Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

ik ga echt goed op dit weertje ♥️   

Heerlijk in de zon gezeten

Broodjebrie schreef op 08-03-2026 om 13:56:

ik ga echt goed op dit weertje ♥️

Ik ook, precies warm genoeg om actief buiten bezig te zijn. Vanmiddag in de tuin bezig geweest en de afgelopen week elke dag een flinke wandeling gemaakt in het bos met de honden 

Ja, echt heerlijk dit weer Vandaag met de honden een rondje door het bos gewandeld en ik was voor het eerst in lange tijd weer even helemaal ontspannen  
Dat ze daarna door iets wat leek op poep hebben gerold, was minder fijn maar ach 

Mama-Inge schreef op 08-03-2026 om 20:24:

[..]

Ik ook, precies warm genoeg om actief buiten bezig te zijn. Vanmiddag in de tuin bezig geweest en de afgelopen week elke dag een flinke wandeling gemaakt in het bos met de honden

Ja, temperatuur was echt prima, heb een grote wandeling gemaakt. Had wel m'n jas aan omdat het in de schaduw nog wel iets fris was, maar halverwege de wandeling liep ik steeds meer in de zon en dat was echt te waar voor m'n jas haha.

Dat ik eindelijk overmorgen naar de kapper ga om over mijn highlights heen te laten verven en wat aan mijn verknipte lok te laten doen. Ik voel me echt niet mezelf met dit kapsel. Het blond staat me gewoon echt niet en ik was ook niet blij met hoe ze mijn lok gesneden had. Totaal uit model. Ik had in november al terug moeten gaan om te klagen, maar ja, ik ben een zacht ei dat dat niet durft. Dus nu weer terug bij mijn oude kapster en donderdag weer een brunette. En een klein stukje eraf. 

Waar ik ook blij van word, is dat ik opnieuw tante word, als alles goed blijft gaan. Het is nog even spannend, maar ik gun het ze zo dat het dit keer wel goed gaat. 

Ik vind tante zijn echt het mooiste wat er is en mijn neefje is echt het licht in mijn leven. 

Ik ben blij omdat ik morgen een kater, 5 jaar oud, uit het asiel van de Dierenbescherming mag ophalen. Mijn laatste poesje heb ik vorige maand in moeten laten slapen, nierfalen, en nu is het zo stil in huis. 
Al bijna 30 jaar een kat/katten en dat waren altijd poesjes dus ik ben heel benieuwd of het karakter van een kater echt anders is. 

oudmaarnognietkoud schreef op 10-03-2026 om 10:07:

Ik ben blij omdat ik morgen een kater, 5 jaar oud, uit het asiel van de Dierenbescherming mag ophalen. Mijn laatste poesje heb ik vorige maand in moeten laten slapen, nierfalen, en nu is het zo stil in huis.
Al bijna 30 jaar een kat/katten en dat waren altijd poesjes dus ik ben heel benieuwd of het karakter van een kater echt anders is.

Ah wat goed dat je hem uit het asiel haalt Heel veel plezier en geluk met je kater

Jujubee schreef op 10-03-2026 om 10:02:

Dat ik eindelijk overmorgen naar de kapper ga om over mijn highlights heen te laten verven en wat aan mijn verknipte lok te laten doen. Ik voel me echt niet mezelf met dit kapsel. Het blond staat me gewoon echt niet en ik was ook niet blij met hoe ze mijn lok gesneden had. Totaal uit model. Ik had in november al terug moeten gaan om te klagen, maar ja, ik ben een zacht ei dat dat niet durft. Dus nu weer terug bij mijn oude kapster en donderdag weer een brunette. En een klein stukje eraf.

Waar ik ook blij van word, is dat ik opnieuw tante word, als alles goed blijft gaan. Het is nog even spannend, maar ik gun het ze zo dat het dit keer wel goed gaat.

Ik vind tante zijn echt het mooiste wat er is en mijn neefje is echt het licht in mijn leven.

Wat lief dit  En wat een bofkont is dat neefje en toekomstig neefje of nichtje met jou

Veel plezier bij de kapper! Ik herken het wel dat je je dan helemaal niet happy/jezelf voelt met een ander, en in dit geval verkeerd, kapsel! Hopelijk stap je er donderdag met een blij gevoel naar buiten!

HAHA!wait..what schreef op 10-03-2026 om 10:18:

[..]

Wat lief dit En wat een bofkont is dat neefje en toekomstig neefje of nichtje met jou

Veel plezier bij de kapper! Ik herken het wel dat je je dan helemaal niet happy/jezelf voelt met een ander, en in dit geval verkeerd, kapsel! Hopelijk stap je er donderdag met een blij gevoel naar buiten!

Ah, dank je wel. Ik hoop zelf op een meisje dit keer. Ik heb al een superlief neefje. Ik wil ook wel meer op gaan passen ook. Dat is er bij neefje wat bij ingeschoten is i.v.m. mijn coronaklachten in die tijd. Daar voel ik me wel eens schuldig over, dus bij de volgende wil ik wel meer helpen. Het lastige is dat ze niet om de hoek wonen en ik geen auto heb, dus tja, dat helpt niet echt mee. 

Ja, ik hoop het ook. Zolang het maar weer bruin wordt en het blond eruit is, dan ben ik allang blij. Ik ga daar eigenlijk altijd tevreden naar buiten, want het is een goede kapsalon, maar vorige keer was ik echt niet blij. Mijn vaste kapster was er niet meer en ik probeerde eens een andere, nou ja, dat doen we dus niet meer. Nu ga ik bij de eigenaresse. Zij knipt me ook altijd prima.

@Oudmaarnognietkoud, wat leuk zeg, een nieuwe kat uit het asiel! Super dat je dat doet. Ik mis mijn kat nog elke dag, sinds ik hem heb moeten herplaatsen. Ik twijfel wel eens of ik niet een nieuwe zal nemen ( een binnenkat dan ) maar dat is weer lastig met mijn leenhond. Maar de stilte in huis vind ik echt helemaal niks. Ik hoop dat je gaat genieten van je nieuwe huisgenoot.    

Veel plezier! Ik heb een kater en hij is aanhankelijker dan zijn vrouwelijke voorgangers.

(En hij vecht in het voorjaar nogal veel met andere katers, daar schrok ik wel van maar het went  . Ja, hij is geholpen maar dat helpt dus niet).

Wat leuk!!!

Wat leuk! Ik heb twee poezen gehad en nu een poes en een kater. Kater is heel zachtaardig. Veel meer dan de poezen. Hij is zo'n schat.

Ik heb gemerkt dat katers knuffeliger zijn, hoop dat dat bij jou ook zo is!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.