Relaties Relaties

Relaties

Trouwen 2021/2022

Hallo allemaal,

2 weken geleden ben ik ten huwelijk gevraagd door mijn vriend.
Natuurlijk heb ik ja gezegd! 

We hadden het al regelmatig gehad over trouwen en we hebben best een aardig beeld voor ons. Nu kunnen we echt gaan plannen!

Zijn er hier nog meer dames (of heren) die gaan trouwen? Het lijkt me leuk om te kletsen over alles wat hoort bij een bruiloft plannen en ideeën uit te wisselen  


Gefeliciteerd! Wat leuk! Wat zijn je bruilofts dromen en -plannen?

Ik ben vorig jaar getrouwd. Trouwen is leuk!

Mok

Mok

15-07-2021 om 13:03

Gefeliciteerd! Ga je er een groot feest van maken? Ik ga duimen dat volgend jaar weer van alles kan.

Ik ga over drie weken trouwen met mijn vriend Geen groots feest, maar vooral een gezellige middag. Voor ons allebei de tweede keer, dat scheelt vast ook. 

Dierenvriend97

Dierenvriend97

15-07-2021 om 15:26 Topicstarter

Bedankt! 
Wij hoeven geen groot feest, daar hou ik niet zo van.

We houden de ceremonie klein met alleen dichtbijstaande familie.
Dan willen we lekker taart eten met diezelfde mensen.

Dan willen we een receptie houden, die doen we dan wel groot met bekende en collega's erbij (hopelijk kan dat volgend jaar gewoon weer).

We willen graag een bbq doen met familie en vrienden, ongeveer 40 man en dan aflsuiten met koffie/thee. 

@Padme, hoe zag jullie dag eruit? 

Ik ben vorig jaar ten huwelijk gevraagd maar gaan pas plannen als corona eindelijk écht weg is (en zelfs geen item in de media meer is).  Hebben nu alleen even geregistreerd partnerschap getekend om kind en koophuis goed geregeld te hebben, ik weet de datum daarvan niet eens meer. We willen graag een bruiloft met een feest zonder coronagedoe, vandaar deze keuze. Ik ga hier wel lekker meelezen!

Dierenvriend97

Dierenvriend97

16-07-2021 om 14:59 Topicstarter

Aviendha schreef op 15-07-2021 om 17:47:

Ik ben vorig jaar ten huwelijk gevraagd maar gaan pas plannen als corona eindelijk écht weg is (en zelfs geen item in de media meer is). Hebben nu alleen even geregistreerd partnerschap getekend om kind en koophuis goed geregeld te hebben, ik weet de datum daarvan niet eens meer. We willen graag een bruiloft met een feest zonder coronagedoe, vandaar deze keuze. Ik ga hier wel lekker meelezen!

Nog gefeliciteerd! 

Ik snap heel goed dat je wacht tot corona echt weg is. Wij zijn nu een beetje aan het plannen voor komend jaar eind mei, ik hoop toch wel dat corona dan weg is (maar zeker weten doen we dat helaas niet). 

Gefeliciteerd Dierenvriend! Mijn vriend en ik zijn momenteel ook bezig met het plannen van onze bruiloft voor mei volgend jaar. Inderdaad in de hoop dat corona zo goed als weg is tegen die tijd. Wij zijn ook niet van de grote feesten, maar aangezien mijn vriend (verloofde? vind dat maar een vreemd woord haha) oorspronkelijk uit Wales komt en al zijn familie nog daar woont is het toch belangrijk dat er geen beperkingen meer zijn op reizen. 

Het lijkt me ook leuk om hier ervaringen te delen met anderen die gaan trouwen! Voor nu lopen wij vast op het vastleggen van een datum bij de kerk, die zijn nog niet zo digitaal aangelegd dus het laat even op zich wachten. Ik denk dat ik een dezer dagen nog een keer nabel.

Dierenvriend97

Dierenvriend97

20-07-2021 om 15:01 Topicstarter

Wat leuk Vampierprinsesje! Gezellig dat je mee komt schrijven  

jaaaaa, ik ga trouwen. Planning is volgend jaar zomer. Ben 4 weken geleden gevraagd. Is voor ons beiden de eerste keer. Hebben beiden hiervoor lang samengewoond en kinderen. Exen wilden beiden niet trouwen, wij hadden het wel leuk gevonden dusssss...

Wij zijn nu op zoek naar een mooie locatie waar alles kan dus trouwen, eten en dansen. 

Gefeliciteerd ook Pavlova, Aviendha en Vampierprinsesje!

Hoe is het met de jurken-zoektocht? Zijn jullie het web al aan het afstruinen?

Onze trouwdag was een spannende: eerst uitgesteld wegens corona, toen gepland met 100 gasten en een week van tevoren moest dat gewijzigd worden naar 30 gasten 's avonds en maximaal 60 in de kerk. Dat was wel even balen. 

Desondanks was het fijn, en ik ben heel blij dat we toen getrouwd zijn. We waren er echt aan toe en wilden niet langer wachten. En we houden het dansfeest nog tegoed. Dat mis ik nog het meest: even écht lekker samen dansen en onze liefde vieren! Misschien als we ons eerste jubileum hebben, dat het dan weer mag 

Dagindeling: foto's maken - kerkdienst - buiten gasten gedag zeggen - taart eten - diner. Uitgezwaaid met sterretjes en zingen.

Dierenvriend97

Dierenvriend97

21-07-2021 om 08:35 Topicstarter

Wij gaan komende zondag een trouw locatie bezoeken! Ben zo benieuwd!

2 weken geleden al bij een andere locatie geweest en daar waren we heel enthousiast over! 

Leuk topic! Ik schrijf graag mee.
Eerder deze week ben ik ten huwelijk gevraagd op vakantie. Na ruim 9 jaar samen nu de volgende stap. We hebben (nog) geen kinderen. Wanneer we gaan trouwen, dat weet ik nog niet. Zelf zou ik volgend jaar zomer leuk vinden op een bijzondere dag, maar vriend had nog geen specifiek iets in zijn hoofd. 
Voor nu gaan we eerst verder genieten van onze vakantie en ons geheimpje. We laten het nog aan niemand weten en willen thuis het tegelijkertijd aan onze families vertellen. 

Dierenvriend97

Dierenvriend97

21-07-2021 om 09:15 Topicstarter

Gefeliciteerd Yoehoe! En wat leuk, op vakantie gevraagd! 

Gefeliciteerd Yoehoe! Wat voor soort locatie hebben jullie op het oog, Dierenvriend? 

Qua jurk ben ik bij een zaak wezen passen maar wist ik eigenlijk meteen dat als ik echt hetgene wilde wat ik voor ogen had, dat ik dat dan speciaal zou moeten laten maken. Ik heb dus al een plekje gereserveerd bij een coupeuse, ze gaat aan de slag na haar zwangerschapsverlof. 

Dierenvriend97

Dierenvriend97

21-07-2021 om 12:48 Topicstarter

Waar we komend weekend gaan kijken is een landgoed aan het water! 
Afgelopen weekend zijn we ook nog ergens wezen kijken, was de sfeer van een oude boerderij, ook erg leuk. 

misschien heeft iemand er iets aan, ik was recent op deze locatie en vond het heel erg tof, sfeervol, modern en toch ook weer oud. Is in Bunnik. 

https://www.delandgoederij.nl/

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.