Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Herfstappeltaart schreef op 12-03-2026 om 13:15:

[..]

Gefeliciteerd Zuster2021!! Je kunt weer opgelucht ademhalen

Dat kan ik zeker, ben zo blij 🥳

oudmaarnognietkoud schreef op 12-03-2026 om 11:58:

[..]

Het is wel een probleemgevalletje maar dat wist ik van tevoren. Het is een voormalige zwerfkat met FIV en hij is nog erg schuw.

Wel heeft hij vannacht gegeten, natvoer en brokjes en hij heeft in de vensterbank gelegen. Toen ik de kamer binnenging schoot hij weer achter de kast.

Geduld dus. Van het asiel heb ik folders meegekregen en de tips die daar worden gegeven ga ik stipt opvolgen. Ik heb goede moed. Hij is gewoon erg bang, gelukkig niet agressief maar ik kan hem nog niet aanraken/benaderen.

Ik denk dat ik mee ga schrijven in het kattentopic.

Als je die via “Ik zoek baas” hebt gevonden, of als hij daar op heeft gestaan, dan weet ik welke kat dat is.

Als het dezelfde is: ik was meteen verliefd! Maar hij kan niet bij andere katten natuurlijk en ik wil niet dat mijn poezenmeisje FIV krijgt.

Ik ben sowieso benieuwd naar al je verhalen, dus hopelijk ga je posten 😁.

oudmaarnognietkoud schreef op 12-03-2026 om 11:58:

[..]

Het is wel een probleemgevalletje maar dat wist ik van tevoren. Het is een voormalige zwerfkat met FIV en hij is nog erg schuw.

Wel heeft hij vannacht gegeten, natvoer en brokjes en hij heeft in de vensterbank gelegen. Toen ik de kamer binnenging schoot hij weer achter de kast.

Geduld dus. Van het asiel heb ik folders meegekregen en de tips die daar worden gegeven ga ik stipt opvolgen. Ik heb goede moed. Hij is gewoon erg bang, gelukkig niet agressief maar ik kan hem nog niet aanraken/benaderen.

Ik denk dat ik mee ga schrijven in het kattentopic.

Oh joh dat je m op dag 1 nog niet kunt benaderen is echt héél normaal hoor, onze extreme knuffelpoes heb ik de eerste drie dagen dat ze bij ons in huis was ook niet gezien. Dus als ie echt schuw is zal het nog wel even duren. Hoop dat jullie hele goeie vriendjes worden 

Gisteren vond ik de film Like Cats en Dogs wel leuk. Ik bleef tenminste kijken. 

Ik moet soms echt zoeken naar iets wat ik wil bekijken en deze keer kon ik gewoon naar de reguliere tv blijven kijken zonder te moeten gaan zoeken naar opgeslagen films e.d.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.