Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wie mis je op Via?


Heeft iemand de laatste weken Naminokurashi nog gelezen? 

Misschien heb ik het gemist, maar volgens mij heeft ze voor het laatst gereageerd in haar eigen topic, over haar gezondheid?

Zilver_gray

Zilver_gray

14-06-2026 om 10:48 Topicstarter

Ik heb Nicole123 al een tijdje niet meer voorbij zien komen. 

Zilver_gray schreef op 14-06-2026 om 10:48:

Ik heb Nicole123 al een tijdje niet meer voorbij zien komen.

Dat scheelt weer een hele hoop lezen 

Zilver_gray

Zilver_gray

14-06-2026 om 10:55 Topicstarter

watertoren schreef op 14-06-2026 om 10:52:

[..]

Dat scheelt weer een hele hoop lezen

Flauw! 

Vond haar bijdragen inhoudelijk sterk. Ik las haar in elk geval graag, 

watertoren schreef op 14-06-2026 om 10:52:

[..]

Dat scheelt weer een hele hoop lezen

Ik ken deze forummer niet eens? Schreef ze zoveel dan?

Grindelwald schreef op 14-06-2026 om 10:57:

[..]

Ik ken deze forummer niet eens? Schreef ze zoveel dan?

Hele lange stukken.

Zilver_gray schreef op 14-06-2026 om 10:55:

[..]

Flauw!

Vond haar bijdragen inhoudelijk sterk. Ik las haar in elk geval graag,

Eens 

watertoren schreef op 14-06-2026 om 10:58:

[..]

Hele lange stukken.

Met inhoud . 

Zilver_gray schreef op 14-06-2026 om 10:55:

[..]

Flauw!

Vond haar bijdragen inhoudelijk sterk. Ik las haar in elk geval graag,

Ik ook.

Ook mis ik Yette al een poosje. 

Zilver_gray

Zilver_gray

14-06-2026 om 11:04 Topicstarter

Dorestad schreef op 14-06-2026 om 10:59:

[..]

Ik ook.

Ook mis ik Yette al een poosje.

Klopt die heb ik ook al een tijd niet gelezen.

De enige die ik nog steeds mis op dit forum is Redbulletje. Ze heeft een ban gekregen en ik weet niet waarom. Ik mocht haar graag en ze was een kinderhater. Mijn zoon is dat ook en ik herkende vele uitspraken van haar in mijn zoon. 

watertoren schreef op 14-06-2026 om 11:07:

De enige die ik nog steeds mis op dit forum is Redbulletje. Ze heeft een ban gekregen en ik weet niet waarom. Ik mocht haar graag en ze was een kinderhater. Mijn zoon is dat ook en ik herkende vele uitspraken van haar in mijn zoon.

Niet alleen een kinderhater . Ook  racistische opmerkingen waren haar niet vreemd .En dat laatste is bij de wet verboden en banwaardig. 

Yumi schreef op 12-12-2025 om 22:48:

Heeft iemand de laatste weken Naminokurashi nog gelezen?

Misschien heb ik het gemist, maar volgens mij heeft ze voor het laatst gereageerd in haar eigen topic, over haar gezondheid?

Hier dacht ik laatst ook nog aan, in haar eigen gezondheidstopic wordt aangegeven dat ze nog eens ergens op gereageerd heeft, maar ik heb haar echt niet meer voorbij zien komen. 

Roos57 schreef op 14-06-2026 om 12:11:

[..]

Niet alleen een kinderhater . Ook racistische opmerkingen waren haar niet vreemd .En dat laatste is bij de wet verboden en banwaardig.

Precies, ik mis haar kortzichtige meningen totaal niet.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.