Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lollypopje

Lollypopje

20-01-2022 om 20:25 Topicstarter

ToetieToover schreef op 20-01-2022 om 20:21:

Vandaag was ik blij verrast door mijn dochter. We keken samen Boos over TVOH misstanden en toen John vond dat de vrouwen maar hun mond open moesten doen, riep ze hem toe “en wat ga je tegen die mánnen zeggen?”. Dat is zo mooi, de nieuwe generatie, ik hoop dat zij de eerste vrouw wordt die ik persoonlijk ken die niet wordt aangerand op enig moment in haar leven.

Mooie reactie van haar. Hoe oud is ze?

En dat ga ik met je meehopen 💗

Lollypopje schreef op 20-01-2022 om 20:25:

[..]

Mooie reactie van haar. Hoe oud is ze?

En dat ga ik met je meehopen 💗

18. 


De leeftijd van heel veel van de meisjes die een verhaal deelden over Ali B.

Lollypopje

Lollypopje

20-01-2022 om 20:34 Topicstarter

ToetieToover schreef op 20-01-2022 om 20:28:

[..]

18.


De leeftijd van heel veel van de meisjes die een verhaal deelden over Ali B.

Pfff jeetje, dan komt zoiets ook extra binnen. Ook bij jou denk ik?

Als ik terug denk aan toen ik 18 was. Ik vond mijzelf al heel volwassen, maar was zo kwetsbaar nog.

Lollypopje schreef op 20-01-2022 om 20:34:

[..]

Pfff jeetje, dan komt zoiets ook extra binnen. Ook bij jou denk ik?

Als ik terug denk aan toen ik 18 was. Ik vond mijzelf al heel volwassen, maar was zo kwetsbaar nog.

Het was een hele mooie aanleiding om het er samen over te hebben. Over inderdaad die kwetsbaarheid. Ik heb haar ook mijn ervaringen verteld.

Dat de kinderen heerlijk aan het spelen waren.
De 1 hier met een vriendje 
De ander was met een vriendje mee, ze zijn hier nog geweest en uiteindelijk met zijn allen buiten gaan voetballen 
En ze hadden veel pret.
Mooi om te zien dat ze eindelijk hun plekje gevonden hebben (na de verhuizing) en ook nieuwe vrienden maken.
Dat vonden ze beide behoorlijk moeilijk.

Lollypopje

Lollypopje

20-01-2022 om 21:13 Topicstarter

ToetieToover schreef op 20-01-2022 om 20:47:

[..]

Het was een hele mooie aanleiding om het er samen over te hebben. Over inderdaad die kwetsbaarheid. Ik heb haar ook mijn ervaringen verteld.

Heftig, maar ook mooi dat zoiets wel een mooi gesprek geeft tussen jullie.

Dat mijn onzekere stagiair nu een paar jaar later, na flexer te zijn geweest, is gevraagd voor een vast contract. Blij voor hem, want het heeft hem echt moeite gekost en zelf trots.
Fijne collega geworden 

ToetieToover schreef op 20-01-2022 om 20:28:

[..]

18.


De leeftijd van heel veel van de meisjes die een verhaal deelden over Ali B.

Heftig! Wel goed dat het nu zo onder de aandacht komt en bespreekbaar is. Hoe fout en verwerpelijk het ook is.

Een fijne opleidingsdag gehad. Geeft echt weer energie om nieuwe dingen te leren en ruimte te hebben voor reflectie.
Dat mijn huis weer gepoetst is. 

was druk aan het opruimen op het werk en wilde kasten verplaatsen.  Pastte het net niet,  echt op 1,5 cm. Collega gebeld en die de kast iets smaller gemaakt en nu past het wel! Maandag inruimen. 

TanSwallow86

TanSwallow86

20-01-2022 om 22:49

Mijn nieuwe bril. Moet wel even wennen.

ToetieToover schreef op 20-01-2022 om 20:21:

Vandaag was ik blij verrast door mijn dochter. We keken samen Boos over TVOH misstanden en toen John vond dat de vrouwen maar hun mond open moesten doen, riep ze hem toe “en wat ga je tegen die mánnen zeggen?”. Dat is zo mooi, de nieuwe generatie, ik hoop dat zij de eerste vrouw wordt die ik persoonlijk ken die niet wordt aangerand op enig moment in haar leven.

Mooie reactie van haar! Ik hoop het ook voor jou/haar en ieder andere vrouw natuurlijk..! 

Ik had vandaag echt een rotdag en voelde me echt waardeloos/zielig    Maar..Toen ik onder de douche stond, eindelijk even ontspannen, kwam het liedje Bad day voorbij en daar werd ik wel vrolijk van, moest er wel om lachen! Want inderdaad, vandaag was even een slechte dag maar dat wil niks zeggen over de dag van morgen . Hoort er gewoon bij af en toe!

Ik moest vandaag weer eens testen (10e x ofzo) Blij dat ik het in het begin echt verschrikkelijk vond en nu zonder problemen gaat. Ik kon ondanks de drukte ook zo doorlopen bij deze teststraat. Waar je alleen lopend naar binnen kon, echt heel goed geregeld! De drempel was in het begin echt heel hoog om te testen, nu absoluut niet. 

Alleen jammer dat ik er 1,5 dag op moest wachten omdat het zo vol zat. 

Mijn man is vandaag jarig. 
Hij wilde een vuurkorf voor in de tuin en die werd gelukkig gisteren bezorgd. 

Lollypopje

Lollypopje

21-01-2022 om 10:28 Topicstarter

Saga schreef op 21-01-2022 om 10:20:

Mijn man is vandaag jarig.
Hij wilde een vuurkorf voor in de tuin en die werd gelukkig gisteren bezorgd.

Goede timing.

Gefeliciteerd met je man 🎉

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.