Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

De wbv en mijn douche.
Alleen in mijn douche is weinig waterdruk. Andere kranen zijn prima.
Ze sturen een klusjesman die toch een partij naar rook meurt. Gaat met zijn ranzige schoenen de badkamer in, zet de douche aan en alles zit onder de modder en stinkt naar zijn verschraalde rook.
Nieuwe mengkraan, nieuwe douchekop en er is niks veranderd.   Zelf de waterbesparing uit de kop gesloopt maar ook dat zet niet echt zoden aan de dijk.
Ze doen een halfslachtige poging maar het lost niks op. Mijn haar word amper schoon.

stokstaart schreef op 08-04-2022 om 10:05:

De wbv en mijn douche.
Alleen in mijn douche is weinig waterdruk. Andere kranen zijn prima.
Ze sturen een klusjesman die toch een partij naar rook meurt. Gaat met zijn ranzige schoenen de badkamer in, zet de douche aan en alles zit onder de modder en stinkt naar zijn verschraalde rook.
Nieuwe mengkraan, nieuwe douchekop en er is niks veranderd. Zelf de waterbesparing uit de kop gesloopt maar ook dat zet niet echt zoden aan de dijk.
Ze doen een halfslachtige poging maar het lost niks op. Mijn haar word amper schoon.

Dan van nood maar in de gootsteen je haar wassen?

Treurniet schreef op 08-04-2022 om 10:38:

[..]

Dan van nood maar in de gootsteen je haar wassen?

Ik erger me aan dat rottige maagzuur dat sinds de overgang mij snachts km met plagen. Nu mag ik weer op zoek naar een ander bedkussen

Treurniet schreef op 08-04-2022 om 10:39:

[..]

Ik erger me aan dat rottige maagzuur dat sinds de overgang mij snachts km met plagen. Nu mag ik weer op zoek naar een ander bedkussen

Ai, dat lijkt me heel erg vervelend! Heb het nog niet eerder gehoord als overgangsklachten trouwens. 
Wel al gekeken of er niet een bacterie oid verantwoordelijk voor is?

Treurniet schreef op 08-04-2022 om 10:39:

[..]

Maagzuur is verschrikkelijk!!
Als je niet zit te wachten op wat mij geholpen heeft scrol snel door  
Ik kwam ooit eens de tip tegen dat maagzuur ook kan komen door een tekort aan maagzuur. Ik ben toen begonnen met een beetje water met wat citroensap (gewoon zo'n flesje) drinken, 4xper dag en ook steeds als ik het voelde opkomen. Ik kon toen na een paar weken al afbouwen met het citroensap en heb er sindsdien heel weinig last meer van. Als ik het voel drink ik gewoon weer water met citroensap en dan ben ik er binnen 15min weer vanaf.

En in de gootsteen mijn haar wassen vind ik zo armoedig. Op moment gebruik ik heel weinig cremespoeling en alleen in de uiterste puntjes. Dat is te doen.

Geen ergernis, meer verbazing. Ik zie op Facebook een bericht van rtl-nieuws over een Engelse journalist die ernstig gewond is geraakt in de Oekraïne. En dan gaan daar allemaal mensen op reageren met beterschapswensen e.d. Alsof die man dat ooit gaat lezen.
En ik zie dat wel vaker bij zulk soort berichten. Ik snap dat nooit zo goed, want degene waar je dat voor typt, zal het nooit lezen.

TanSwallow86

TanSwallow86

08-04-2022 om 13:08

Deel scooters, hier in de wijk staat het vol met die krengen, nu ook weer midden op voetpad, nu kan je er amper langs, ligt ook nog aan een drukke straat, dichtbij is een winkelcentrum. Ik haat die krengen

Was gisteren nerveus en moe, en vandaag niet nerveus maar minstens even moe.  Ik heb al wat planten verpot en verwacht een pakket eind van de middag dus kan ook niet weg.

Ik ben zo moe.
Werktaken stapelen zich op, ik krijg niks afgerond want zijn allemaal grote taken die ik niet gemakkelijk in stukjes kan opdelen en ik heb geen dag waar ik meerdere uren aan die taak kan besteden.

Hopelijk kan ik dit weekend wat afschakelen..

Mijn afspraak met mijn thuisbegeleider is vanochtend al verzet door een spoedgeval met een andere cliënt.
De afspraak zou over een kwartier zijn en is alsnog afgezegd.. ze zit nog steeds in het ziekenhuis.

Natuurlijk weet ik er het fijne niet van, maar waarom wordt zo'n begeleider dan niet afgelost!? Door bv familie/vrienden.

HarleyQuin schreef op 08-04-2022 om 13:08:

Deel scooters, hier in de wijk staat het vol met die krengen, nu ook weer midden op voetpad, nu kan je er amper langs, ligt ook nog aan een drukke straat, dichtbij is een winkelcentrum. Ik haat die krengen

Eens. Gelukkig woon ik niet in de stad maar als ik daar ben dan moet ik elke keer de weg op om die dingen te vermijden met mijn rolstoel

noas_1993 schreef op 08-04-2022 om 15:19:

Mijn afspraak met mijn thuisbegeleider is vanochtend al verzet door een spoedgeval met een andere cliënt.
De afspraak zou over een kwartier zijn en is alsnog afgezegd.. ze zit nog steeds in het ziekenhuis.

Natuurlijk weet ik er het fijne niet van, maar waarom wordt zo'n begeleider dan niet afgelost!? Door bv familie/vrienden.

Misschien zijn die er niet?

files 

Treurniet schreef op 08-04-2022 om 17:25:

[..]

Misschien zijn die er niet?

Omdat juist in spoedgevallen je behoefte hebt aan je vaste begeleider en dit als begeleider dan ook fijn is als je de afspraak af kunt ronden? 

Apiejapie schreef op 08-04-2022 om 17:43:

[..]

Omdat juist in spoedgevallen je behoefte hebt aan je vaste begeleider en dit als begeleider dan ook fijn is als je de afspraak af kunt ronden?

Dat zou ook heel goed kunnen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.