Relaties Relaties

Relaties

Singles unite, vierde editie 2021 deel 10


Julia_

Julia_

09-07-2021 om 23:16 Topicstarter

Trail schreef op 09-07-2021 om 23:13:

Ik lees mee. Vrijgezel maar niet actief aan het daten. Voornamelijk omdat ik me niet thuis voel op de internet dating sites. En in het echte leven trek ik vaak met dezelfde mensen op. Weinig spontane uitstapjes in mijn uppie nog.

zijn er meerdere van hier 

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

10-07-2021 om 01:49

Julia_ schreef op 09-07-2021 om 23:01:

Nu de heren nog...

Nu ja, ik ben een van de heren. Wat wil je weten?

Julia_

Julia_

10-07-2021 om 09:31 Topicstarter

BeertjeColargol schreef op 10-07-2021 om 01:49:

[..]

Nu ja, ik ben een van de heren. Wat wil je weten?

😂 wat wil je kwijt

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

10-07-2021 om 09:34

Julia_ schreef op 10-07-2021 om 09:31:

[..]

😂 wat wil je kwijt

Ik geloof dat we het hadden over daten. Ik ben daar nu even tijdelijk mee gestopt. Ik heb een jaar lang bij Lexa ingeschreven gestaan, maar zonder resultaat. Ik ben dus bij gebrek aan matches niet aan daten toegekomen. Ik vind het ook een beetje ranzige dating site. Misschien kunnen jullie me te zijner tijd eens een goede dating site of app aanbevelen, een die wel werkt.

Hallo allemaal !

Ik heb jullie weer gevonden !

Julia_

Julia_

10-07-2021 om 10:49 Topicstarter

BeertjeColargol schreef op 10-07-2021 om 09:34:

[..]

Ik geloof dat we het hadden over daten. Ik ben daar nu even tijdelijk mee gestopt. Ik heb een jaar lang bij Lexa ingeschreven gestaan, maar zonder resultaat. Ik ben dus bij gebrek aan matches niet aan daten toegekomen. Ik vind het ook een beetje ranzige dating site. Misschien kunnen jullie me te zijner tijd eens een goede dating site of app aanbevelen, een die wel werkt.

Volgens mij kom je overal dezelfde mensen tegen. Althans op de "gratis" apps wel. En heb vorig jaar denk ik 5 min gestaan bij Lexa. En ik zal al wat bekend. En ja betalen om hetzelfde te ervaren als op de gratis apps nahhh. 

Maar 15 jaar geleden werkte een lexa/rp wel voor mij. 

Breeze werd hier genoemd. 

Ikzelf zit te denken een keer een walking diner te doen via cupid. 

Julia_

Julia_

10-07-2021 om 10:51 Topicstarter

BeertjeColargol schreef op 10-07-2021 om 01:49:

[..]

Nu ja, ik ben een van de heren. Wat wil je weten?

Ik doelde meer op antoon, Aurelius, mats, LaCasa 

Present 😊. Nog steeds niet aan het daten, geen zin in.

Julia_ schreef op 10-07-2021 om 10:49:

[..]

Volgens mij kom je overal dezelfde mensen tegen. Althans op de "gratis" apps wel. En heb vorig jaar denk ik 5 min gestaan bij Lexa. En ik zal al wat bekend. En ja betalen om hetzelfde te ervaren als op de gratis apps nahhh.

Maar 15 jaar geleden werkte een lexa/rp wel voor mij.

Breeze werd hier genoemd.

Ikzelf zit te denken een keer een walking diner te doen via cupid.

Benieuwd hoe dat bevalt!

Nou, ik ben wederom van de markt af. Ex heeft het licht gezien, hele goede gesprekken gehad en heel voorzichtig weer wat leuke dingen ondernomen, vreemd hoe afstand soms dichterbij brengt. Maar voelt ontzettend goed.

RedRoseThorn schreef op 09-07-2021 om 16:57:

Ben er ook bij! Ook effe niet aan het daten, volgens mij is een groot deel op dating apps ook date moe😂 wel nog steeds fwb dus dat is fijn 😇

Ik die dit typ en nu gefrustreerd thuis zit omdat hij niks laat weten 😂 tijd om op andere dingen te focussen... 

Ha, ik wil bij deze nieuwe forumstart wat actiever mee gaan schrijven. Ik ben een jaar single nu en heb inmiddels een paar dates gehad. Elke keer maar 1 dus nog nooit een tweede. Of ik zie het niet zitten of de ander

Ik heb een beetje fases qua dating apps gebruiken en net heb ik alles weer even verwijderd. Ik gebruik vooral Facebook dating en tinder. Ik heb een abbo op Parship (loopt bijna af gelukkig) maar dat is superduur en er zit geen type man op waar ik op val.

Ik overweeg om eens van mijn type af te stappen in de toekomst want het brengt me ook niet veel om zo vast te houden daaraan. 

Er is 1 man waar ik al een jaar mee app!! Af en toe eens een berichtje, van een date is het nooit gekomen vanwege Corona (hij heeft wat onderliggend lijden en wil eerst gevaccicineerd zijn), ik ben benieuwd of daar nog wat van komt.

Een andere man ben ik best wel van onder de indruk en wil graag daten, hij ook zei hij maar onze co ouderschap schema's draaien precies op elkaar in. Hij is niet van de lange gesprekken op de app en heeft inmiddels al 5 dagen niks meer gezegd dus ik denk dat het klaar is, helaas.


Menx schreef op 10-07-2021 om 22:17:

Ha, ik wil bij deze nieuwe forumstart wat actiever mee gaan schrijven. Ik ben een jaar single nu en heb inmiddels een paar dates gehad. Elke keer maar 1 dus nog nooit een tweede. Of ik zie het niet zitten of de ander

Ik heb een beetje fases qua dating apps gebruiken en net heb ik alles weer even verwijderd. Ik gebruik vooral Facebook dating en tinder. Ik heb een abbo op Parship (loopt bijna af gelukkig) maar dat is superduur en er zit geen type man op waar ik op val.

Ik overweeg om eens van mijn type af te stappen in de toekomst want het brengt me ook niet veel om zo vast te houden daaraan.

Er is 1 man waar ik al een jaar mee app!! Af en toe eens een berichtje, van een date is het nooit gekomen vanwege Corona (hij heeft wat onderliggend lijden en wil eerst gevaccicineerd zijn), ik ben benieuwd of daar nog wat van komt.

Een andere man ben ik best wel van onder de indruk en wil graag daten, hij ook zei hij maar onze co ouderschap schema's draaien precies op elkaar in. Hij is niet van de lange gesprekken op de app en heeft inmiddels al 5 dagen niks meer gezegd dus ik denk dat het klaar is, helaas.


Bij de eerste: vermoedelijk niet. Het klinkt alsof hij het ergens af en toe gezellig vindt om te appen maar meer niet.

Bij de tweede: er bestaat nog zoiets als oppas? Zou dat eens voorstellen. Of dat nou aan jouw kant is of aan zijn kant. Dan kom je er wel achter of afspreken van zijn kant gemeend is.

RedRoseThorn schreef op 10-07-2021 om 22:13:

[..]

Ik die dit typ en nu gefrustreerd thuis zit omdat hij niks laat weten 😂 tijd om op andere dingen te focussen...

Herkenbaar haha...

Ben ook wel klaar met de apps, er gebeurt echt heel weinig.. 

Ik begin echt te geloven dat de leuke mannen van mijn leeftijd op zijn ofzo.. 


Als alle datingsites opgeheven worden denk ik dat er pas wat gebeurd voor singles, waar ik tot behoor. Al jaren één grote droefenis. Maar ik geef niet op. Ookal neem ik geregeld pauze omdat het telkens zo'n teleurstelling is als na 2, 3 maanden alles op niets is uitgelopen. Dan is het de klik die ontbreekt of de uitstraling/lengte of iets waar ik de vinger niet op kan leggen....om gek van te worden...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.