Huiskamer
Zilver_gray
11-04-2024 om 09:57
Wie mis je op Via?
Welke forummer(s) mis je (al een tijd) ?
Ik heb dit topic geopend n.a.v. de vraag waar Cookielover gebleven is.
Ik heb haar al langer dan een jaar niet meer gesproken. Mis haar humor, maar bovenal hoop ik dat het goed met haar gaat.
Graag oprechte reacties, topic is niet bedoeld om afwezige forumleden af te fikken.
Yumi
12-12-2025 om 22:48
Heeft iemand de laatste weken Naminokurashi nog gelezen?
Misschien heb ik het gemist, maar volgens mij heeft ze voor het laatst gereageerd in haar eigen topic, over haar gezondheid?
watertoren
14-06-2026 om 10:52
Zilver_gray schreef op 14-06-2026 om 10:48:
Ik heb Nicole123 al een tijdje niet meer voorbij zien komen.
Dat scheelt weer een hele hoop lezen
Zilver_gray
14-06-2026 om 10:55
watertoren schreef op 14-06-2026 om 10:52:
[..]
Dat scheelt weer een hele hoop lezen
![]()
Flauw!
Vond haar bijdragen inhoudelijk sterk. Ik las haar in elk geval graag,
Grindelwald
14-06-2026 om 10:57
watertoren schreef op 14-06-2026 om 10:52:
[..]
Dat scheelt weer een hele hoop lezen
![]()
Ik ken deze forummer niet eens? Schreef ze zoveel dan?
watertoren
14-06-2026 om 10:58
Grindelwald schreef op 14-06-2026 om 10:57:
[..]
Ik ken deze forummer niet eens? Schreef ze zoveel dan?
Hele lange stukken.
Roos57
14-06-2026 om 10:58
Zilver_gray schreef op 14-06-2026 om 10:55:
[..]
Flauw!
Vond haar bijdragen inhoudelijk sterk. Ik las haar in elk geval graag,
Eens
Roos57
14-06-2026 om 10:59
watertoren schreef op 14-06-2026 om 10:58:
[..]
Hele lange stukken.
Met inhoud .
Dorestad
14-06-2026 om 10:59
Zilver_gray schreef op 14-06-2026 om 10:55:
[..]
Flauw!
Vond haar bijdragen inhoudelijk sterk. Ik las haar in elk geval graag,
Ik ook.
Ook mis ik Yette al een poosje.
Zilver_gray
14-06-2026 om 11:04
Dorestad schreef op 14-06-2026 om 10:59:
[..]
Ik ook.
Ook mis ik Yette al een poosje.
Klopt die heb ik ook al een tijd niet gelezen.
watertoren
14-06-2026 om 11:07
De enige die ik nog steeds mis op dit forum is Redbulletje. Ze heeft een ban gekregen en ik weet niet waarom. Ik mocht haar graag en ze was een kinderhater. Mijn zoon is dat ook en ik herkende vele uitspraken van haar in mijn zoon.
Roos57
14-06-2026 om 12:11
watertoren schreef op 14-06-2026 om 11:07:
De enige die ik nog steeds mis op dit forum is Redbulletje. Ze heeft een ban gekregen en ik weet niet waarom. Ik mocht haar graag en ze was een kinderhater. Mijn zoon is dat ook en ik herkende vele uitspraken van haar in mijn zoon.
Niet alleen een kinderhater . Ook racistische opmerkingen waren haar niet vreemd .En dat laatste is bij de wet verboden en banwaardig.
Miekje6
14-06-2026 om 13:52
Yumi schreef op 12-12-2025 om 22:48:
Heeft iemand de laatste weken Naminokurashi nog gelezen?
Misschien heb ik het gemist, maar volgens mij heeft ze voor het laatst gereageerd in haar eigen topic, over haar gezondheid?
Hier dacht ik laatst ook nog aan, in haar eigen gezondheidstopic wordt aangegeven dat ze nog eens ergens op gereageerd heeft, maar ik heb haar echt niet meer voorbij zien komen.
Grindelwald
14-06-2026 om 14:36
Roos57 schreef op 14-06-2026 om 12:11:
[..]
Niet alleen een kinderhater . Ook racistische opmerkingen waren haar niet vreemd .En dat laatste is bij de wet verboden en banwaardig.
Precies, ik mis haar kortzichtige meningen totaal niet.