Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Aan de nos. Die me om 7 uur een breaking nieuws bericht stuurt over de inflatie ik schrok wakker met de gedachte wat heeft Rusland nu weer gedaan.
Nu gaat mijn wekker om 7.40 dus had niet O heel lang meer kunnen slapen maar duurde ook al zo lang dat ik sliep gisteren onder odor een paar mannen die buiten liepen te gillen. 
een paar weken terug had de NOS ook al een paar keer zo vroeg breaking nieuws toen wilde ik de mijn breaking nieuws uit zetten.  Tot Rusland Oekraïne binnen viel toen wilde ik het niet meer uitzetten. 

Pooh-Bear schreef op 01-04-2022 om 07:21:

Aan de nos. Die me om 7 uur een breaking nieuws bericht stuurt over de inflatie ik schrok wakker met de gedachte wat heeft Rusland nu weer gedaan.
Nu gaat mijn wekker om 7.40 dus had niet O heel lang meer kunnen slapen maar duurde ook al zo lang dat ik sliep gisteren onder odor een paar mannen die buiten liepen te gillen.
een paar weken terug had de NOS ook al een paar keer zo vroeg breaking nieuws toen wilde ik de mijn breaking nieuws uit zetten. Tot Rusland Oekraïne binnen viel toen wilde ik het niet meer uitzetten.

Herkenbaar, geldt ook voor nu.nl. Vaak zijn het dan ook van die dingen dat ik denk: joh, zo "breaking" vind ik dit nou ook weer niet. Jouw voorbeeld van de inflatie bijvoorbeeld. Net alsof ze een bonus krijgen voor breaking news. 

Regendrup. schreef op 01-04-2022 om 06:48:

[..]

Oh nee wat klote!! Ik hoop dat je het weekend nog enigszins fijn doorkomt. Sterkte

Dank je. Ik vertrek straks vol medicatie. Gelukkig is de hoofdpijn daardoor wel minder. Alleen doordat ik om het uur aura’s krijg is het vooral irritant 🥴. Nou! Ik ga gewoon genieten 😬

SuzyQFive schreef op 01-04-2022 om 08:11:

[..]

Dank je. Ik vertrek straks vol medicatie. Gelukkig is de hoofdpijn daardoor wel minder. Alleen doordat ik om het uur aura’s krijg is het vooral irritant 🥴. Nou! Ik ga gewoon genieten 😬

Verschrikkelijk. Sterkte en beterschap!

een paar weken terug had de NOS ook al een paar keer zo vroeg breaking nieuws toen wilde ik de mijn breaking nieuws uit zetten. Tot Rusland Oekraïne binnen viel toen wilde ik het niet meer uitzetten.

Ik heb alle meldingen en oproepen, behalve van bepaalde personen die ik als favoriet heb aangemerkt (ouders, vriend, kinderen) , op stil tussen 23:00 en 8:00.  Ook inderdaad gedaan nadat ik wakker werd van die pushberichten. 

Maar waarom wil je wel om 7.00 uur wakker worden met nieuws uit de Oekraïne? Als je dat om 7.40 hoort is het toch vroeg genoeg? Het is niet dat je er wat aan kunt doen ofzo. Maar goed, ik heb geen nieuwsapps op mijn telefoon, dus er ook geen last van.

Ik heb ook mijn geluid uitstaan in de nacht, iedereen kan me wel bellen overigens, dat heb ik ingesteld voor de diensten in het ziekenhuis. Privé word ik vrijwel nooit wakker gebeld gelukkig, want dan is er echt stront aan de knikker.

Pushberichten van een nieuwssite heb ik niet aanstaan, ik kan er toch weinig aan veranderen.

Schemerlampje schreef op 01-04-2022 om 08:17:

[..]

Maar waarom wil je wel om 7.00 uur wakker worden met nieuws uit de Oekraïne? Als je dat om 7.40 hoort is het toch vroeg genoeg? Het is niet dat je er wat aan kunt doen ofzo. Maar goed, ik heb geen nieuwsapps op mijn telefoon, dus er ook geen last van.

Daar wil ik ook niet wakker van worden. Maar overdag wil ik daar wel een melding van krijgen en ik heb geen idee hoe ik de nos instel dat hij tot 8 uur stil is. 
mij zet soms inderdaad internet smachten uit maar zo heb ik ook wel eens wat gemist wat ik wel moest horen. 

Pooh-Bear schreef op 01-04-2022 om 08:59:

[..]

Daar wil ik ook niet wakker van worden. Maar overdag wil ik daar wel een melding van krijgen en ik heb geen idee hoe ik de nos instel dat hij tot 8 uur stil is.
mij zet soms inderdaad internet smachten uit maar zo heb ik ook wel eens wat gemist wat ik wel moest horen.

Je kan op je telefoon de niet storen functie aanzetten. Dan komen er alleen berichten en telefoontjes van toegestane mensen binnen.

Pooh-Bear schreef op 01-04-2022 om 08:59:

[..]

Als je het wil instellen:

Android:

https://support.google.com/android/answer/9069335?hl=nl

iPhone: 

https://support.apple.com/nl-nl/HT204321

JtM

JtM

01-04-2022 om 10:28 Topicstarter

Beterschap en sterkte Suzy!

Ik erger me vooral aan mezelf op het moment: heb zoon naar school gebracht, boodschappen gedaan en moet om 10.45u in de sportschool zijn voor een afspraak. Daartussen wilde ik de woonkamer/keuken poetsen. Wat heb ik gedaan...? Niks heb ff nergens zin in. Het is dat de afspraak in de sportschool staat anders was ik ook daar niet heen gegaan. Pff, betekend dus wel dat ik t vanmiddag of morgenochtend alsnog moet doen.

Is er ook een tutorial hoe je je man zover krijgt dat hij opruimt, en dan ook nog op de plek waar het hoort? Pffffff

Netherfield schreef op 01-04-2022 om 10:44:

Is er ook een tutorial hoe je je man zover krijgt dat hij opruimt, en dan ook nog op de plek waar het hoort? Pffffff

Zijn telefoon innemen, WiFi uitzetten, afstandsbediening verstoppen, zijn sokken niet meer wassen, geen zakgeld meer geven tot het op orde is?

SuzyQFive schreef op 01-04-2022 om 12:30:

[..]

Zijn telefoon innemen, WiFi uitzetten, afstandsbediening verstoppen, zijn sokken niet meer wassen, geen zakgeld meer geven tot het op orde is?

Zakgeld voor je man?

Netherfield schreef op 01-04-2022 om 10:44:

Als hij zijn eigen spullen laat slingeren, op de verkeerde plek opbergen? Of alles in één doos dien of zo.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.