Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Saga schreef op 21-01-2022 om 10:20:

Mijn man is vandaag jarig.
Hij wilde een vuurkorf voor in de tuin en die werd gelukkig gisteren bezorgd.

Gefeliciteerd 

vanmorgen gesport en mijn knie-blessure is bijna over. Ik kon bijna alles weer doen. Met beleid natuurlijk, maar volgende week ga ik weer met mijn PT-er aan de slag. 

Mijn testuitslag was negatief!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-01-2022 om 10:54

vrouw92 schreef op 21-01-2022 om 19:43:

Mijn testuitslag was negatief!

Die van mij ook vd week!

Ik ben blij omdat het zaterdag is, heerlijke dag 

Lollypopje

Lollypopje

22-01-2022 om 16:57 Topicstarter

vandaag visite gehad. Ben ontzettend verwend en ze hebben me ook nog geholpen met een klusje in huis.
Nu compleet overprikkeld en uitgeput, maar ik voel me echt een gezegend mens 😊

PriceyRook54

PriceyRook54

22-01-2022 om 16:59

  • ik heb een tragus-piercing laten zetten vandaag!
  • En vluchten geboekt naar La Palma voor een lang weekend weg met drie vriendinnen in mei, mijn eerste trip in twee jaar!
  • En 2 G&Ts gedronken in de stad met man en een ander stel in de stad (fuck Dry January)
  • En alle covid-restricties zijn hier (IE) opgeheven vanaf vandaag (behalve facemasks)


Goede dag vandaag 

Leuk een tragus. Deed het bij jou ook zo’n pijn? Ik heb heb twee keer laten zetten maar hij bleef onrustig. Net als mijn forward helix. Ik vind ze zoooo leuk, maar  ze zijn er allemaal weer uit. 
Heb nu in beide oren drie gewone gaatjes. En een earcuff, een nepperd dus 

Dat ik de was heb gedaan... Wel gesloopt daarna, maarja moet toch gebeuren als je alleen woont, ook als je ziek bent.

PriceyRook54

PriceyRook54

22-01-2022 om 17:34

VivaLaVida schreef op 22-01-2022 om 17:14:

Leuk een tragus. Deed het bij jou ook zo’n pijn? Ik heb heb twee keer laten zetten maar hij bleef onrustig. Net als mijn forward helix. Ik vind ze zoooo leuk, maar ze zijn er allemaal weer uit.
Heb nu in beide oren drie gewone gaatjes. En een earcuff, een nepperd dus

Nee echt totaal niet, bloed geven doet meer zeer vind ik. Dit is mijn eerste (behalve mijn oorbellen) en het viel me alles mee. Hopelijk blijft het zo. 

Ainne schreef op 22-01-2022 om 17:34:

[..]

Nee echt totaal niet, bloed geven doet meer zeer vind ik. Dit is mijn eerste (behalve mijn oorbellen) en het viel me alles mee. Hopelijk blijft het zo.

Wat fijn! Dan zal hij wel goed gaan bij jou. 

vrouw92 schreef op 22-01-2022 om 17:32:

Dat ik de was heb gedaan... Wel gesloopt daarna, maarja moet toch gebeuren als je alleen woont, ook als je ziek bent.

Ah getsie, dan zit je echt niet op dat soort klusjes te wachten. Beterschap 

Dat ik ondanks dat ik wat grieperig ben een leuke dag heb gehad met mijn kindjes die ook niet zo fit zijn. Trots dat ze nog vrolijk zijn, ook als ze niet fit zijn. Toppers zijn het

Dat mijn geliefde werkplek volgende week weer open mag!

Dat ik om 9.30 pas wakker werd..afgelopen week in quarantaine gezeten ,echt niet leuk,maar het heeft me wel wat extra uurtjes slaap en rust opgeleverd en merk nu dat ik dat wel even nodig had..

Mamali schreef op 23-01-2022 om 11:29:

Dat ik om 9.30 pas wakker werd..afgelopen week in quarantaine gezeten ,echt niet leuk,maar het heeft me wel wat extra uurtjes slaap en rust opgeleverd en merk nu dat ik dat wel even nodig had..

Elk nadeel hep zijn voordeel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.