Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

ik voel haat vanuit mijn tenen naar Poetin. Haat is geen fijn gevoel maar ik voel het wel. Ik volg het allemaal maar als ik bv naar Jinek kijk en zijn foto staat heel de tijd op de achtergrond dan kan ik wel kotsen. Ik word zo verdrietig van de oorlog.

watertoren schreef op 05-03-2022 om 17:05:

ik voel haat vanuit mijn tenen naar Poetin. Haat is geen fijn gevoel maar ik voel het wel. Ik volg het allemaal maar als ik bv naar Jinek kijk en zijn foto staat heel de tijd op de achtergrond dan kan ik wel kotsen. Ik word zo verdrietig van de oorlog.

Ik weet niet wat ik moet denken van Poetin. Wat er nu gebeurt is zo mijlenver verwijderd van mijn bevattingsvermogen, dat ik het gewoonweg niet kán bevatten. Ik zou zelfs mensen waaraan ik een hekel heb, nooit kwaad kunnen doen. Ik zou zo graag willen weten én begrijpen wat er in het hoofd van Poetin omgaat, maar ik denk dat ik dat niet kan. Als je ziet wat er nu allemaal gebeurt in Oekraïne en te weten dat jij dat hebt veroorzaakt, ik zou niet meer met mezelf kunnen leven.

Lollypopje schreef op 05-03-2022 om 17:01:

per ongeluk een km omlopen omdat de route die je op basis van google maps hebt gekozen verboden voor ombevoegden blijkt te zijn

Nu eerst maar weer pauze en bijkomen

Oei dat is minder. Met de beentjes omhoog dan maar 🤙

Pejeka1 schreef op 05-03-2022 om 17:16:

[..]

Ik weet niet wat ik moet denken van Poetin. Wat er nu gebeurt is zo mijlenver verwijderd van mijn bevattingsvermogen, dat ik het gewoonweg niet kán bevatten. Ik zou zelfs mensen waaraan ik een hekel heb, nooit kwaad kunnen doen. Ik zou zo graag willen weten én begrijpen wat er in het hoofd van Poetin omgaat, maar ik denk dat ik dat niet kan. Als je ziet wat er nu allemaal gebeurt in Oekraïne en te weten dat jij dat hebt veroorzaakt, ik zou niet meer met mezelf kunnen leven.

Niet te begrijpen inderdaad! Wat bezielt je om zo te denken en te handelen 😞

SuzyQFive schreef op 05-03-2022 om 11:18:

[..]

Nou, dat zou ik ook hebben hoor. Van mij moeten ze dan gewoon gaan want het logeerpartijtje is niet alleen voor de leuk maar als oppas.
Dankzij mijn scheiding hoef ik dat niet meer te doen. Ik heb om het weekend geen kinderen. Zit er toch een voordeel aan een scheiding 🥴

Gelukkig zijn ze gewoon uit logeren gegaan. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-03-2022 om 17:26

Aan een aantal mensen die aan mn kop zeikten vandaag dat ik van alles fout gedaan heb.
Ok ik heb wat steken laten vallen, ik maak ook wel eens fouten maar ik voel me toch aangevallen want ik had het niet verwacht en me niet voor kunnen bereiden. (En dan ook bij 1 situatie nog 2 terwijl ik alleen stond in de discussie. Anere discussie met een goede vriend van mij, althans was een goede vriend, nu niet meer denk ik... Hij zit gigantisch moeilijk te doen zonder rede en ik ben daar klaar mee)
Dit gevoel heb ik ongeveer.... (En op zulke momenten ben ik blij dat ik alleen woon, deur op slot huispak aan en ajuu papapluu... morgen weer een dag...)

heidi-n-closet-drag.gif

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-03-2022 om 17:27

Elmie schreef op 05-03-2022 om 17:20:

[..]

Niet te begrijpen inderdaad! Wat bezielt je om zo te denken en te handelen 😞

Ik kan daar ook echt niet bij met mijn verstand... 

Elmie schreef op 05-03-2022 om 17:18:

[..]

Oei dat is minder. Met de beentjes omhoog dan maar 🤙

Jep, zeker omdat ik gemiddeld na een km wel pauze nodig heb. Maar nu pekker op de kamer, zo eten bestellen en dan doe ik niks meer 😊

Lollypopje schreef op 05-03-2022 om 17:28:

[..]

Jep, zeker omdat ik gemiddeld na een km wel pauze nodig heb. Maar nu pekker op de kamer, zo eten bestellen en dan doe ik niks meer 😊

Je vakantie klinkt tot nu toe heerlijk! Hoe lang ben je weg?

Elmie schreef op 05-03-2022 om 17:37:

[..]

Je vakantie klinkt tot nu toe heerlijk! Hoe lang ben je weg?

4 dagen. Maar misschien maak ik het iets langer. Sowieso volgende week nog de hele week vrij van therapie en revalidatie en reintegratie. Even helemaal niks moeten. Dat is al echt genieten😊

ScarceKudu74

ScarceKudu74

05-03-2022 om 17:44

Lollypopje schreef op 05-03-2022 om 17:43:

[..]

4 dagen. Maar misschien maak ik het iets langer. Sowieso volgende week nog de hele week vrij van therapie en revalidatie en reintegratie. Even helemaal niks moeten. Dat is al echt genieten😊

En dat met dit prachtige weer! Wat een geluk 

Peen schreef op 05-03-2022 om 17:44:

[..]

En dat met dit prachtige weer! Wat een geluk

Ja, weinig ergerniswaardig aan

Aan dat ik niet vooruit te branden was, dan ergens in de middag nog moet beginnen om vanalles nog te doen wat nodig was..

ScarceKudu74

ScarceKudu74

05-03-2022 om 18:36

Lollypopje schreef op 05-03-2022 om 18:04:

[..]

Ja, weinig ergerniswaardig aan

Lollypopje schreef op 05-03-2022 om 17:43:

[..]

Geniet ervan 🌞

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.