betreft dubbel. Aan de ene kant hebben zo veel verschillende attributen verschillende functies, dat ik best vind dat je van elke functie er één mag hebben. Aan de andere kant is het goed opletten dat we in de huidige consumptiemaatschappij allemaal gehersenspoeld zijn dat we steeds meer en anders nodig hebben. 

Lekker filosofisch

Trouwens, ik herken heel erg het jezelf overschatten. Dat heb ik ook jaren gedaan, zoveel mensen teleurgesteld. En zelf in een burn out terecht gekomen. Klinkt dus wel fijn dat jouw lief op die manier je leven managed.

Btw: had je die strafbox al? Of hebben jullie dat samen besloten en daarna aangeschaft? Ik ga eens hard navoelen wat ik daarvan vind. Ik heb geloof ik heel erg mixed feelings, het lijkt me net zo gaaf als vreselijk 

Ik denk dat mannen het gevaar van de verliefdheid op een vrouw over het algemeen inderdaad onderschatten dus het is goed om dat van te voren te bespreken.

Beertjelief schreef op 26-02-2023 om 17:24:

Vrouwen ga ik ontmoeten
Wel zo aardig 😁👏

Behalve dat ik vraag “wanneer heb je teveel spullen, of te weinig?” (waarop ‘t antwoord is dat een meisjeswezen nooit teveel spulletjes kán hebben )

Aew das lief!!! En toen was ik zo moe dat ik van de aardbodem verdween
We hebben afgelopen weekend 2 nachten samen "geslapen". Gister moest ze sporten dus toen was ik weer alleen. Ik wilde naar een munch maar ik voelde me zo instorten. Ze vroeg zich nog wel af of ik niet naar munch ging omdat ze het niet kent en zo. Maar ik was echt te moe om een uur te reizen, de munch en dan nog een uur terug. Ze zei gekscherend dat ze me wel een paar petsen wilde geven en ik maar ff in de hoek moest gaan staan op 1 been   ik denk dat ik het wat tijd moet geven en het even moet weken allemaal. Het is wel een onderwerp waar we het regelmatig over hebben. Maar ik blijf zeker wel gaan naar munches en feestjes. Ik vind dat veel te leuk.
En het is ook wel onzeker dat ik ineens degene ben met meer kennis, want wat weet ik nu al. Toch ook nog weinig.

Maar goed, het word allemaal steeds leuker en zaterdag 2 vrienden van haar gezien en zij een vriend van mij.   We kennen elkaar nu 2 weken en ik heb het gevoel alsof ik haar al jaren ken. Het voelt gewoon goed.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.