Relaties Relaties

Relaties

Singles unite, vierde editie 2021 deel 10


Julia_ schreef op 01-08-2021 om 11:16:

[..]

Beste manier om erachter te komen. Langere tijd samen doorbrengen.

Wel iets anders. Met vriendinnen kan ik leuke en fijne momenten hebben. Vakantie samen is iets anders.

Hahaha dat ja, met vriendinnen als ik er ben of zij bij mij. Leuk gezellig fun en alles. Maar samenwonen, neuh, de ene heeft een papegaai (mooi beest) vliegt los door huis. Geeft wat dingen zal ik maar zeggen. Hoef ik niet in mijn huis te hebben.

Julia_

Julia_

01-08-2021 om 21:59 Topicstarter

Zeefietser schreef op 01-08-2021 om 17:33:

[..]

Hahaha dat ja, met vriendinnen als ik er ben of zij bij mij. Leuk gezellig fun en alles. Maar samenwonen, neuh, de ene heeft een papegaai (mooi beest) vliegt los door huis. Geeft wat dingen zal ik maar zeggen. Hoef ik niet in mijn huis te hebben.

Ik ga mij irriteren aan de ander haha, omdat dingen anders gaan dan ik wil.

Bijv lang uitslapen/ontbijt om 11 uur, traagheid, andere interesses, strakke planningen,  geen keuzes maken....al kan ik van dat laatste ook wel eens last hebben. 

Komt misschien wat tegenstrijdig over sommige dingen. 

Tot nu toe 1 vriendin gehad waarmee het mij 2,5 week gelukt is. Bij andere komt  het na 3 a 4 dagen 🙈 

Dan een eerste keer met een partner is toch wat anders dan 1 weekend leuk zijn. 






wat is het stil hier!
Geen dates momenteel?

laatst met woest aantrekkelijke dame een stuk wezen lopen in de natuur en fijne en open gesprekken gehad, uiteindelijk werd het donker en raakten we bijna verdwaald haha.

Ik vind het oprecht een fijne vrouw en we voelen ons op ons gemak, wel gaf ze tijdens haar verhaal waarvan ik mij afvraag wat haar intenties voor de langere termijn zijn.
Voor nu genieten we van het samen zijn zo af en toe, volgende week zien we elkaar weer en na volgend weekend gaan we een paar daagjes weg van alles, ben erg benieuwd hoe dat zal zijn!

er is vandaag iets gebeurd wat zo maar spontaan had kunnen zijn.

ik was met mijn zus en haar gezin naar het water, honden mee en neef zijn bootje.
Een tiental meters verder op zat een ouder echtpaar met hun dochter en kleinkinderen, het viel op dat dochter steeds mijn kant op keek.
Anyhow, later maakten zij aanstalten om weg te gaan maar de kinderen waren met 1 van de honden uit onze groep in het water aan het spelen, ik gaf die kinderen nog aan dat de hond het leuk vind als je steentjes in het water gooit.
Hun moeder reageerde er leuk naar mij op maar wilde eigenlijk dat haar kinderen zich af gingen drogen.
De hond bleef maar spelen dus wilde ik hem daar weghalen om die kinderen zich af te kunnen laten drogen onder het mom van ‘anders komt het er niet van’ waar op de moeder opnieuw leuk op reageerde.
Ze gaf aan dat het hopelijk tot ziens was maar achtte de kans klein dat het niet zo zou zijn aangezien zij daar op vakantie zijn.

uhm, ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen maar dit leek mij achteraf een inkoppertje om te hebben moeten zeggen ‘ dan zorgen we er toch voor dat het weer een hallo word’ haha. 
maar ik ben met iemand aan het afspreken momenteel.
het was een leuke vrouw om te zien maar wel twee jongere kinderen.. ach ja, vond het wel grappig zo spontaan.

Julia_

Julia_

15-08-2021 om 23:12 Topicstarter

Mats2.0 schreef op 14-08-2021 om 12:04:

wat is het stil hier!
Geen dates momenteel?

laatst met woest aantrekkelijke dame een stuk wezen lopen in de natuur en fijne en open gesprekken gehad, uiteindelijk werd het donker en raakten we bijna verdwaald haha.

Ik vind het oprecht een fijne vrouw en we voelen ons op ons gemak, wel gaf ze tijdens haar verhaal waarvan ik mij afvraag wat haar intenties voor de langere termijn zijn.
Voor nu genieten we van het samen zijn zo af en toe, volgende week zien we elkaar weer en na volgend weekend gaan we een paar daagjes weg van alles, ben erg benieuwd hoe dat zal zijn!

Ik date niet ...had vorige week 1 dag bumble en Happn. Direct klaar ook weer mee.

Deel dezelfde heren met dezelfde foto's van al een aantal jaren. Ik dacht wat doe ik hier?

Maar wat zijn haar intenties, want dat haal ik niet uit de tekst. Ze gaf tijdens haar verhaal iets aan???

Julia_

Julia_

15-08-2021 om 23:14 Topicstarter

@mats 

De bekende achteraf....

Julia_ schreef op 15-08-2021 om 23:12:

[..]

Ik date niet ...had vorige week 1 dag bumble en Happn. Direct klaar ook weer mee.

Deel dezelfde heren met dezelfde foto's van al een aantal jaren. Ik dacht wat doe ik hier?

Maar wat zijn haar intenties, want dat haal ik niet uit de tekst. Ze gaf tijdens haar verhaal iets aan???

Ze was iets aan het vertellen en voegde er aan toe ‘als ik straks een keer een vaste relatie heb’.

Het kan een algemene betekenis hebben, of niet maar het viel op.

Wel is duidelijk dat we niet een casual scharrel van elkaar zijn.

Julia_

Julia_

17-08-2021 om 21:11 Topicstarter

Mats2.0 schreef op 17-08-2021 om 09:03:

[..]

Ze was iets aan het vertellen en voegde er aan toe ‘als ik straks een keer een vaste relatie heb’.

Het kan een algemene betekenis hebben, of niet maar het viel op.

Wel is duidelijk dat we niet een casual scharrel van elkaar zijn.

Toch wel opvallend.....als ik straks een keer...

Klinkt nu als dat dat ze er niet mee bezig is..

of ze lokte jou uit tot een uitspraak over jullie contact. 

Ze hoeft er ook niet mee bezig te zijn, ik wil zelf ook aankijken hoe dit zich ontwikkelt. 
Voor nu gaan we kijken hoe het is om een paar dagen bij elkaar te zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.