Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Saga schreef op 23-02-2022 om 15:14:

leuk Alice!
Ik ben blij omdat een gesprek waar ik enorm tegenop zag, erg goed verliep.

O dat kan zo erg opluchten!

HarleyQuin schreef op 23-02-2022 om 15:07:

Heb in het zonnetje gelopen vandaag, eerst wel naar bushalte en daarna met de bus naar mijn ouders, van bushalte naar ouders dus. Mijn moeder is jarig. En nu knettermoe

Gefeliciteerd  Harley!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-02-2022 om 20:52

Elmie schreef op 23-02-2022 om 19:19:

[..]

Wat heerlijk Alice ♥️

Dank je  

Net nog heerlijk gewandeld met de hond.
Wel veel wind, maar dat neem ik maar voor lief.
Even lekker uitwaaien 

De aannemer is vandaag (eindelijk) begonnen met mijn ikwileenbad badkamer 

Dat ik voor het laatst de hele dag een mondkapje op moest op mijn werk.. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

24-02-2022 om 18:24

Mamali schreef op 24-02-2022 om 18:09:

Dat ik voor het laatst de hele dag een mondkapje op moest op mijn werk..

Jaaaaaaaaaaaaaa, zaterdag de bbq maar aan, voor een rituele verbrandingsprocedure van die krengen!

ScarceKudu74

ScarceKudu74

24-02-2022 om 18:25

Friezinnetje schreef op 24-02-2022 om 18:24:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaa, zaterdag de bbq maar aan, voor een rituele verbrandingsprocedure van die krengen!

zeker weten

Lollypopje

Lollypopje

24-02-2022 om 18:29 Topicstarter

de osteopaat, ik was echt helemaal weg aan het zweven 😊

Lollypopje schreef op 24-02-2022 om 18:29:

de osteopaat, ik was echt helemaal weg aan het zweven 😊

Hoe doe je dat? Mij brak het zweet aan alle kanten uit tijdens de behandeling (er zat een ander niet op de goeie plek).

Cousin_It schreef op 24-02-2022 om 18:54:

[..]

Hoe doe je dat? Mij brak het zweet aan alle kanten uit tijdens de behandeling (er zat een ander niet op de goeie plek).

Nou! De mijne grapt altijd dat elke osteo een zekere mate van sadisme moet bezitten  .

Friezinnetje schreef op 24-02-2022 om 18:24:

[..]

Goed plan!

ToetieToover schreef op 24-02-2022 om 18:56:

[..]

Nou! De mijne grapt altijd dat elke osteo een zekere mate van sadisme moet bezitten .

Beweer ik ook altijd van fysio's (hebben er een aantal in de omgeving en ze scheppen er op de een of andere manier allemaal een sardonisch genoegen in om bepaalde handelingen uit te voeren )

'Zag het bij mijn osteopaat ook helemaal niet aankomen: een kleine, tengere vrouw. De patiënt vóór mij zei, bij het naar buiten komen;  "ach, je voelt je na de behandeling altijd als herboren". Nou...volgens mij moest ik eerst dood....

Lollypopje

Lollypopje

24-02-2022 om 19:05 Topicstarter

Cousin_It schreef op 24-02-2022 om 18:54:

[..]

De mijne drukt juist super zacht, maar wel vrij langdurig op bepaalde plekken. Voel het amper. Hij doet niet aan kraken ofzo, dat is volgens mij meer een gyroptaktor. Al hoorde ik wel dat sommigen dat wel doen.

Ik ben blij, omdat ik gelijk loop met m'n eigen planning qua studie. Al betekent dat wel dat ik in m'n vakantie moet studeren, maar er zit vooruitgang in nadat ik maandenlang niks heb gedaan! Dat voelt goed

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.