Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Broodjebrie schreef op 11-03-2026 om 16:17:

ik heb vanmiddag een fijn sollicitatiegesprek gehad. Heb er een goed gevoel bij. Volgende week paar uurtjes meelopen.

En heb nog gesprek op een andere locatie maar het contact daarmee verliep niet echt vlekkeloos. Het is dat de locatie me wel aanspreekt, anders was ik daar al mee gestopt. Dus even kijken waar ik me het fijnste bij voel.

Leuk broodjebrie, heb je zodirect zomaar keuze uit meerdere.

ik heb vanmiddag een fijn sollicitatiegesprek gehad. Heb er een goed gevoel bij. Volgende week paar uurtjes meelopen.

En heb nog gesprek op een andere locatie maar het contact daarmee verliep niet echt vlekkeloos. Het is dat de locatie me wel aanspreekt, anders was ik daar al mee gestopt. Dus even kijken waar ik me het fijnste bij voel.

Wat fijn voor je, dat voelt toch heerlijk als je de keuze hebt waar je wilt gaan werken.

inderdaad, dat is wel fijn.

Wat leuk! Gegund! 🌷

Loulou39 schreef op 11-03-2026 om 19:00:

[..]

Wat leuk! Gegund! 🌷

Dank je wel ♥️

Dat er een nieuwe puppy bijgekomen is in mijn wijk. Nu al zin in om hem of haar te gaan ontmoeten. Dat mijn voetbalclub een flutjaar heeft, maar gisteren toch ineens een sterke 3-0 uit de hoed wist te toveren in de CL. Totaal onverwacht. Dat ik zo lekker naar de Intratuin ga met mijn moeder om bij te kleppen en daarna naar de kapper om mijn haar te fixen. En de zon schijnt ook nog. Wat wil je nog meer? 

Leuk van je sollicitatie, Broodjebrie. Ik ga voor je duimen dat het je bevalt en dat je snel kan beginnen daar. Groot gelijk dat je klaar bent met dat andere bedrijf. Rare manier van zaken doen. 

Ik werd blij omdat de uitslag van de mri scan goed is.

Zuster2021 schreef op 12-03-2026 om 10:20:

Wat zal jij gerustgesteld zijn, ga iets leuks doen voor jezelf om het te vieren

Dat is heel blij nieuws!

Jujubee schreef op 10-03-2026 om 10:31:

[..]

@Oudmaarnognietkoud, wat leuk zeg, een nieuwe kat uit het asiel! Super dat je dat doet. Ik mis mijn kat nog elke dag, sinds ik hem heb moeten herplaatsen. Ik twijfel wel eens of ik niet een nieuwe zal nemen ( een binnenkat dan ) maar dat is weer lastig met mijn leenhond. Maar de stilte in huis vind ik echt helemaal niks. Ik hoop dat je gaat genieten van je nieuwe huisgenoot.

Het is wel een probleemgevalletje maar dat wist ik van tevoren. Het is een voormalige zwerfkat met FIV en hij is nog erg schuw. 

Wel heeft hij vannacht gegeten, natvoer en brokjes en hij heeft in de vensterbank gelegen. Toen ik de kamer binnenging schoot hij weer achter de kast.

Geduld dus. Van het asiel heb ik folders meegekregen en de tips die daar worden gegeven ga ik stipt opvolgen. Ik heb goede moed. Hij is gewoon erg bang, gelukkig niet agressief maar ik kan hem nog niet aanraken/benaderen.

Ik denk dat ik mee ga schrijven in het kattentopic. 

Schoondochter schreef op 10-03-2026 om 10:41:

[..]

Veel plezier! Ik heb een kater en hij is aanhankelijker dan zijn vrouwelijke voorgangers.

(En hij vecht in het voorjaar nogal veel met andere katers, daar schrok ik wel van maar het went . Ja, hij is geholpen maar dat helpt dus niet).

Kijk daar wel mee uit. Zo lopen katten, katers meestal, FIV op. Vechten met bloed/bloedcontact. 

Gefeliciteerd Zuster2021!! Je kunt weer opgelucht ademhalen

Wat fijn, gefeliciteerd!

Ik ben blij omdat ik weer gezwommen heb. Laatste keer was 5  of 6  weken terug. 15 minuten en maar 6 kleine baantjes.  Vandaag lukte het 20 minuten  en 10 baantjes van 18 meter. Dus zo'n 180 meter gezwommen  in een rustige schoolslag en wat korte stukjes borstcrawl. Niet veel maar voor mij wel. Hopelijk krijg ik er geen terugslag van maar dit is alvast weer binnen!

lientje69 schreef op 12-03-2026 om 14:50:

Ik ben blij omdat ik weer gezwommen heb. Laatste keer was 5 of 6 weken terug. 15 minuten en maar 6 kleine baantjes. Vandaag lukte het 20 minuten en 10 baantjes van 18 meter. Dus zo'n 180 meter gezwommen in een rustige schoolslag en wat korte stukjes borstcrawl. Niet veel maar voor mij wel. Hopelijk krijg ik er geen terugslag van maar dit is alvast weer binnen!

Goed zeg, ik vind dat best wel een inspanning hoor!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.