Relaties Relaties

Relaties

Singles unite, vierde editie 2021 deel 10


Hi, ik ben er ook, maar met een nieuwe nick. Ik gaf bij Viva aan dat ik twijfelde over het houden of veranderen. Toch maar veranderd omdat ik merk dat ik wat terughoudend ben met delen ivm ex die weet wat mijn nick is (was dus...). 

Mocht je niet meteen weten wie ik ben, dan komt dat binnenkort vast wel goed. 🙂

Josephine schreef op 11-07-2021 om 17:33:

Als alle datingsites opgeheven worden denk ik dat er pas wat gebeurd voor singles, waar ik tot behoor. Al jaren één grote droefenis. Maar ik geef niet op. Ookal neem ik geregeld pauze omdat het telkens zo'n teleurstelling is als na 2, 3 maanden alles op niets is uitgelopen. Dan is het de klik die ontbreekt of de uitstraling/lengte of iets waar ik de vinger niet op kan leggen....om gek van te worden...

Ik stem voor, wat een rust zou dat geven  zeg.. Ja ik weet dat ik er zelf mee kan stoppen maar ja in het echte leven isde kans om iemand te ontmoeten ook klein.. 

Ben wel benieuwd wat het zou opleveren als er geen datingsites meer zouden bestaan.. 

Ook hier de verhuisdozen uit aan het pakken en de indeling nog te bepalen.

Nick heb ik moeten aanvullen. 

Back in business 


afspraakje met woest aantrekkelijke dame was eigenlijk heel vertrouwd ondanks 3 jaar geleden.

Ongelooflijk wat een fijne vrouw het op veel gebieden is! 

Uiteindelijk is zij blijven slapen. 

Gezellig Mats! 

Wat ontzettend fijn, Mats! 

Ik was vorige week bij iemand die ik de zaterdag daarvoor voor het eerst had ontmoet. Dat was een beetje tegen mijn verwachting in een hele leuke eerste ontmoeting. Dus vrij spontaan afgesproken om na zijn werk bij hem af te spreken. Op de heenweg lang in de file en uiteindelijk impulsief besloten te blijven slapen. Het was heel fijn. En grote kinderen hebben, heeft zo zijn voordelen. 🙂

Yes yes maar of het blijvend is is maar de vraag.

Eigenlijk hopen we het allebei wel maar, helaas voor haar, heeft zij met zichzelf met issues te maken waar ze haar hele leven mee te maken heeft.

Schat van een mens maar een voorbeeld is 1.5 uur onder de douche staan   of als we in het verleden afspraken dat ze echt uren nodig heeft om zichzelf aan te kleden/op te tutten en de hele dag al voorbij is eer ze zover is.

En dat doet ze niet eens express maar is een 'beperking'.

Geen punt als je tijd en aandacht aan jezelf besteed maar een heel roedel vrouwen is eerder gereed om de deur uit te gaan dan zij en ergens is het best sneu voor haar.

Kortom: nieuwsgierig of dat al anders is geworden haha.


Sabiehh! Yes! Hoop voor je dat het deze keer mag lukken!

Ik ben vandaag echt gewoon boos op fwb zonder daar een goede reden voor te hebben. Zal wel iets van hormonen zijn want ook ongesteld geworden 😅. En toch mis ik het dan om lekker te knuffelen op de bank

RedRoseThorn schreef op 11-07-2021 om 21:50:

Ik ben vandaag echt gewoon boos op fwb zonder daar een goede reden voor te hebben. Zal wel iets van hormonen zijn want ook ongesteld geworden 😅. En toch mis ik het dan om lekker te knuffelen op de bank

Geloo ddat wij een beetje hetzelfde in elkaar zitten haha.. Ik kan het allemaal handelen met fwb behalve als ik ongesteld moet worden.. Als hij me dan laat "bungelen" zeg maar dan haal ik vanalles in mijn hoofd en moet ik me echt beheersen om geen vervelende app te sturen.. 

Mamali schreef op 11-07-2021 om 22:14:

[..]

hahaga ja zo erg. We hadden op vrijdag even contact maar hij had al plannen voor het weekend en zou nog wel even kijken. Uiteindelijk niets meer gehoord dus ik heb me al hele scenario's in mijn hoofd van dat hij op date is en weet ik het wat (wat hem overigens goed recht is). En dan denk ik weer, waar ben ik aan begonnen. Terwijl ik ook wel weet dat het heel gezellig is maar ik (nog) niet verliefd ben. 

overigens heb ik komende week super veel gepland dus ik mag niet klagen. Ga ook sport weer oppakken dus misschien zelfs geen tijd voor fwb. 

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

11-07-2021 om 22:26

Waar halen jullie eigenlijk een FWB vandaan? Ik heb zelf al heel lang geen echte relatie meer gehad, maar ook geen scharrel of FWB, dus ik vraag me wel eens af waar jullie die vinden.

RedRoseThorn schreef op 11-07-2021 om 22:21:

[..]

hahaga ja zo erg. We hadden op vrijdag even contact maar hij had al plannen voor het weekend en zou nog wel even kijken. Uiteindelijk niets meer gehoord dus ik heb me al hele scenario's in mijn hoofd van dat hij op date is en weet ik het wat (wat hem overigens goed recht is). En dan denk ik weer, waar ben ik aan begonnen. Terwijl ik ook wel weet dat het heel gezellig is maar ik (nog) niet verliefd ben.

overigens heb ik komende week super veel gepland dus ik mag niet klagen. Ga ook sport weer oppakken dus misschien zelfs geen tijd voor fwb.

Oh echt precies zo ja haha..en dan is er helemaal niks aan de hand.. 

BeertjeColargol schreef op 11-07-2021 om 22:26:

Waar halen jullie eigenlijk een FWB vandaan? Ik heb zelf al heel lang geen echte relatie meer gehad, maar ook geen scharrel of FWB, dus ik vraag me wel eens af waar jullie die vinden.

Via de datingapps... was er niet naar op zoek maar is zo gelopen na een date.. 

Josephine schreef op 11-07-2021 om 17:33:

Als alle datingsites opgeheven worden denk ik dat er pas wat gebeurd voor singles, waar ik tot behoor. Al jaren één grote droefenis. Maar ik geef niet op. Ookal neem ik geregeld pauze omdat het telkens zo'n teleurstelling is als na 2, 3 maanden alles op niets is uitgelopen. Dan is het de klik die ontbreekt of de uitstraling/lengte of iets waar ik de vinger niet op kan leggen....om gek van te worden...

Wat denk je dat er gaat gebeuren dan? Mij zou het geen reet uitmaken want ik date niet. 

Maargoed, ik stam dan ook uit de tijd dat datingsites al niet eens bestonden en als je elkaar wilde spreken, je dat deed via een vaste telefoon met draad eraan, dus dat zal meespelen 

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

11-07-2021 om 23:38

Mamali schreef op 11-07-2021 om 23:12:

[..]

Via de datingapps... was er niet naar op zoek maar is zo gelopen na een date..

Ik heb niet zo veel succes op dating sites. Het is tot nu toe nauwelijks tot een date gekomen, laat staan dat ik er een FWB vind.

Is dit je eerste FWB of heb je eerder ook al FWB gehad? En hoe heb je die ontmoet?
Ik ben een beetje nieuwsgierig naar het verschijnsel FWB. Ik kom van  het Viva Forum en ik kreeg daar de indruk dat bijna alle single vrouwen daar wel een FWB hebben, of anders wel af en toe een ONS hebben.

Ik vind FWB constructie heel gevaarlijk. Gevoelens liggen op de loer namelijk. Ook als ik het zo lees bij Redrose en Mamali, bepaalde frustratie (plus de gedachtes; wat als hij aan het daten is met een ander?) laat zien dat er dan toch wel verwachtingen zijn. Uiteindelijk heb ik het idee dat het uiteindelijk eindigt in 1 van de 2 die gekwetst zal worden. Dat is in ieder geval mijn eigen ervaring, heb ook wel eens zo'n constructie meegemaakt (ingerold vanuit het daten met iemand) en uiteindelijk is het moeilijk om helemaal te kunnen scheiden.

Vooral als er jaloezie/gedachtes bij komt kijken als ideeën dat hij/zij misschien met iemand anders bezig is. Geen goed teken denk ik.. Want zelf mag je dan ook verder daten toch? Maar als de klokken gelijk staan bij beide partijen dan is het helemaal prima natuurlijk. Op die manier kan je wel weer wat genegenheid krijgen van iemand  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.