Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Van mijn dochter die vanavond haar eerste stapjes heeft gezet 😍

BrightEchidna89

BrightEchidna89

10-03-2022 om 23:43

Een buurvrouw had vanavond problemen met opvang voor de kinderen, dus hebben wij ze opgevangen. Direct na het binnenkomen een papje en een drankje, zalig (stiefzoon is moeilijke eter) en daarna nog wat spelletjes gespeeld.
Voelt wat vreemd aan om als bewust kindvrij persoon zoveel vreugde te halen uit de verzorging van kinderen. 

Fidodido schreef op 10-03-2022 om 23:38:

Van mijn dochter die vanavond haar eerste stapjes heeft gezet 😍

Ahh  zulke mooie momenten zijn dat!

bijna 30 km gefietst vanmorgen 

Mama-Inge schreef op 11-03-2022 om 13:11:

Sodeju! Das een eind weg. 

Blij dat het rondom mijn opleidingen toch nog goed gaat komen. Ik mag een bepaalde cursus toch nog inhalen (mits dit jaar afgerond) en dan hoef ik mijn huidige cursus niet opnieuw te doen. 

Mama-Inge schreef op 11-03-2022 om 13:11:

Wow haha! Wel heerlijk met dit weer 

Fijn Saga, een hele opluchting lijkt me? 

Ik vind het heel fijn dat m'n zoontje bij een vriendinnetje aan het spelen is en ik de middag voor mezelf heb  Ze mochten kiezen waar ze gingen spelen maar vond het stiekem best fijn dat ze niet hier kwamen haha

TanSwallow86

TanSwallow86

11-03-2022 om 14:08

Net in het zonnetje gelopen, maar terug lopen was beetje met snelheid, want moest heel nodig naar de wc

Saga schreef op 11-03-2022 om 13:15:

[..]

Sodeju! Das een eind weg.

Maak er maar 40 km van. Vanmorgen de kinderen naar school gebracht en net weer opgehaald op de fiets. Ben nu ook wel moe.

De wind viel me een beetje tegen, maar verder heerlijk gefietst, waarvan een groot stuk door het bos.

Saga schreef op 11-03-2022 om 13:16:

Blij dat het rondom mijn opleidingen toch nog goed gaat komen. Ik mag een bepaalde cursus toch nog inhalen (mits dit jaar afgerond) en dan hoef ik mijn huidige cursus niet opnieuw te doen.

Lekker! Dat scheelt een hoop tijd en waarschijnlijk ook geld. 

HAHA!wait..what schreef op 11-03-2022 om 14:00:

[..]

Wow haha! Wel heerlijk met dit weer

Fijn Saga, een hele opluchting lijkt me?

Ik vind het heel fijn dat m'n zoontje bij een vriendinnetje aan het spelen is en ik de middag voor mezelf heb Ze mochten kiezen waar ze gingen spelen maar vond het stiekem best fijn dat ze niet hier kwamen haha

Zeker opluchting. 

Met betrekking tot het spelen, ik heb het juist andersom. Als vriendjes hier komen spelen, kan mijn peuter mooi meedoen, zoals nu . En dan heb ik de middag meer vrij, dan wanneer oudste ergens spelen is en ik met peuter thuis zit. Mijn peuter doet ook al een half jaar geen middagdutje meer (2,5 jaar),  dus het zijn hele dagen die hij wakker is. 

Sassenach schreef op 11-03-2022 om 14:39:

[..]

Lekker! Dat scheelt een hoop tijd en waarschijnlijk ook geld.

Echt wel! En ik had de cursus al gevonden waarmee ik aan de vooropleidingseisen voldoe en er is ook nog plek . Ben ik in juni klaar daarmee, en kan ik verder met de echte opleiding. 

Mijn zoons! Grote kereltjes worden het al, ben blij met ze!

Saga schreef op 11-03-2022 om 14:44:

[..]

Echt wel! En ik had de cursus al gevonden waarmee ik aan de vooropleidingseisen voldoe en er is ook nog plek . Ben ik in juni klaar daarmee, en kan ik verder met de echte opleiding.

Lekker! Vind het altijd wel knap ook als mensen een opleiding naast werk/gezin etc doen. Goed bezig👍

Saga schreef op 11-03-2022 om 14:43:

[..]

Zeker opluchting.

Met betrekking tot het spelen, ik heb het juist andersom. Als vriendjes hier komen spelen, kan mijn peuter mooi meedoen, zoals nu . En dan heb ik de middag meer vrij, dan wanneer oudste ergens spelen is en ik met peuter thuis zit. Mijn peuter doet ook al een half jaar geen middagdutje meer (2,5 jaar), dus het zijn hele dagen die hij wakker is.

Oh in dat geval is het inderdaad fijner als ze bij jullie spelen  Ik weet nog dat ik dat best een lastige leeftijd/periode vond toen dat middagdutje eraf ging 😅 Trekt peuter dat wel goed tot de avond?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.