Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Valdemar schreef op 10-03-2022 om 13:32:

[..]

Normaal moest ik vrijdag beginnen, maar dat is compleet mislukt. Stond te trillen op mijn benen en ben niet eens ginder geraakt. Vorige dinsdag tweede kans en werkdag viel goed mee, vriendelijke mensen die vooral zeiden dat ik niet te veel moest zweten opdat ik volgende week ook nog werk zou hebben.

Hoop dat ze tevreden blijven.

Dat klinkt alsof de mensen betrokken zijn.
En niet te veel twijfelen over jezelf! Je bent niet voor niets aangenomen 💪

Lollypopje

Lollypopje

10-03-2022 om 13:49 Topicstarter

blij, maar vooral trots. Met het ov naar huis. Vond ik best spannend, want mijn laatste keer in het ov was een jaar geleden.
Toen deed bij het station de lift naar beneden het niet. Dus vervolgens, mijzelf hardop aanmoedigend, mijn spullen de trap afgesjouwd. Gelukkig deed de lift omhoog het wel

Nu thuis en heel erg moe. Geen idee of dat van de reis of toch de vakantie was, maar ik doe niks meer. Behalve van het zonnetje genieten, want daar wordt ik ook heel blij van. Uitpakken komt het weekend wel

Je hebt het toch maar even gedaan lollypopje 
Nu genieten van het mooie weer en lekker uitrusten 
Morgen weer een dag.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

10-03-2022 om 14:15

heerlijk lollypopje. 
Ik zit ook in het zonnetje.  Heerlijk 

Ik ben net weer thuis.
Eind gelopen met de hond in het zonnetje
En ik zie steeds meer vlinders 

Mama-Inge schreef op 10-03-2022 om 14:18:

Ik ben net weer thuis.

Ja die zag ik ook tijdens mijn wandeling 😃 Krijg ik een voorjaarsgevoel van!

Ik ben blij vandaag (en trots ) omdat het gesprek dat ik vanmorgen had net zo goed verlopen is als dat ik me het had voorgesteld in mijn meest positieve scenario    En ik ga blij worden omdat een goede vriendin zo langs komt om de 1e fles rosè van het jaar (die al koud ligt  *kwijlsmiley) soldaat te maken in dit heerlijke voorjaarszonnetje 😍 ( mijn tuin/plaatsje is erg beschut, je kan er nu zo de 20 graden aantikken, in het voorjaar hemel, in de zomer hel  )

Veel collega’s gezien op het werk vandaag en nu even in de zon. Heerlijk!

Mama-Inge schreef op 10-03-2022 om 14:18:

Ik ben net weer thuis.

Ik heb op een kort wandelingetje 3 citroenvlinders geteld, mijn man appte me een foto van een dagpauwoog (zijn observatie).

de zon! Heerlijk heerlijk heerlijk. Ik houd van licht!

Ik werd vandaag blij van de zon en van het moeilijke gesprek dat ik moest voeren. Ik zag er tegenop, maar het ging goed, dus daar ben ik ook blij mee!

Van het feit dat ik al piepkleine rose puntjes zag in de bloesembomen in het park waar ik elke dag langs fiets op weg naar mijn werk. En de wegbermen die vol staan met bloeiende narcissen.

Sassenach schreef op 10-03-2022 om 19:11:

Ik werd vandaag blij van de zon en van het moeilijke gesprek dat ik moest voeren. Ik zag er tegenop, maar het ging goed, dus daar ben ik ook blij mee!

Wat een opluchting dan! Fijn!

Saga schreef op 10-03-2022 om 19:52:

[..]

Wat een opluchting dan! Fijn!

Zeker, dank je!

Blij met al het achterstallig onderhoud op m'n werk dat ik weg heb kunnen werken. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.