Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Het lekkere weer, viooltje gehaald, tuin beetje opgeruimd en gezellig gemaakt en nu koffie in de zon..

Ik ben blij dat het verven van mijn vitrage is gelukt! 

Ik heb de muurverf gebruikt van de kamer waar ze komen te hangen: mijn thuiskantoor. Ik heb plafond, muren, prikborden, kast, potten inmiddels in dezelfde kleur geverfd; heerlijk rustige werkkamer wordt het zo.

Ik ben vandaag naar de Veluwe geweest en heb een mooie wandeling gemaakt. Genoten van het weer en de natuur.

Het beste bericht van de afgelopen weken: België wil de accijns op benzine gaan verlagen!!! 😍 
https://www.autoblog.nl/nieuws/straks-nog-voordeliger-benzine-tanken-in-belgie%EF%BF%BC-3322327

ScarceKudu74

ScarceKudu74

09-03-2022 om 20:33

redbulletje schreef op 09-03-2022 om 20:27:

Het beste bericht van de afgelopen weken: België wil de accijns op benzine gaan verlagen!!! 😍
https://www.autoblog.nl/nieuws/straks-nog-voordeliger-benzine-tanken-in-belgie%EF%BF%BC-3322327

Ik ga emigreren denk ik 

Peen schreef op 09-03-2022 om 20:33:

[..]

Ik ga emigreren denk ik

Ik ben zo blij grensbewoner te zijn! 😍 Met corona kon ik ook al van twee walletjes eten. Toen hier de resto's dicht waren konden we naar België. En nu gaan ze daar ook nog wat aan de absurd stijgende benzineprijzen doen, ik hou van België! 😍 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

09-03-2022 om 20:38

redbulletje schreef op 09-03-2022 om 20:36:

[..]

Ik ben zo blij grensbewoner te zijn! 😍 Met corona kon ik ook al van twee walletjes eten. Toen hier de resto's dicht waren konden we naar België. En nu gaan ze daar ook nog wat aan de absurd stijgende benzineprijzen doen, ik hou van België! 😍

😂 Best makkelijk om zo dichtbij de grens te wonen idd. Nu ben ik daar wel jaloers op. 

Lollypopje schreef op 09-03-2022 om 08:46:

ja, dat weer is echt heerlijk

Ik blijf nog een dag. Ik merk dat even volledig er uit zijn mij echt heel goed doet. Merk wel dat ik naar huis gaan wat spannend vind, hoe het dan gaat zijn.

Oh dat kan ik me goed voorstellen..Ik hoop dat je het thuis ook door kunt voeren en het daar ook goed (beter) gaat! Ik vind het echt goed dat je jezelf dit gegund hebt én dat het zo goed uitgepakt heeft!

Ik ben blij want ik ben vanmorgen bij de kapper geweest (veel te lang uitgesteld weer) en zit nu buiten met koffie in de zon! Wat een genieten zo zeg 

Haha ik lees mijn berichtje nog even terug en zie dat ik wel erg vaak het woordje goed heb gebruikt 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

10-03-2022 om 11:52

Niet vandaag maar gisteren. Met partner en stiefzoon naar een binnenzwembad geweest. Moest een stevige drempel over, want door schaamte ga ik nooit zwemmen (en wel naar de sauna  ). 
Fijne namiddag en voor het eerst in mijn leven in een wildwaterbaan geweest. 

Valdemar schreef op 10-03-2022 om 11:52:

Niet vandaag maar gisteren. Met partner en stiefzoon naar een binnenzwembad geweest. Moest een stevige drempel over, want door schaamte ga ik nooit zwemmen (en wel naar de sauna ).
Fijne namiddag en voor het eerst in mijn leven in een wildwaterbaan geweest.

Goed van je! En leuk 😃

By the way, hoe was je eerste werkdag?

Elmie schreef op 10-03-2022 om 12:28:

[..]

Goed van je! En leuk 😃

Ja Valdemar, dat ben ik ook benieuwd naar! Hoop dat het leuk was en dat je er een leuke baan aan hebt!

Van mijn lunchpauze in de tuin. In het zonnetje. Heerlijk. 
Nu helaas weer achter de pc. 

Dat de F1 weer is begonnen.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

10-03-2022 om 13:32

Elmie schreef op 10-03-2022 om 12:28:

[..]

Goed van je! En leuk 😃

Normaal moest ik vrijdag beginnen, maar dat is compleet mislukt. Stond te trillen op mijn benen en ben niet eens ginder geraakt. Vorige dinsdag tweede kans en werkdag viel goed mee, vriendelijke mensen die vooral zeiden dat ik niet te veel moest zweten opdat ik volgende week ook nog werk zou hebben.

Hoop dat ze tevreden blijven. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

10-03-2022 om 13:35

Crazycatlady schreef op 10-03-2022 om 13:27:

Dat de F1 weer is begonnen.

Yes!! 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.