Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

20-01-2022 om 15:38

Vandaag stopte er een fietser bij een zebrapad toen ze zag dat ik ging oversteken. Dat gebeurt zo zelden dat ik er gewoon blij van werd.  
Suf klein ding om blij van te worden misschien, maar er is zoveel ikke ikke gedrag in het verkeer dat dit echt even opviel.

Nera schreef op 20-01-2022 om 15:38:

Vandaag stopte er een fietser bij een zebrapad toen ze zag dat ik ging oversteken. Dat gebeurt zo zelden dat ik er gewoon blij van werd.
Suf klein ding om blij van te worden misschien, maar er is zoveel ikke ikke gedrag in het verkeer dat dit echt even opviel.

Mijn hart maakt ook altijd een sprongetje van geluk als auto’s voor mij als scooterrijder stoppen bij een rotonde (80% van de mensen rijdt stug door, waardoor ik altijd voorzichtig de rotonde benader). Mijn scootertoeter maakt wat dat betreft echt overuren, en mensen gaan steeds schaapachtiger kijken

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

20-01-2022 om 15:55

Wobbelkont schreef op 20-01-2022 om 15:47:

[..]

Mijn hart maakt ook altijd een sprongetje van geluk als auto’s voor mij als scooterrijder stoppen bij een rotonde (80% van de mensen rijdt stug door, waardoor ik altijd voorzichtig de rotonde benader). Mijn scootertoeter maakt wat dat betreft echt overuren, en mensen gaan steeds schaapachtiger kijken

Ja, rotondes zijn echt vreselijk. Ik denk dat het er ook aan ligt dat niet op elke rotonde dezelfde situatie geldt. Dus bij de ene rotonde heeft opkomend verkeer voorrang, bij de andere juist het verkeer wat al op de rotonde rijdt. Dat draagt denk ik bij aan de verwarring. Maar je hebt inderdaad hordes mensen die het allemaal niet lijkt uit te maken. Hier in de stad is een rotonde die voor fietsers ook nog 2 richting is. Dat is feest joh

Ik werd vandaag blij dat ik, als aflossen doorgaat, ik maar 115 dagen aan boord zit. Net wat minder dan de 116 van de 2020 1e covid crisis.

Dat ik weekend heb! 

Mijn zoveelste quarantaine is echt niet leuk.. voel me nu ook verre van fit: 
- koorts weg
- wel buikpijn, hoofd- en spierpijn 

Dus algehele malaise.. 

Fijn om dat een dagje te lummelen, relaxen, tv kijken en een middagdutje te doen.  Mijn fijne momentje vandaag is dat ik een goed gesprek heb gehad met mijn leidinggevende en p&o over stappen in mijn loopbaan. 

Ik kreeg een telefoontje  van mijn leidinggevende  voor ondertekening  contract. Gelijk vast! Ben sinds vandaag officieel  geslaagd  voor mijn opleiding verzorgende op mijn 52-ste!

Lollypopje

Lollypopje

20-01-2022 om 18:22 Topicstarter

lientje69 schreef op 20-01-2022 om 18:19:

Ik kreeg een telefoontje van mijn leidinggevende voor ondertekening contract. Gelijk vast! Ben sinds vandaag officieel geslaagd voor mijn opleiding verzorgende op mijn 52-ste!

Gefeliciteerd Lientje

despicable-me-minions.gif



lientje69 schreef op 20-01-2022 om 18:19:

Ik kreeg een telefoontje van mijn leidinggevende voor ondertekening contract. Gelijk vast! Ben sinds vandaag officieel geslaagd voor mijn opleiding verzorgende op mijn 52-ste!

Gefeliciteerd!

lientje69 schreef op 20-01-2022 om 18:19:

Ik kreeg een telefoontje van mijn leidinggevende voor ondertekening contract. Gelijk vast! Ben sinds vandaag officieel geslaagd voor mijn opleiding verzorgende op mijn 52-ste!

Wat een mooi kado Lientje! Proficiat

Dank jullie wel! Ze hebben natuurlijk  een groot tekort in de zorg maar gelijk een vast contract is toch een risico. Althans, als je iemand  niet kent. Ik heb de bbl opleiding  gedaan dus werken en leren. De manager zei dat ik me al genoeg bewezen heb de afgelopen  tijd. Dus dat is fijn. Het was ook best pittig. Corona ,werken in volle bepakking.  Heb precies 1,5 maand les op school gehad en de resterende 22 maanden online. Hoop bijgeleerd op mijn ruim 50-ste qua computervaardigheden!😆

lientje69 schreef op 20-01-2022 om 19:39:

Dank jullie wel! Ze hebben natuurlijk een groot tekort in de zorg maar gelijk een vast contract is toch een risico. Althans, als je iemand niet kent. Ik heb de bbl opleiding gedaan dus werken en leren. De manager zei dat ik me al genoeg bewezen heb de afgelopen tijd. Dus dat is fijn. Het was ook best pittig. Corona ,werken in volle bepakking. Heb precies 1,5 maand les op school gehad en de resterende 22 maanden online. Hoop bijgeleerd op mijn ruim 50-ste qua computervaardigheden!😆

Petje af hoor!

PriceyRook54

PriceyRook54

20-01-2022 om 19:57

Wauw, geweldig Lientje!! 

fantastisch Lientje 

Vandaag was ik blij verrast door mijn dochter. We keken samen Boos over TVOH misstanden en toen John vond dat de vrouwen maar hun mond open moesten doen, riep ze hem toe “en wat ga je tegen die mánnen zeggen?”. Dat is zo mooi, de nieuwe generatie, ik hoop dat zij de eerste vrouw wordt die ik persoonlijk ken die niet wordt aangerand op enig moment in haar leven. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.