Relaties Relaties

Relaties

Singles unite, vierde editie 2021 deel 10


Rue

Rue

08-07-2021 om 22:49

SCRIBENTE schreef op 08-07-2021 om 21:14:

[..]

Breeze al geprobeerd? Je hoeft niet te swipen en niet te chatten.

Is dat niet die app waarbij je niet kunt chatten, maar meteen een date moet plannen?

Ik ben er!

Heb me totaal niet verdiept in dit forum. Ben jullie blind gevolgd. Waar hoort dit nu bij?

Jaaaahhhh gelukkig kan ik jullie toch nog een beetje volgen. Super dat je een topic hebt gemaakt Julia 

Ben er toch ook maar, wil natuurlijk wel weten hoe het met jullie gaat

Leuk! Kan ik jullie hier ook nog mee volgen 

Julia_

Julia_

09-07-2021 om 09:44 Topicstarter

Fladder schreef op 08-07-2021 om 23:59:

Ik ben er!

Heb me totaal niet verdiept in dit forum. Ben jullie blind gevolgd. Waar hoort dit nu bij?

bij ouders.nl dacht ik

Ja ik meld me ook!

Ben er ook bij! Ook effe niet aan het daten, volgens mij is een groot deel op dating apps ook date moe😂 wel nog steeds fwb dus dat is fijn 😇

Hi! Nog steeds niet aan het daten.

SCRIBENTE schreef op 09-07-2021 om 20:53:

Hi! Nog steeds niet aan het daten.

Julus? 😉

Ik weet niet hoe het kan, maar mijn gebruikersnaam was ineens gewijzigd, toen wilde ik terug naar Mimali (viva naam) en die is al in gebruik🤔.. Dus nu is het Mamali geworden.. Baal er wel van en snap het ook niet want had een nieuw account aangemaakt met Mimali..

Julia_

Julia_

09-07-2021 om 23:01 Topicstarter

Nu de heren nog...

Ik lees mee. Vrijgezel maar niet actief aan het daten. Voornamelijk omdat ik me niet thuis voel op de internet dating sites. En in het echte leven trek ik vaak met dezelfde mensen op. Weinig spontane uitstapjes in mijn uppie nog.

Ik lees ook graag mee. Maar durf niet op een dating site 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.