Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vanmorgen was ik al vroeg op pad, ik moest ergens op tijd zijn, maar kon ook weer vroeg naar huis en deed dat met een ommetje via het buitengebied van de stad. De nog best wel koude wind blies over de polder, de hemel was blauw met grote witte wolken, vogels vlogen op de vleugels van de wind en ik kreeg het weidse gevoel dat ik regelmatig heb als ik op Texel ben. Door Corona en andere oorzaken ben ik daar al in jaren niet geweest, dus het was fijn zo dicht bij huis die ervaring weer eens te hebben.

Heerlijk Auwereel! Ik Texel, gaan eind van de maand weer.

Helemaal blij omdat er mensen op mijn verjaardag komen waarvan ik niet verwacht had dat ze zouden komen!

Netherfield schreef op 11-04-2022 om 09:57:

Helemaal blij omdat er mensen op mijn verjaardag komen waarvan ik niet verwacht had dat ze zouden komen!

Wat een leuke verrassing! Nog gefeliciteerd 🎉

Lollypopje

Lollypopje

11-04-2022 om 11:11 Topicstarter

heerlijk in het zonnetje op mijn balkon mediteren 🌞💜

Lollypopje schreef op 11-04-2022 om 11:11:

heerlijk in het zonnetje op mijn balkon mediteren 🌞💜

Dat is fijn!

Ik ga zometeen in mijn pauze ook echt even in het zonnetje zitten. Even opladen  

Lollypopje

Lollypopje

11-04-2022 om 11:44 Topicstarter

Regendrup. schreef op 11-04-2022 om 11:42:

[..]

Dat is fijn!

Ik ga zometeen in mijn pauze ook echt even in het zonnetje zitten. Even opladen

Absoluut. Ik ben hele dagen alleen en dan voelt je wereld echt heel klein, maar als de zon dan schijnt voelt hij meteen weer een beetje groter. 

Is hij ook letterlijk, want dan heb ik mijn balkon erbij

Lollypopje schreef op 11-04-2022 om 11:44:

[..]

Absoluut. Ik ben hele dagen alleen en dan voelt je wereld echt heel klein, maar als de zon dan schijnt voelt hij meteen weer een beetje groter.

Is hij ook letterlijk, want dan heb ik mijn balkon erbij

Ik ga deze week mijn balkon even aanpakken. Even soppen en de plantenbakken vullen, word er nu al blij van 🤩.

Lollypopje

Lollypopje

11-04-2022 om 11:58 Topicstarter

Moxxie schreef op 11-04-2022 om 11:53:

[..]

Ik ga deze week mijn balkon even aanpakken. Even soppen en de plantenbakken vullen, word er nu al blij van 🤩.

Ik moet nog wat nieuwe zaadjes planten en wil wat potten erbij, want heb meer zaadjes dan plek

In de zon gewandeld. 

Ik heb de tegels in de tuin weer schoongemaakt met schoonmaakazijn. De groene aanslag is weer weg. Nu ga ik lekker een tijdschrift lezen in de zon.

PriceyRook54

PriceyRook54

11-04-2022 om 15:10

Ik heb net 150 paaseieren uitgedeeld op het werk, dat zijn de leuke dingen

Van mijn thuiswerkdag. Lunch in het zonnetje, in de tuin. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.