Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
MindlessCamel53
04-02-2022 om 19:00
Lollypopje schreef op 04-02-2022 om 18:57:
bedankt voor alle lieve felicitaties 😊
Nog eentje erbij: van harte!
Fladderak
04-02-2022 om 19:26
Gefeliciteerd Lollypopje🎉🎈
🍰 Had wel een plaatje willen plakken maar weet niet hoe.
Lollypopje
04-02-2022 om 19:29
dankjulliewel 😊
Zo wordt dit gewoon nog een heel vrolijk topic 
@Fladderak plaatjes plakken kan pas bij 60 berichten dacht ik 
Regendrup.
04-02-2022 om 19:55
Aah Lollypopje, ik lees dit nu pas. Ook van mij een hele dikke verjaardagsknuffel! Dat je je snel beter mag voelen, ik denk dat dat toch het beste cadeau zou zijn!

Lollypopje
04-02-2022 om 19:55
Regendrup. schreef op 04-02-2022 om 19:55:
Aah Lollypopje, ik lees dit nu pas. Ook van mij een hele dikke verjaardagsknuffel! Dat je je snel beter mag voelen, ik denk dat dat toch het beste cadeau zou zijn!
![]()
Absoluut. Ik kan mij geen beter cadeau wensen dit nieuwe levensjaar. En beter dan het vorige moet toch niet al te moeilijk zijn 
kerst
05-02-2022 om 05:53
Nog gefeliciteerd Lollypopje.
Hoe gaat het nu Suzy?
Kan ook niet meer slapen.
Lig nu met senior kat op de bank en junior is de boel aan het afbreken.
Cousin_It
05-02-2022 om 08:19
Aan de, inmiddels vier jaar, verbouwende buren. Voor alles dat ze niet zelluf doen komen zwartwerkers , uiteraard ook op zaterdagochtend.
Pooh-Bear
05-02-2022 om 08:31
Dat ik vanmorgen een e mail had dat mijn pakje gisteren bezorgd is. Maar ik helemaal geen pakje heb. Zag wel dat er toen ik aan het werk was iemand aan de deur heeft gestaan maar geen idee wat hij toen met mijn pakje is gaan doen. Dat wordt straks alle buren aflopen.
SuzyQFive
05-02-2022 om 09:59
Prachtwacht schreef op 04-02-2022 om 14:48:
er loopt een muis in mijn huiskamer, en mijn kat doet er weinig aan. Normaal sleept ze zelf geregeld muizen aan, dus het is niet zo dat ze het niet kan.
Niet dat ze hem gevangen heeft en dat nu het ‘kat en muisspel’ begint? Katten sarren vaak die muizen eerst een poosje voor ze de genadeklap geven.
SuzyQFive
05-02-2022 om 10:03
kerst schreef op 05-02-2022 om 05:53:
Nog gefeliciteerd Lollypopje.
Hoe gaat het nu Suzy?
Kan ook niet meer slapen.
Lig nu met senior kat op de bank en junior is de boel aan het afbreken.
Lief dat je het vraagt ❤️
jij nog wel weer geslapen?
Vannacht beter geslapen gelukkig. Het gekke was dat ik gisteren overdag helemaal niet het gevoel had dat ik een nacht gemist had. Ik slaap ook sowieso rustiger als de kinderen er niet zijn. Dan hoef ik niet meer alert te zijn. Heb nu wel flink wat slijm in de bronchiën maar kan het wel ophoesten. Hoest gelukkig niet veel.
Mis mijn vriend wel, dat dan weer wel.
SuzyQFive
05-02-2022 om 10:04
overigens zal die gemiste nacht zich vast nog wel wreken vandaag of morgen. Heb ME dus dat gaat nooit ongestraft 😅.
SuzyQFive
05-02-2022 om 10:31
Oh ja, ik kwam hier omdat ik me dooderger aan mensen op een facebookgroep voor grote gezinnen waarin iemand vroeg of haar dochter al uit quarantaine mocht volgens de regels, ze had alleen nog een hoestje.
Dus ik plak even de ‘brief’ van de GGD met alle huidige regels en toch weten allemaal andere mensen het veel beter dan dat hè.
Ze vroeg naar de regels, niet naar iemands mening daarover…
Prachtwacht
05-02-2022 om 11:51
SuzyQFive schreef op 05-02-2022 om 10:31:
Oh ja, ik kwam hier omdat ik me dooderger aan mensen op een facebookgroep voor grote gezinnen waarin iemand vroeg of haar dochter al uit quarantaine mocht volgens de regels, ze had alleen nog een hoestje.
Dus ik plak even de ‘brief’ van de GGD met alle huidige regels en toch weten allemaal andere mensen het veel beter dan dat hè.
Ze vroeg naar de regels, niet naar iemands mening daarover…
Ergerlijk!