Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
HarleyQuin schreef op 08-04-2022 om 13:08:

Deel scooters, hier in de wijk staat het vol met die krengen, nu ook weer midden op voetpad, nu kan je er amper langs, ligt ook nog aan een drukke straat, dichtbij is een winkelcentrum. Ik haat die krengen

Ik begrijp niet hoe een gemeente kan toestaan dat infrastructuur op zo'n verkeerde manier gebruikt wordt. Het lijkt me echt niet moeilijk in te bouwen dat de huurkosten van zo'n deelscooter pas stoppen als die op een juiste plaats staat geparkeerd. Je moet natuurlijk wel de goede plaatsen voor selecteren.

TanSwallow86

TanSwallow86

08-04-2022 om 19:11

Auwereel schreef op 08-04-2022 om 19:01:

[..]

Ik begrijp niet hoe een gemeente kan toestaan dat infrastructuur op zo'n verkeerde manier gebruikt wordt. Het lijkt me echt niet moeilijk in te bouwen dat de huurkosten van zo'n deelscooter pas stoppen als die op een juiste plaats staat geparkeerd. Je moet natuurlijk wel de goede plaatsen voor selecteren.

En het ergste is, die vent die die deelscooters plaatst, gaat gewoon door met plaatsen van die dingen ondanks protest van bewoners ect.

Ze worden ook vaak vernield. 

Auwereel schreef op 08-04-2022 om 19:01:

[..]

Ik was laatst in Frankrijk en daar kreeg ik echt meldingen in de app dat als je niet op een parkeerplaats parkeerde je een boete krijgt. Ik moest zelfs een keer een foto maken van de geparkeerde fiets als bewijs.

In China ook nadat het daar helemaal uit de hand liep. Dus waarom het hier dan niet meteen opgepakt kan worden?

Treurniet schreef op 08-04-2022 om 17:25:

[..]

Misschien zijn die er niet?

Dat kan natuurlijk.
Noem me egoïstisch, maar ik vind eigenlijk niet dat 1 begeleider er dan maar een HELE DAG voor ''op moet draaien''
Want dat betekend ook dat ze al haar andere afspraken af moet zeggen.

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

09-04-2022 om 08:05

stokstaart schreef op 08-04-2022 om 11:41:

[..]

Maagzuur is verschrikkelijk!!
Als je niet zit te wachten op wat mij geholpen heeft scrol snel door
Ik kwam ooit eens de tip tegen dat maagzuur ook kan komen door een tekort aan maagzuur. Ik ben toen begonnen met een beetje water met wat citroensap (gewoon zo'n flesje) drinken, 4xper dag en ook steeds als ik het voelde opkomen. Ik kon toen na een paar weken al afbouwen met het citroensap en heb er sindsdien heel weinig last meer van. Als ik het voel drink ik gewoon weer water met citroensap en dan ben ik er binnen 15min weer vanaf.

Sterker nog de meeste problemen met maagzuur komen door een tekort. Dan voelen mensen maagzuur omhoog komen, krijgen of nemen een maagzuurremmer, waardoor het tekort oploopt en het probleem alleen maar erger wordt.
Een gezonde spijsvertering is ook belangrijk voor andere lichamelijke processen. En dat wordt dan om zeep gelopen met een maagzuurremmer.

Helena71 schreef op 09-04-2022 om 08:05:

[..]

Sterker nog de meeste problemen met maagzuur komen door een tekort. Dan voelen mensen maagzuur omhoog komen, krijgen of nemen een maagzuurremmer, waardoor het tekort oploopt en het probleem alleen maar erger wordt.
Een gezonde spijsvertering is ook belangrijk voor andere lichamelijke processen. En dat wordt dan om zeep gelopen met een maagzuurremmer.

Ja, mijn problemen werden ook alleen maar erger en erger met een maagzuurremmer. Ik ben blij dat ik er af ben en weet wat ik moet doen mocht ik ineens last krijgen. (bij bv teveel en te vet eten)

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-04-2022 om 10:26

Zou vandaag mijn nieuwe tuinset komen, had mail gekregen dat dit vandaag bezorgd zou worden. Kijk ik vandaag in de T&T en hebben ze het naar maandag verschoven. Dan ben ik aan het werk! Ik had het juist op zaterdag laten bezorgen, omdat ik dan vrij ben.
Dus vervoerder gebeld, die gaat het nu uitzoeken, maar kan niet beloven dat het vandaag nog wordt. Dat snap ik, maar ga dan ook niet rommelen in de afspraken die je maakt. 

Friezinnetje schreef op 09-04-2022 om 10:26:

Zou vandaag mijn nieuwe tuinset komen, had mail gekregen dat dit vandaag bezorgd zou worden. Kijk ik vandaag in de T&T en hebben ze het naar maandag verschoven. Dan ben ik aan het werk! Ik had het juist op zaterdag laten bezorgen, omdat ik dan vrij ben.
Dus vervoerder gebeld, die gaat het nu uitzoeken, maar kan niet beloven dat het vandaag nog wordt. Dat snap ik, maar ga dan ook niet rommelen in de afspraken die je maakt.

Balen.

Kan je het niet naar een afhaalpunt sturen?

Treurniet schreef op 09-04-2022 om 11:04:

[..]

Balen.

Kan je het niet naar een afhaalpunt sturen?

Met een pakketje is dat nog prima, een tuinset wordt al lastiger je moet het dan ook weer thuis zien te krijgen. Daar heb je eigenlijk al een busje bij nodig. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-04-2022 om 11:38

MidasWolf schreef op 09-04-2022 om 11:29:

[..]

Met een pakketje is dat nog prima, een tuinset wordt al lastiger je moet het dan ook weer thuis zien te krijgen. Daar heb je eigenlijk al een busje bij nodig.

ja pcies. Gaat om een tuintafel, 4 stoelen en een lounge-setje. Beetje veel. En komt niet met dhl of postnl

April2021 schreef op 08-04-2022 om 19:58:

[..]

Ik was laatst in Frankrijk en daar kreeg ik echt meldingen in de app dat als je niet op een parkeerplaats parkeerde je een boete krijgt. Ik moest zelfs een keer een foto maken van de geparkeerde fiets als bewijs.

In China ook nadat het daar helemaal uit de hand liep. Dus waarom het hier dan niet meteen opgepakt kan worden?

Lijkt me dezelfde technologie als die van een robotstofzuiger.

Helena71 schreef op 09-04-2022 om 08:05:

[..]

Dat heb ik nooit geweten. Van dit forum leer ik nog eens wat!

HarleyQuin schreef op 08-04-2022 om 19:11:

[..]

En het ergste is, die vent die die deelscooters plaatst, gaat gewoon door met plaatsen van die dingen ondanks protest van bewoners ect.

Ze worden ook vaak vernield.

Sowieso vind ik het gek dat ze overal geplaatst mogen worden. Elk bedrijf (zoals een foodtruck, viskraam of whatever) heeft een vergunning nodig om zomaar ergens te mogen staan. Winkels en bedrijven moeten aantonen hoe ze omgaan met parkeerplaatsen. Maar die deelscooters/-fietsen mogen overal maar staan. Zo'n bedrijf gebruikt gewoon alle ruimte die ze willen. En veroorzaken veel overlast. Vind het vreemd dat dat mag.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-04-2022 om 13:15

Apiejapie schreef op 09-04-2022 om 13:11:

[..]

Sowieso vind ik het gek dat ze overal geplaatst mogen worden. Elk bedrijf (zoals een foodtruck, viskraam of whatever) heeft een vergunning nodig om zomaar ergens te mogen staan. Winkels en bedrijven moeten aantonen hoe ze omgaan met parkeerplaatsen. Maar die deelscooters/-fietsen mogen overal maar staan. Zo'n bedrijf gebruikt gewoon alle ruimte die ze willen. En veroorzaken veel overlast. Vind het vreemd dat dat mag.

Pcies en zo storend gezicht in de stad. 

Ben paar jaar terug in Berlijn geweest en overal stonden die krengen. En soms midden op stoep, waardoor iedereen er last van heeft. 

aan mezelf,  al uren.  Ik heb vervelend veel pijn na de revalidatie gisteren maar ik blijf maar op mijn kont zitten.  Mens,  ga wat doen, kom in beweging 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.