Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
TanSwallow86

TanSwallow86

07-04-2022 om 15:16

de sfeer hier op het forum
Vandaag weer een hypo gehad en lig doodmoe op bed, ook nog amper geslapen vannacht

Aan de intens overheersende interieur-parfum bij onze Xenos .  Vroeger hadden ze dat niet . Toen ik naar buiten kwam zat mijn neus compleet dicht en had ik keelpijn .
Ik denk dat ik er allergisch voor ben of zo

Aan dat mijn man gespannen is voor een weekendje fietsen met vrienden. Grow up! 

JtM

JtM

07-04-2022 om 16:03 Topicstarter

Apiejapie schreef op 07-04-2022 om 14:52:

[..]

Werkt ze op die dagen thuis? Of komt ze helemaal niet? Want dat laatste zou toch te belachelijk zijn!

Jawel, ze werkt thuis. Maar dat is ook enigszins discutabel hoeveel ze dan achter haar laptop zit. Probeer me er in ieder geval niet druk meer over te maken maar ik merk dat sinds ze hier heeft aan te geven te stoppen dat haar inzet ook flink minder is.

Dat de Zuivelhoeve Boernyoghurt ''Licor 43'' nooit te vinden is in onze AH en nu ineens wel..

Ergernis: ik heb hem dus nooit in de Bonus kunnen kopen, maar nu toch maar meegenomen omdat ik er benieuwd naar ben.

wild-flower schreef op 07-04-2022 om 15:19:

Aan de intens overheersende interieur-parfum bij onze Xenos . Vroeger hadden ze dat niet . Toen ik naar buiten kwam zat mijn neus compleet dicht en had ik keelpijn .
Ik denk dat ik er allergisch voor ben of zo

Naar is dat ik heb er ook vaak last van in winkels en moet dan erg hard niezen. Was handig in corona tijd.

Femke09 schreef op 07-04-2022 om 13:30:

Aan mezelf, zoals zo vaak.
Deze keer omdat ik met 55 met pensioen wil, of in ieder geval uitgerekend heb wat ik moet doen om dat te laten lukken. Terwijl ik een gru-we-lij-ke hekel heb aan pensionado's die nog járen leven zonder wat voor de samenleving te doen.
(Ik wil boeken schrijven, vrijwilligerswerk doen, helpen in winkels, op kleinkinderen passen)

Daar kan ik me als 55-jarige nu helemaal niets bij voorstellen, maar ik heb dan ook werk waar je verder in ontwikkelt en ik heb het gevoel dat ik er steeds beter in word, dus om nu te stoppen, lijkt me niks. 

Auwereel schreef op 07-04-2022 om 17:31:

[..]

Daar kan ik me als 55-jarige nu helemaal niets bij voorstellen, maar ik heb dan ook werk waar je verder in ontwikkelt en ik heb het gevoel dat ik er steeds beter in word, dus om nu te stoppen, lijkt me niks.

Ik zal zeggen dat ik het ook wel fijn zal vinden als ik rond die leeftijd of iets ouder kan stoppen met”verplicht” werken en alleen nog vrijwilligerswerk of werk doe waar ik veel plezier uit haal.

Voor nu is het de bedoeling om dit rond 60 jaar te bereiken.

MidasWolf schreef op 07-04-2022 om 17:42:

[..]

Ik zal zeggen dat ik het ook wel fijn zal vinden als ik rond die leeftijd of iets ouder kan stoppen met”verplicht” werken en alleen nog vrijwilligerswerk of werk doe waar ik veel plezier uit haal.

Voor nu is het de bedoeling om dit rond 60 jaar te bereiken.

Ik ben nu 58, word eind dit jaar 59, en werk 45 uur per week gemiddeld. Met plezier, want ik heb een enorm leuke baan waar ik veel voldoening en plezier uit haal. Maar toch merk je dat die lange werkweken nu meer energie kosten dan 20-30 jaar geleden. Niet dat ik bij thuiskomst op apegapen lig, maar in mijn jonge jaren ging ik na zo'n werkdag rustig nog een avondje naar de kroeg, of borrelen en eten bij vrienden. Tegenwoordig vind ik het dan toch fijner als ik 's avonds gewoon thuis kan blijven.

Zit te denken aan een middagje minder als ik 60 word... Financieel kan het makkelijk, dus wie weet...

Pejeka1 schreef op 07-04-2022 om 18:35:

[..]

Ik ben nu 58, word eind dit jaar 59, en werk 45 uur per week gemiddeld. Met plezier, want ik heb een enorm leuke baan waar ik veel voldoening en plezier uit haal. Maar toch merk je dat die lange werkweken nu meer energie kosten dan 20-30 jaar geleden. Niet dat ik bij thuiskomst op apegapen lig, maar in mijn jonge jaren ging ik na zo'n werkdag rustig nog een avondje naar de kroeg, of borrelen en eten bij vrienden. Tegenwoordig vind ik het dan toch fijner als ik 's avonds gewoon thuis kan blijven.

Zit te denken aan een middagje minder als ik 60 word... Financieel kan het makkelijk, dus wie weet...

Begrijpelijk je bent echt niet de enige die dit op deze manier heeft, ik herken het van mijn ouders en mensen in mijn omgeving dat bepaalde zaken gewoonweg meer moeite kosten als je ouder wordt.

Hoe leuk werk ook kan zijn wanneer je de financiële mogelijkheden hebt is het zeker interessant om te kijken of je inderdaad een dag/middag minder kan gaan werken. Ik denk dat je deze vrije tijd die je daar mee krijgt zo opgevuld hebt met andere leuke dingen buiten werk om.

Genoeg leuke zaken in je privé om ook plezier uit te halen.

noas_1993 schreef op 07-04-2022 om 16:28:

Dat de Zuivelhoeve Boernyoghurt ''Licor 43'' nooit te vinden is in onze AH en nu ineens wel..

Ergernis: ik heb hem dus nooit in de Bonus kunnen kopen, maar nu toch maar meegenomen omdat ik er benieuwd naar ben.

Klinkt interessant..

Ik erger mij dat mensen allemaal morgen met mij willen afspreken. Kan dat niet beter over de week verdeeld?

En dat ik het vrijwilligerswerk nu al beu ben.

En door die stomme hormonen vandaag weer eens in de winkel stond zonder mijn boodschappenlijstje. En nog steeds geen idee waar het gebleven is.. 

AD op Zaterdag: papieren krant wordt al maanden niet bezorgd, want geen bezorgers. Korting geven ze niet. 
Nu wordt de NRC Weekendabonnement ook al niet bezorgd, want ook geen bezorgers. Check dan eerst of er wel bezorgers zijn voor ik het afsluit! Als ik een pizza bestel, maar er zijn geen bezorgers, dan meldt de pizzeria dat toch ook?

Beerlover schreef op 08-04-2022 om 07:45:

AD op Zaterdag: papieren krant wordt al maanden niet bezorgd, want geen bezorgers. Korting geven ze niet.
Nu wordt de NRC Weekendabonnement ook al niet bezorgd, want ook geen bezorgers. Check dan eerst of er wel bezorgers zijn voor ik het afsluit! Als ik een pizza bestel, maar er zijn geen bezorgers, dan meldt de pizzeria dat toch ook?

Belachelijk… 

In zo’n geval moet je het gewoon kosteloos kunnen opzeggen lijkt me. 

SuzyQFive schreef op 08-04-2022 om 08:45:

[..]

Belachelijk…

In zo’n geval moet je het gewoon kosteloos kunnen opzeggen lijkt me.

Volgens mij kan dat ook wel gewoon omdat het contractbreuk is. Neem tenminste aan dat er een abo is die zegt dat je een papieren krant krijgt.

stokstaart schreef op 08-04-2022 om 08:48:

[..]

Volgens mij kan dat ook wel gewoon omdat het contractbreuk is. Neem tenminste aan dat er een abo is die zegt dat je een papieren krant krijgt.

Idd, je betaalt er toch voor? Zou toch van de zotte zijn als je dat niet gecompenseerd krijgt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.