Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Aan mezelf, omdat ik hier nog een beetje zit te You Tuben. En op dit forum te gluren. Excuus : pijn aan mijn tot op de draad versleten knie.

kay89 schreef op 04-03-2022 om 21:52:

Ik erger me een beetje aan het feit, dat het niet werd gewaardeerd werd, dat ik het op nam voor een paar forumers. Maar ik zal echt on topic blijven.

Hoe vervelend ook, ik begrijp het wel.

Het begon een vooroordelen discussie te worden, wat niet echt een verrassing was, als je dan wil dat het over het onderwerp blijft gaan moet er wat strenger gemodereerd worden op off topic. Anders krijg je weer de discussie "jamaar hij wel".

''Nemen jullie je bikini mee?''

Ik ga niet naar een hotel om daar te gaan zwemmen..

Het zijn leuke mensen hoor! maar sommige ideeën irriteren me..

Aan de zaterdagochtend de laatste tijd. Beide kinderen hebben dan sportwedstrijden en man is altijd werken dus dat komt op mij neer. Ze moeten dan op verschillende plekken sporten maar wel rond dezelfde tijd  Dus ik moet de hele ochtend haasten en altijd weer afspraken maken dat er een kind even opgevangen kan worden etc. Ben er een beetje klaar mee! 
Vandaag bijvoorbeeld moet ene kind om 09.15 bij voetbal zijn en moet ik 09.30 aanwezig zijn met andere kind bij volleybal want het is mijn beurt om te rijden. Ik pik dan nog een vriendje/vriendinnetje op en dan kan het allemaal net. Maar voetbal kind is eerder klaar en is nog te jong om alleen thuis te zijn..

HAHA!wait..what schreef op 05-03-2022 om 07:28:

Aan de zaterdagochtend de laatste tijd. Beide kinderen hebben dan sportwedstrijden en man is altijd werken dus dat komt op mij neer. Ze moeten dan op verschillende plekken sporten maar wel rond dezelfde tijd Dus ik moet de hele ochtend haasten en altijd weer afspraken maken dat er een kind even opgevangen kan worden etc. Ben er een beetje klaar mee!
Vandaag bijvoorbeeld moet ene kind om 09.15 bij voetbal zijn en moet ik 09.30 aanwezig zijn met andere kind bij volleybal want het is mijn beurt om te rijden. Ik pik dan nog een vriendje/vriendinnetje op en dan kan het allemaal net. Maar voetbal kind is eerder klaar en is nog te jong om alleen thuis te zijn..

Oh dat is heel lastig. Ik zou ik echt niet weten hoe ik het allemaal zou moeten doen in mijn eentje. Hebben jullie vaste beurten met rijden? Anders kun je misschien een keer ruilen als het zo moeilijk uitkomt. 

Aan dat ik om 7:15 wakker werd omdat man zich omdraaide en daardoor zijn telefoon van zijn nachtkastje beukte en ik me kapot schrok. En gisteren ook al.

Aan het autoalarm in de straat. Geen idee van wie de auto is, vast niet van iemand hier want die waren dan ook wakker geweest. Gisteren avond om 21.30 begon het al en nu nog steeds 🤬. Elk half uur gaat het ding af. Even 15 sec alarm en weer stil. Gelukkig dus niet constant maar je schrikt wel elk half uur wakker. Rot nacht. 

Aan m’n ex. Hij wilde iets overnemen van 170 euro, heb ik afgerond naar 150 euro. Ik betaalverzoek sturen, gaat ie moeilijk doen. Heb hem dan maar even fijn herinnerd aan het feit dat ik eigenlijk ook nog 40 euro krijg van een spel wat hij voor mij zou doorverkopen… Zucht.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

05-03-2022 om 09:43

aan mijn lijf, echt alles doet zeer en ik heb geen oog dichtgedaan vannacht 

redbulletje schreef op 04-03-2022 om 12:41:

[..]

Misschien bedoelde ze haar antwoord sarcastisch? Als je paard losbreekt flitsen er gelijk honderden scenario's door je hoofd hoe het allemaal fout kan aflopen meestal.

Neuh, dat paard was niet losgebroken. Ze liet hem loslopen. Kwam heel gemoedelijk aangesjokt, al kletsend met de vrouw die haar paard wel vast had. 

Netherfield schreef op 04-03-2022 om 19:22:

Ik erger me aan mijn kinderen, die gaan morgenavond 1 nachtje logeren omdat wij voor het eerst in weetikhoelang naar een verjaardag van vrienden gaan. Nu zegt er eentje net doodleuk dat ze niet wil logeren. Dat ze ook wel alleen thuis kunnen blijven. (Oudste is bijna 14). Maar ik vind de middag en de volgende ochtend kindloos óók fijn! En nu erger ik me aan mezelf omdat ik even zonder ze wil.

Nou, dat zou ik ook hebben hoor. Van mij moeten ze dan gewoon gaan want het logeerpartijtje is niet alleen voor de leuk maar als oppas. 
Dankzij mijn scheiding hoef ik dat niet meer te doen. Ik heb om het weekend geen kinderen. Zit er toch een voordeel aan een scheiding 🥴

Peen schreef op 05-03-2022 om 09:43:

aan mijn lijf, echt alles doet zeer en ik heb geen oog dichtgedaan vannacht

Hè bah… kan je straks nog even een dutje doen? 

Auwereel schreef op 04-03-2022 om 19:04:

Ik erger me aan mijn maag vandaag, zit de hele tijd te rammelen wanneer het geen etenstijd is.

Hier ook.

Verder erger ik me aan mijn overprikkeling momenteel , waaraan door de overgang maar geen eind lijkt te komen..En oja aan de belastingdienst omdat ik nog steeds volgens hen aangifte 2021 moet doen, terwijl ik officieel volgens hun eigen regels dat vorig jaar al niet meer hoefde..

Aan mezelf. Ik viel net van de laatste twee tredes van de trap, morgen zal ik wel een mooie blauwe plek op m'n been hebben. Gelukkig is m'n katje oké, die had ik vast. Ze landde bovenop me. 

per ongeluk een km omlopen omdat de route die je op basis van google maps hebt gekozen verboden voor ombevoegden blijkt te zijn

Nu eerst maar weer pauze en bijkomen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.