Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM, voor de liefhebbers - deel II (gesloten)

Ons eigen fijne kleine hoekje op Viafora. Het clubje SM-ers en andere kinksters is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.

https://www.viafora.nl/forum/seksualiteit/bdsm-na-omtrekkende-bewegingen

Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:

Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/

Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/

Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/

Submissive Guide
https://submissiveguide.com/

Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/

Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay

En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes


https://www.youtube.com/user/CountBoogie


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lollypopje

Lollypopje

15-04-2022 om 19:01 Topicstarter

Happy New topic 🎉

celebrate-win.gif

Lollypopje

Lollypopje

15-04-2022 om 19:34 Topicstarter

leuk interview met een Sadist.


https://youtu.be/EWIbcCo37k0

Paar kleine kanttekeningen van mij

- Hij linkt sadisme aan seksueel genot, dat is niet voor iedereen zo
- Het op straat met iemand aangelijnd rondlopen ben ik geen voorstander van, omdat de mensen op straat daar geen consent voor hebben gegeven
- De ene billenkoek is de ander niet, een mooi voorbeeld van het belang van goede communicatie en niet aanneme dat je beiden dezelfde definitie hanteert

u draait, wij volgen 

ik ga morgen lekker knopen. Ik word steeds meer vanille merk ik, heb er niet meer zo’n behoefte aan. Maar morgen een mooie vrouw aan mijn plafond. 
voor mij is er trouwens wel echt de link met seks, ik word er wel echt opgewonden van. 

Lollypopje

Lollypopje

16-04-2022 om 08:21 Topicstarter

Niks mis met vanilla als je het niet mist. Maar een mooie vrouw aan je plafond, dat is wel leuk natuurlijk

Leuk! 
Hopelijk binnenkort mijn eerste munch!

Lollypopje

Lollypopje

16-04-2022 om 09:39 Topicstarter

nomen-nescio schreef op 16-04-2022 om 09:37:

Leuk!
Hopelijk binnenkort mijn eerste munch!

Leuk, spannend. Veel plezier vast 💋

Had je daarover nog contact gehad met die vriendin?

Nee nog niet, ik ga haar denk ik nog wel een berichtje sturen. Maar er heeft iemand aangeboden om mee te gaan. Dus het komt hoe dan ook goed denk ik. (heb er nu al zweethandjes van )

Lollypopje

Lollypopje

16-04-2022 om 09:46 Topicstarter

nomen-nescio schreef op 16-04-2022 om 09:42:

Nee nog niet, ik ga haar denk ik nog wel een berichtje sturen. Maar er heeft iemand aangeboden om mee te gaan. Dus het komt hoe dan ook goed denk ik. (heb er nu al zweethandjes van )

Wat super fijn, maakt het toch wat minder eng Ik ben mijn eerste toen met iemand van Viva gegaan

En ik snap dat het eng is, vond ik ook, en mijn verhaal over die host zal niet geholpen hebben. Maar ik ken er maar één die zoiets weleens heeft gedaan en die komt niet op een vrouwenmunch

en hoe eng ook van te voren, in de praktijk zijn de bezoekers net gewone mensen en helemaal niet zo eng als ze lijken

Ooh, dat incident met die Host was ik al weer kwijt.   Daar ben ik ook niet bang voor eigenlijk. Het is meer dat ondanks dat ik best extravert ben, ik ineens heel verlegen kan zijn en dicht kan slaan als het over dit soort dingen gaat. Dat duurt vaak gewoon even, ook door ervaringen van vroeger. Ik merk dat er van alles gaande is in mijn hoofd en dat ik ruimte krijg om dingen te ontdekken. Dus misschien is dit dan ook gewoon een stap in mijn eigen persoonlijke seksuele revolutie.

Lollypopje

Lollypopje

16-04-2022 om 10:00 Topicstarter

@Nomen Bij munches hebben ze het ook vaak over hele saaie vanilla dingen hoor. Dus zo spannend is het nu ook weer niet

Het fijne van met iemand gaan is dat je er makkelijker gewoon bij kan staan, zonder dat je je gek voelt. Overigens bij alleen gaan is de tip van te voren altijd de organisatie of host te mailen. Die stellen je dan aan mensen voor en helpen je op weg. Sommige grotere munches hebben ook een newbie tafel, dus dan kun je je eerst even lekker verlegen en ongemakkelijk voelen tussen andere mensen die zich verlegen en ongemakkelijk voelen

@Nomen: Wat stoer dat je gaat! En leuk dat je iemand gevonden hebt om met je mee te gaan. Ben echt benieuwd hoe je het vindt. Ga je naar een speciale Munch met bijv. spelletjes ofzo? 

@beertje: ik reageer nog op je pm, ik moet alleen even nadenken erover. 

Hebben jullie dit wel eens gedaan? Ik wil verschillende dingen of vind bepaalde dingen leuk. Niet alles kan bij mijn Dom. We zijn niet exclusief en toevallig kan het wel bij ander die ik ken (ken hem heel goed). Een ander heb ik leren kennen waar ik ook iets mee kan doen. Plus ik praat echt elke dag met hem en kennen elkaar al goed persoonlijk. Er is geen sprake dat het een D/s verhouding gaat worden. Het is dus niet dat ik naast mn D/s verhouding op zoek ben naar een nieuwe. 

Mijn D heeft het ook verpest om dit met hem te overleggen, hij heeft het zelf ook niet gedaan met iets. Dus nee ik weet zeker dat we niet exclusief zijn.

Maar de vraag is dus meer, is het gebruikelijk dat je gewoon bij verschillende mensen iets 'haalt' wat je graag wil. Ik heb keer aangegeven dat ik iets wil, maar het is volgens mij niet echt zijn ding. Hij handelt er niet naar iig. Terwijl het twee keer ter sprake is gekomen en ik snap het, het moet net je ding zijn, dus neem het hem ook niet kwalijk. Alleen ik wil het perse ervaren. 

De andere twee zijn wel op de hoogte van de situatie, ze weten dat ik iemand zie enzo. Maar dat maakt ze beide niet uit. 

Lollypopje

Lollypopje

17-04-2022 om 19:31 Topicstarter

@Stars begrijp ik goed dat hij met een ander dingen heeft gedaan, terwijl jullie een D/s hadden, zonder dat met jou te overleggen? 
Een D/s is in mijn ogen een relatievorm. Iemand die dan zomaar iets met anderen doet, zonder dat wij daar afspraken over hadden gemaakt zou voor mij persoonlijk een alarmbel zijn.

Ook met anderen spelen als je een D/s hebt is niet ongebruikelijk. Daar worden over het algemeen dus wel van te voren samen afspraken overgmaakt. Dus of beiden er okee mee zijn en of er eventuele voorwaarden zijn. Zo had mijn ex vetorecht en moest ik vooraf toestemmin vragen om die reden, of ik vroeg een vrijbrief voor op een feestje waar hij niet heen ging. Maar zelf had ik er in die tijd weinig behoefte aan.

Met een D die ik daarvoor had was gewoon de afspraak dat het okee was en deden we het beiden regelmatig. Ik had toen naast hem nog een vaste speelpartner.

Ik moet trouwens nog op je mail reageren, maar mijn hoofd wil deze week niet zo goed.

Oh nee hij heeft niks gedaan met ander zover ik weet. Alleen er was oproep geplaatst zonder overleg (echt heel erg in begin). Niet voor een nieuwe sub hoor. Dus met dat heeft hij het recht in mijn ogen opgezegd om iets te zeggen of ik iets met ander kan doen ja of nee. En dat ik het dus ook niet hoef te overleggen, doet hij ook niet. Ik weet dat hij het met mij prima vindt en wil ook niet stoppen met mij. Omgekeerd wil ik ook niet stoppen met hem. Buitenwereld weet ook dat ik niet op zoek ben, dus ik zoek niet. 

Oke als ik nieuwe D/s zou aangaan zou ik het wel zeggen denk ik. Als die ander serieus is. Maar wat ik graag wil ervaren is een los ding en met die ander zou het voor eenmalig zijn, alhoewel ik betwijfel het beetje. De scene zou eenmalig zijn. Maar we hebben op vanilla gebied een echt hele goede en fijne klik. In slaapkamer juist weer wat minder denk ik. Al staat dat niet helemaal vast en moet hij ook nog dingen ontdekken waar zijn grenzen liggen. 

Geeft niet joh, heeft geen haast. Doe het weer als je je goed voelt! 

Lollypopje

Lollypopje

17-04-2022 om 19:43 Topicstarter

ScatteredStars schreef op 17-04-2022 om 19:36:

Oh nee hij heeft niks gedaan met ander zover ik weet. Alleen er was oproep geplaatst zonder overleg. Niet voor een nieuwe sub hoor. Dus met dat heeft hij het recht in mijn ogen opgezegd om iets te zeggen of ik iets met ander kan doen ja of nee. En dat ik het dus ook niet hoef te overleggen, doet hij ook niet.

Oke als ik nieuwe D/s zou aangaan zou ik het wel zeggen denk ik. Als die ander serieus is. Maar wat ik graag wil ervaren is een los ding en met die ander zou het voor eenmalig zijn, alhoewel ik betwijfel het beetje.

Geeft niet joh, heeft geen haast. Doe het weer als je je goed voelt!

Een oproep plaatsen voor iemand om mee te spelen, zonder overleg, is in mijn ogen niet veel anders dan spelen zonder overleg. De intentie is er dan al.

Ik snap je gevoel dat als hij het niet overlegt, jij dat ook niet hoeft, maar toch zou ik het met hem bespreken. Communicatie is in een D/s belangrijk. En dat hij dat nalaat vind ik persoonlijk niet erg positief klinken.  Wat vind jij er van dat hij dat deed? Had jij graag gewild dat hij het had besproken of maakt het je niet uit?

En als hij het niet overlegt, zou ik er over beginnen als ik jou was. Gewoon benoemen dat je zijn ad hebt gezien of gewoon vragen hoe hij daar in staat. Dan weet je dat gewoon zeker en voorkomt dat gedoe. Hoe denkt hij bijvoorbeeld over dat jij blauwe plekken van een ander zou hebben als jij bij hem komt? Zijn er dingen die jullie enkel binnen jullie D/s willen houden? En er zijn ook nog Dominanten die vinden dat zij wel mogen, maar de s niet. Ook dat wil je graag tijdig weten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.