Relaties Relaties

Relaties

Trouwen 2021/2022


Dierenvriend97

Dierenvriend97

09-08-2021 om 09:46 Topicstarter

Pavlova schreef op 31-07-2021 om 16:38:

Vandaag eerste trouwlocatie bekeken. Denk dat we al om zijn. Paste precies bij ons. Lekker cassual en alles onder 1 dak. Bourgondisch eten enz. Ben zeer benieuwd naar de offerte.

Hebben jullie de offerte al binnen?

Wij hebben gister de offerte gekregen van de tweede locatie waar we geweest zijn (en waar we toch wel een beetje verliefd op geworden waren). Helaas viel de offerte erg tegen. Hij valt flink hoger uit dan de 1e locatie (die ook mooi was).

zaterdag bij de 2e locatie geweest. Hoewel we erg enthousiast zijn over de eerste locatie, komt deze op een aantal punten beter uit de bus. Prachtige locatie in een groot park. Voordelen ten opzichte van de eerste locatie zijn dat we echt volledig ontwormt worden, feest en eten zijn in aparte ruimtes zodat dj niet tijdens het diner hoeft op te bouwen. Bruidsuite op locatie waar we de hele dag gebruik van kunnen maken. Handig voor de oudere gasten die mss even rust nodig hebben tijdens de dag. Nu de offerte afwachten en een keuze maken. We kunnen natuurlijk nog meerdere locaties bekijken maar daar heb ik niet zo’n zin in. Ja, kent iemand Anastasi.nl

Dierenvriend97

Dierenvriend97

16-08-2021 om 10:43 Topicstarter

Wij gaan morgen nog bij een derde locatie kijken, ik hoop heel erg dat het een combinatie is tussen de eerste en tweede locatie die we bekeken hebben, ben heel benieuwd. 
Hierna gaan we wel een knoop doorhakken want dan kunnen we de datum echt vast gaan leggen.

Gaan jullie bij de ceremonie nog iets zeggen/eigen geloftes doen? 

We hebben de offerte voor de 2e locatie getekend. Datum ligt vast. We gaan geen eigen trouwgeloftes doen.

Mok

Mok

16-08-2021 om 12:00

Veel plezier alvast, Pavlova!

Wij zijn vorige week getrouwd. Het was precies wat we wilden, ontzettend gezellig. Heel ontspannen, al waren we de dag erna toch kapot, haha. 
Ik heb hem al een paar keer 'mijn man' kunnen noemen 

Dierenvriend97

Dierenvriend97

23-08-2021 om 09:42 Topicstarter

Wij hebben een datum en locatie vastgelegd!  

Dierenvriend97 schreef op 23-08-2021 om 09:42:

Wij hebben een datum en locatie vastgelegd!

Leuk gefeliciteerd! 
Hoe ziet jullie dag eruit? Is de locatie al goed aangekleed van zichzelf of is er veel decoratie nodig? 

Wij gaan komend weekend 2 locaties bezoeken. Had graag nog een derde locatie bezocht, die eigenlijk mijn voorkeur had. Helaas is het niet meer mogelijk om daar volgend jaar te trouwen, ze gaan stoppen. 

Leuke berichten allemaal en spannende tijden. We zijn ons nu aan het oriënteren op de rest, ringen, bloemen, dj, jurk enz.

Dierenvriend97

Dierenvriend97

24-08-2021 om 10:08 Topicstarter

Yoehoe schreef op 23-08-2021 om 17:06:

[..]

Leuk gefeliciteerd!
Hoe ziet jullie dag eruit? Is de locatie al goed aangekleed van zichzelf of is er veel decoratie nodig?

Wij gaan komend weekend 2 locaties bezoeken. Had graag nog een derde locatie bezocht, die eigenlijk mijn voorkeur had. Helaas is het niet meer mogelijk om daar volgend jaar te trouwen, ze gaan stoppen.

Dankje! 

De locatie is een beetje oude boerderij sfeer, er staan drie ''hooibargen'' met rieten daken waaronder je de ceromonie/receptie/diner/feest kan doen. Er hangen lichtjes en lampionnen onder dus er is wel enige decoratie. We vinden het wel leuk om nog te zorgen voor wat extra aankleding zoals een witte loper en bloemen.

Onze dag zal er ongeveer als volgt uitzien: Foto's, ceremonie, taart & toost, receptie, bbq. En dan nog een overnachting in de bruidssuite op de trouwlocatie

Leuk dat jullie ook locatie's gaan kijken! 

Wij hebben in totaal ook 3 locaties bezocht maar de 2 die het uiteindelijk niet geworden zijn bleken een heel ander prijskaartje te hebben haha 

Vanavond even met mijn moeder en schoonmoeder een dag/afspraak inplannen om jurken te passen! 

Dierenvriend97

Dierenvriend97

30-08-2021 om 09:10 Topicstarter

Hoe gaat het met de voorbereidingen? 

Dierenvriend97

Dierenvriend97

20-09-2021 om 08:02 Topicstarter

Ik heb gisteren de ''save the date'' kaarten verstuurd!  

Leuk! Ik ga denk ik voor een digitale save the date, waarbij we meteen ontbrekende adresgegevens kunnen ophalen voor de "echte" kaarten. Dit weekend roep ik nog even de hulp in van mijn moeder om de gastenlijst te finaliseren. Hoeveel mensen hebben jullie uiteindelijk uitgenodigd?

Dit weekend gaan we ook naar de locatie om daar verdere afspraken te bespreken. Het voelt toch ineens heel echt! 

Dierenvriend97

Dierenvriend97

22-09-2021 om 10:07 Topicstarter

De ceremonie & taart doen we klein met alleen dichtbij staande familie, ongeveer 20 mensen. 
Dan doen we een borrel/receptie en die is ook voor collega's en kennisen en verre familie, komen we op ongeveer 120 mensen. 
En daarna gaan we nog bbqen met familie en vrienden, ongeveer 40 mensen. 

Dierenvriend97

Dierenvriend97

06-10-2021 om 13:19 Topicstarter

Ik ga morgen jurken kijken!  

Hoe ver van te voren regel je iemand voor je haar/make-up? En hoe ver van te voren regel je een auto? 

Dierenvriend97

Dierenvriend97

08-10-2021 om 14:43 Topicstarter

Gister een trouwjurk gekocht! 
Wat is dat leuk om te doen zeg, al die prachtige jurken!
Ik ben er zo blij mee  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.