Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Valdemar schreef op 22-02-2022 om 19:36:

Gisteren gesolliciteerd en vandaag vernomen dat ik op gesprek mag komen voor de functie als persoonlijk assistent. Geen persoonlijke verzorging, vooral onderhoud tuin, klusjes en honden uitlaten; ideaal.

Gefeliciteerd, hartstikke goed nieuws.
Dit zijn de leuke dingen.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

22-02-2022 om 19:56

Gisteren gesolliciteerd en vandaag vernomen dat ik op gesprek mag komen voor de functie als persoonlijk assistent. Geen persoonlijke verzorging, vooral onderhoud tuin, klusjes en honden uitlaten; ideaal.

Dat klinkt echt heel leuk! Succes met je gesprek 

Klinkt goed! 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

22-02-2022 om 20:33

Bedankt, kijk er echt naar uit. Totaal andere job dan de sector waaruit ik kom. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-02-2022 om 22:22

Valdemar schreef op 22-02-2022 om 20:33:

Bedankt, kijk er echt naar uit. Totaal andere job dan de sector waaruit ik kom.

Gefeliciteerd!!!!

Ik ben al een paar dagen blij, ik ben na een aantal kortere moeilijke relaties (Na een lange relatie) al een tijd single, ik heb door hard aan mijzelf te werken geleerd om gelukkig met mijzelf te zijn maar nu ben ik onlangs iemand tegengekomen met wie het enorm klikt en het lijkt er sterk op dat hij serieuze bedoelingen heeft. Het is nog veel te vroeg om al conclusies te trekken en dat doe ik ook niet, ik zie wel hoe het gaat lopen, maar leuk vind ik het wel. (Al word ik ook flink uit mijn comfortzone gehaald, ik ben vooral ingewikkelde complexe afstandelijke mannen gewend, niet iemand die direct is in wat hij wil en daar moeite voor doet. Om eerlijk te zijn wilde ik, als ik iemand tegen zou komen, ook zo'n man, niet meer dat ingewikkelde maar ik merk dat ik hier behoorlijk aan moet wennen. Baal ik wel een beetje van maar goed ik moet mijzelf ook de tijd gunnen niet waar)

Anyway blij word ik wel van deze ontwikkelingen 

Ik hoop dat je de ware hebt gevonden, Alice!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-02-2022 om 22:34

Auwereel schreef op 22-02-2022 om 22:25:

Ik hoop dat je de ware hebt gevonden, Alice!

Ik geloof daar eigenlijk niet eens echt in... (Of ik durf er niet in te geloven  )

Wat fijn! Ik hoop dat de juiste klik er is. Veel succes met het gesprek.

AliceM1982 schreef op 22-02-2022 om 22:34:

[..]

Ik geloof daar eigenlijk niet eens echt in... (Of ik durf er niet in te geloven )

Wanneer je nu inderdaad gelukkig bent met jezelf is de basis in elk geval goed, toch? Geniet er van!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-02-2022 om 08:22

Cousin_It schreef op 23-02-2022 om 07:24:

[..]

Wanneer je nu inderdaad gelukkig bent met jezelf is de basis in elk geval goed, toch? Geniet er van!

Ja idd, ga ik doen, dank je 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

23-02-2022 om 08:54

wat heerlijk Alice, geniet er van!  

Net verliefd zijn is zo leuk, dat zou ik ook nog weleens willen (maar dan wel met mijn eigen man hoor. Ik hoef niemand anders). Maar die spannende tijd uit het begin, met vlinders in je buik en alles nog nieuw... ja, dat zou leuk zijn 

Aan de ene kant wel Peen, maar aan de andere kant, als ik denk aan de gierende onzekerheid waarmee dat begin ook vaak gepaard ging… brr. 
Ik word blij van de zon! Zo even een yogalesje doen en daarna lekker naar buiten. 

Lollypopje

Lollypopje

23-02-2022 om 09:58 Topicstarter

De zon is zo heerlijk inderdaad. Schuint hier lekker mijn woonkamer in.

Van college-geven, ik kreeg leuke vragen. Ik hoop dat de studenten het ook leuk vonden.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-02-2022 om 12:54

Haha Peen dat is idd ook wel leuk maar van de andere kant idd ook snel last van een onzeker gevoel wat Moosey zegt, en deze man is zoveel anders als de dates en (kortere) relaties die ik afgelopen jaren had. Die waren afstandelijk en complex, hij totaal niet. Dat is fijn maar ik ben het niet gewend en het haalt me nogal uit mijn comfort zone. Vooral omdat ik alleen zijn ook wel lekker vind. Klinkt misschien raar en ik vind het ook niet erg leuk dat ik ff heen en weer geslingerd word tussen gevoelens maar goed dat hoort erbij  (Mocht iemand het herkennen van die comfortzone, tips geven mag  )

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.