Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
letterlijk

letterlijk

Moderator

04-03-2022 om 17:50

Infobericht: ook in het ergernissentopic is het niet toegestaan op de man/beledigende opmerkingen over elkaar te maken. Graag hiermee stoppen.

Ik erger me aan mijn maag vandaag, zit de hele tijd te rammelen wanneer het geen etenstijd is. 

TanSwallow86

TanSwallow86

04-03-2022 om 19:05

Heb een dikke puist in mijn neus en doet verrekte zeer

Ik heb ook een hekel aan honden die “niets doen”. Het beest komt op me afgerend, blaft en springt tegen me op, dus hij doet vanalles! En aanlijnen ho maar. Ik hou ook niet van paarden op het fietspad, wat als hij nou net schrikt als ik er naast fiets, zo’n ruiter houdt er weinig aan hoor. 

Ik erger me aan de katten van de buurvrouw twee huizen verderop. Die buurvrouw heeft zelf een tegeltuin, dus niet leuk voor de katten, en die komen dus in mijn tuin hun behoefte doen regelmatig. Baal ik van, want het stinkt, ze graven in mijn borders en als ze tegen de planten plassen, krijgen die gele plekken. Houd je huisdieren lekker bij je.

Pejeka1 schreef op 04-03-2022 om 19:10:

Ik erger me aan de katten van de buurvrouw twee huizen verderop. Die buurvrouw heeft zelf een tegeltuin, dus niet leuk voor de katten, en die komen dus in mijn tuin hun behoefte doen regelmatig. Baal ik van, want het stinkt, ze graven in mijn borders en als ze tegen de planten plassen, krijgen die gele plekken. Houd je huisdieren lekker bij je.

Wanneer je de katten een aantal keer goed natspuit(liever niet in de winter/late herfst) dan komen ze misschien niet meer terug. Matige harde straal zodat de beesten ook geen pijn hebben alleen een nat pak. Wat ze al naar genoeg vinden.

Ik erger me aan mijn kinderen, die gaan morgenavond 1 nachtje logeren omdat wij voor het eerst in weetikhoelang naar een verjaardag van vrienden gaan. Nu zegt er eentje net doodleuk dat ze niet wil logeren. Dat ze ook wel alleen thuis kunnen blijven. (Oudste is bijna 14). Maar ik vind de middag en de volgende ochtend kindloos óók fijn! En nu erger ik me aan mezelf omdat ik even zonder ze wil. 

MidasWolf schreef op 04-03-2022 om 19:16:

[..]

Wanneer je de katten een aantal keer goed natspuit(liever niet in de winter/late herfst) dan komen ze misschien niet meer terug. Matige harde straal zodat de beesten ook geen pijn hebben alleen een nat pak. Wat ze al naar genoeg vinden.

Gewoon je katten bij je houden. Klaar.

Pejeka1 schreef op 04-03-2022 om 19:36:

[..]

Gewoon je katten bij je houden. Klaar.

Dit wat ik zei  is dus voor mensen die dat niet doen. Ik  begrijp je ergens trouwens wel. Helemaal als je een mooie tuin hebt.

Idd katten in je eigen huis/tuin houden. Hond aan lijn in aanlijngebieden. Nou ga ik zelf altijd in mijn oudere of reeds viezere kleding mijn hond (een volwassen Mastin Español, dus een flink bakbeest) uitlaten, dus vind ik het niet erg als er zo'n lekker moddermonstertje tegen me aanspringt, hier in de wijk waar ik woon vinden de baasjes dat veel erger.
En als ik met hond ergens loop waar ook paarden komen, gaat ie aan de lijn (als hond daar los mocht), zit naast me en wachten we rustig totdat paard voorbij is. Levert altijd een bedank-glimlachje op van paardrijder, die meestal eerst twijfelend kijkt naar mijn formaat hond
Was de wereld maar zo, dat iedereen zich aan 'regels' hield om het voor iedereen leefbaar te maken

mogen topics hier altijd doorgaan trouwens? Omdat er al meer dan 5000 berichten zijn hier. 

Weinig ergernis vandaag, alleen nog wat krampen na onderzoek van gisteren. 

Auwereel schreef op 04-03-2022 om 19:04:

Ik erger me aan mijn maag vandaag, zit de hele tijd te rammelen wanneer het geen etenstijd is.

Ik heb ook al de hele dag honger. Heb vanavond 'gewoon' gegeten en net alweer een boterham met brie op 

Ik erger me een beetje aan het feit, dat het niet werd gewaardeerd werd, dat ik het op nam voor een paar forumers. Maar ik zal echt on topic blijven.

aan mijzelf, ben de halve dag er al niet bij met hoofd, moest uur geleden nog snel naar super rennen omdat ik vergeten was kattenvoer te kopen 

Aan de VVD-advertentie die hier ineens opduikt. We hebben je stem ook dit keer nodig. Me hoela.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.