Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Netherfield schreef op 01-04-2022 om 10:44:

Is er ook een tutorial hoe je je man zover krijgt dat hij opruimt, en dan ook nog op de plek waar het hoort? Pffffff

Ik denk dat je man vindt dat de spullen al daar liggen waar ze horen.

Ik wou iets kopen met 5,95 bezorgkosten maar wat ik ook extra in het wagentje legde zodat ze gratis zouden bezorgen, die 5,95 verdween maar niet van de lijst.

Dus die extra producten maar weer uit de wagen gegooid en alleen het eerste product kopen wordt dan echt te duur met zoveel bezorgkosten. Ik koop het bij de volgende gelegenheid maar in de winkel.

De bezorgkosten van Ikea vind ik belachelijk hoog, E30,= voor het bezorgen van een kallax kast van E60,= vind ik veel te duur.

Poezie schreef op 01-04-2022 om 14:33:

De bezorgkosten van Ikea vind ik belachelijk hoog, E30,= voor het bezorgen van een kallax kast van E60,= vind ik veel te duur.

Als ze het voor die 30 euro nou ook in elkaar kwamen zetten voor je.
Hoewel Kallax lijkt me niet echt moeilijk.

Ik ergerde me aan de man die tegen dd pijlen in reed op de parkeerplaats en daarmee al het verkeer ophield en toen nog boos werd dat anderen niet voor hem aan de kant gingen. Ook bij jou zit er een achteruit op!

Dat kind met een kapotte fiets thuis is gekomen 
Iemand vind het grappig om zijn fiets te slopen 

Ergeren is in dit geval de verkeerde woordkeuze kon even geen ander bijpassend topic vinden.

Mijn kat is gisteren ingeslapen naar alle waarschijnlijk had ze kanker aan haar huid/bij haar oor, verdrietig en pijnlijk omdat het echt mijn maatje was.

Ik woon alleen en zal de plek die zij bij mij heeft extra missen.
Daarom is de kat ook extra belangrijk voor mij.

Soms schiet ik nog vol als ik er aan denk en ik heb vandaag flink gehuild  erom. 
Gelukkig is ze wel bijna 16,5 jaar oud geworden. Ondanks dat ik haar niet vanaf het begin in huis had was het voor mijn gevoel wel echt mijn kat. 

De gezellige momenten samen in de stoel voor de tv of lekker in de tuin 
Ik zal haar missen, het ga haar goed.

midaswolf

Aw, sterkte, MidasWolf! Het is altijd verdrietig om je kleine huisgenootje te moeten missen. Ik heb nog wel een jaar de krabpaal laten staan, omdat ik het gewoon nog niet kon wegdoen.

Mijn zoon gisteren, mam, één van de cavia's ziet er niet helemaal fit uit, zit zo in een hoekje... Maar ze at wel enthousiast en werd later op de dag weer tierig. Belt vandaag mijn dochter, die op zichzelf woont, mam, één van mijn cavia's is ziek, mag ik je fiets met grote fietstassen lenen om naar de dierenarts te gaan? Ik: goh, da's sneu, gisteren dachten wij dat één van onze ziek was! Zogezegd, zogedaan, dochter leent fiets en fietst naar de dierenarts. Ondertussen komt mijn man aan mijn werkkamer kloppen, met de mededeling: kom eens kijken, die ene cavia doet weer zo raar. Dus heb ik een afspraak met de dierenarts gemaakt, terwijl mijn dochter daar was. Gelukkig is ze op tijd terug met m'n fiets. Dus zo op naar de dierenarts!

Auwereel schreef op 01-04-2022 om 19:52:

Mijn zoon gisteren, mam, één van de cavia's ziet er niet helemaal fit uit, zit zo in een hoekje... Maar ze at wel enthousiast en werd later op de dag weer tierig. Belt vandaag mijn dochter, die op zichzelf woont, mam, één van mijn cavia's is ziek, mag ik je fiets met grote fietstassen lenen om naar de dierenarts te gaan? Ik: goh, da's sneu, gisteren dachten wij dat één van onze ziek was! Zogezegd, zogedaan, dochter leent fiets en fietst naar de dierenarts. Ondertussen komt mijn man aan mijn werkkamer kloppen, met de mededeling: kom eens kijken, die ene cavia doet weer zo raar. Dus heb ik een afspraak met de dierenarts gemaakt, terwijl mijn dochter daar was. Gelukkig is ze op tijd terug met m'n fiets. Dus zo op naar de dierenarts!

Hopen dat het goed valt, en het niets ernstigs  is.  

Rondstruiner schreef op 01-04-2022 om 18:52:

Aw, sterkte, MidasWolf! Het is altijd verdrietig om je kleine huisgenootje te moeten missen. Ik heb nog wel een jaar de krabpaal laten staan, omdat ik het gewoon nog niet kon wegdoen.

Bedankt allebei, 

Je weet dat z’n moment er een keer aan zit te komen, zeker met een ouder dier.Toch is het dan pittig mede omdat het een ziekte betreft. Voorlopig eerst dit maar eens even laten inwerken.

Haar as strooi ik in de tuin uit, haar favoriete stek buiten. 

Dat van het niet veranderen herken ik wel, dat helpt bij het verwerkingsproces.

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

01-04-2022 om 21:15

rionyriony schreef op 01-04-2022 om 14:59:

[..]

Als ze het voor die 30 euro nou ook in elkaar kwamen zetten voor je.
Hoewel Kallax lijkt me niet echt moeilijk.

Ik vond Kallax niet moeilijk qua ontwerp. Makkelijk op te volgen zeg maar. Maar ik vond het wel lastig om die schroeven erin te krijgen. Aandraaien aan de ene kant, betekende losdraaien aan de andere kant. Ik moest er wel extra aandacht bij hebben en kracht voor zetten.

Beterschap Suzy en sterkte Midaswolf!

Ik erger mij aan mijn onderburen en dan vooral hun harde bas. Oh en dat mijn bench op marktplaats niet hard loopt. 

SuzyQFive schreef op 01-04-2022 om 12:30:

[..]

Zijn telefoon innemen, WiFi uitzetten, afstandsbediening verstoppen, zijn sokken niet meer wassen, geen zakgeld meer geven tot het op orde is?

Je zou het bijna doen… Vandaag de passive-aggressive methode uitgeprobeerd, dus niet zijn gebruikte lunchspullen In de vaatwasser gedaan. Toen ik terugkwam van boodschappen zaten ze in de vaatwasser. Nu zijn andere spullen nog opgeruimd zien te krijgen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.