Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Broodjebrie schreef op 11-03-2026 om 16:17:

ik heb vanmiddag een fijn sollicitatiegesprek gehad. Heb er een goed gevoel bij. Volgende week paar uurtjes meelopen.

En heb nog gesprek op een andere locatie maar het contact daarmee verliep niet echt vlekkeloos. Het is dat de locatie me wel aanspreekt, anders was ik daar al mee gestopt. Dus even kijken waar ik me het fijnste bij voel.

Leuk broodjebrie, heb je zodirect zomaar keuze uit meerdere.

ik heb vanmiddag een fijn sollicitatiegesprek gehad. Heb er een goed gevoel bij. Volgende week paar uurtjes meelopen.

En heb nog gesprek op een andere locatie maar het contact daarmee verliep niet echt vlekkeloos. Het is dat de locatie me wel aanspreekt, anders was ik daar al mee gestopt. Dus even kijken waar ik me het fijnste bij voel.

Wat fijn voor je, dat voelt toch heerlijk als je de keuze hebt waar je wilt gaan werken.

inderdaad, dat is wel fijn.

Wat leuk! Gegund! 🌷

Loulou39 schreef op 11-03-2026 om 19:00:

[..]

Wat leuk! Gegund! 🌷

Dank je wel ♥️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.