Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
AliceM1982 schreef op 23-02-2022 om 12:54:

Haha Peen dat is idd ook wel leuk maar van de andere kant idd ook snel last van een onzeker gevoel wat Moosey zegt, en deze man is zoveel anders als de dates en (kortere) relaties die ik afgelopen jaren had. Die waren afstandelijk en complex, hij totaal niet. Dat is fijn maar ik ben het niet gewend en het haalt me nogal uit mijn comfort zone. Vooral omdat ik alleen zijn ook wel lekker vind. Klinkt misschien raar en ik vind het ook niet erg leuk dat ik ff heen en weer geslingerd word tussen gevoelens maar goed dat hoort erbij (Mocht iemand het herkennen van die comfortzone, tips geven mag )

Oh ik herken het zo! Zit in precies dezelfde situatie, leuke lieve attente man, krijg lieve berichtjes, hij gaat er helemaal voor en mijn gedachten gaan alle kanten op...ben dit ook zo niet meer gewend (te lang alleen geweest denk ik) 

Vind het naast leuk, ook heel eng en spannend ofzo kan het niet goed benoemen.. 

Valdemar en Alice, verandering van spijs doet eten zeggen ze, geldt ook voor een job of een man.

Gefeliciteerd en succes allebei!

Lollypopje

Lollypopje

23-02-2022 om 14:06 Topicstarter

dat ik net een super gezellig gesprek heb gehad met een nieuwe collega en dat ik nu op mijn balkon in het zonnetje zit met een kopje koffie. Zelfs de wind is niet al te koud

Van het heerlijke weer.
Vanmorgen een dunnere jas opgezocht want ik vond de winterjas veel te warm.
En net heerlijk gewandeld in het zonnetje met de hond 

TanSwallow86

TanSwallow86

23-02-2022 om 15:07

Heb in het zonnetje gelopen vandaag, eerst wel naar bushalte en daarna met de bus naar mijn ouders, van bushalte naar ouders dus. Mijn moeder is jarig. En nu knettermoe 

leuk Alice!
Ik ben blij omdat een gesprek waar ik enorm tegenop zag, erg goed verliep. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-02-2022 om 17:18

Dat dus precies Mamali, maar goed dat hoort erbij.
Thnx Saga, ja het is ook wel heel erg leuk hoor, zo ontzettend totaal onverwacht!
Ik heb hem vanmiddag nog even gezien, hij kwam even bij me na zijn werk, we hebben ook een lekker stuk gewandeld om van het mooie weer te genieten.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

23-02-2022 om 17:49

Er zit een merel te zingen

ScarceKudu74

ScarceKudu74

23-02-2022 om 17:56

Even het stoepje geveegd en heel gezellig met de buurvrouwen staan kletsen. Daar word ik altijd blij van 😃

Ik werd vandaag blij van de kleuren combinatie van het groene gras, het blauwe water en het goud gele riet.
De eerste bloemetjes van het klein hoefblad, de baltsende futen, het koppeltje ooievaars en het lente kleed van de kuifeendjes.
De lente hing tastbaar in de lucht.

Van deze zonnige dag. ☀️ 
En we gaan langzaamaan richting de lente
Ja optimistisch gezien

Ik werd blij van het samen op fietsen met de buurvrouw om onze kinderen naar een knutselmiddag te brengen. En van het blije koppie toen ik zoontje ophaalde 😍

AliceM1982 schreef op 23-02-2022 om 17:18:

Dat dus precies Mamali, maar goed dat hoort erbij.
Thnx Saga, ja het is ook wel heel erg leuk hoor, zo ontzettend totaal onverwacht!
Ik heb hem vanmiddag nog even gezien, hij kwam even bij me na zijn werk, we hebben ook een lekker stuk gewandeld om van het mooie weer te genieten.

Wat heerlijk Alice ♥️

Peen schreef op 23-02-2022 om 17:56:

Even het stoepje geveegd en heel gezellig met de buurvrouwen staan kletsen. Daar word ik altijd blij van 😃

Leuk!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.