Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
SuzyQFive
04-02-2022 om 12:54
Lollypopje schreef op 04-02-2022 om 09:16:
[..]
Vandaag voor het echie ☺ en alleen mijn ouder zou komen, maar voelt toch even kut. Wat natuurlijk niet hielp toen ik wakker lag, want dan lig je toch de hele tijd te denken dat je echt moet slapen. En dat helpt niet 🤦♀️
Nu verplaatst, naar andere dag. En hopelijk dan wel fit.
En dankjewel😊
Gefeliciteerd!
En misschien moeten we hier maar ergens een nachttopic openen 😬😅
SuzyQFive
04-02-2022 om 12:55
kerst schreef op 04-02-2022 om 09:41:
Beterschap Suzy.
Misschien je huisarts vragen voor wat medicijnen?
Ik heb al ontstekingsremmers gekregen, en verder is er aan de coronabenauwdheid niet zoveel te doen. Even uitzitten. Mijn kinderen gaan naar hun vader vandaag dus kan dit weekend genoeg bijslapen.
Schemerlampje
04-02-2022 om 12:57
SuzyQFive schreef op 04-02-2022 om 12:54:
[..]
Gefeliciteerd!
En misschien moeten we hier maar ergens een nachttopic openen 😬😅
Er is al een nacht topic, over niet kunnen slapen.
https://www.viafora.nl/forum/off-topic-discussies/wakker-wie-ook?page=49#739
SuzyQFive
04-02-2022 om 12:58
Nera schreef op 04-02-2022 om 09:50:
[..]
Heb je nog wat kunnen slapen? Lijkt me zo eng om zo benauwd te zijn, hopelijk gaat het snel beter.
Denk dat ik 1,5u heb geslapen voordat de kids uit bed gingen. Ze laten me wel slapen hoor maar ik hoor het toch altijd. Maar 1,5u is toch een beetje slaap 😅
De benauwdheid zit vooral bovenin gelukkig. Ik vind het zoals het nu is niet zo spannend. Vooral lastig.
SuzyQFive
04-02-2022 om 13:01
Dolfje schreef op 04-02-2022 om 11:14:
Ik heb een egoïstische ergernis, mijn poetsvrouw is in contact geweest met iemand met corona en komt vanmiddag niet dus nu moet ik ergens dit weekend zelf aan de slag waar ik geen zin in heb want heb niet voor niks iemand die komt poetsen
![]()
Uiteraard heb ik dat niet tegen haar gezegd maar haar gewenst dat haar test negatief is en dat zij en haar gezin hopelijk gezond blijven.
Ik heb dus nu al voor de vierde week geen poets… Twee keer kon zij niet, een keer was ik te laat terug uit het ziekenhuis en nu dus Corona. Vorige week zou er een invaller komen en die kwam dus niet opdagen…
Die had mij gebeld de dag ervoor of het ook ‘s middags kon. Nee dat kon niet, ze kon wel later beginnen als dat beter uitkwam. Toen had ik al het gevoel dat het niet goed zou komen…
lientje69
04-02-2022 om 13:45
[..]
Vandaag voor het echie ☺ en alleen mijn ouder zou komen, maar voelt toch even kut. Wat natuurlijk niet hielp toen ik wakker lag, want dan lig je toch de hele tijd te denken dat je echt moet slapen. En dat helpt niet 🤦♀️
En dankjewel😊
Gefeliciteerd lollypopje
Wat rot dat je je zo naar voelt zeg!
ScarceKudu74
04-02-2022 om 14:13
regen, regen, regen.... ik wil nu toch ook eindelijk eens zon zien hier!! Wat deprimerend is dit 
Wieder
04-02-2022 om 14:31
Peen schreef op 04-02-2022 om 14:13:
regen, regen, regen.... ik wil nu toch ook eindelijk eens zon zien hier!! Wat deprimerend is dit
Heb je een nieuwe jas Peen?
Ik ben best van het slechte weer, maar ik ben het met je eens dat een paar zonnestralen welkom zijn. De donkere dagen voor kerst zijn prima, maar volgens mij is het nog niet licht geweest de afgelopen tijd!
ScarceKudu74
04-02-2022 om 14:46
Wieder schreef op 04-02-2022 om 14:31:
[..]
Heb je een nieuwe jas Peen?
Ik ben best van het slechte weer, maar ik ben het met je eens dat een paar zonnestralen welkom zijn. De donkere dagen voor kerst zijn prima, maar volgens mij is het nog niet licht geweest de afgelopen tijd!
Ja, ik heb mijn wortel-jasje aangetrokken
Ik lees hier regelmatig dat iemand lekker heeft gewandeld in de zon en dan kijk ik naar buiten en zijn er alleen maar wolken. Of mist. Of regen. Een paar zonnestralen af en toe vind ik toch ook wel beter.
Prachtwacht
04-02-2022 om 14:48
er loopt een muis in mijn huiskamer, en mijn kat doet er weinig aan. Normaal sleept ze zelf geregeld muizen aan, dus het is niet zo dat ze het niet kan.
_Anoniem_
04-02-2022 om 14:51
Prachtwacht schreef op 04-02-2022 om 14:48:
er loopt een muis in mijn huiskamer, en mijn kat doet er weinig aan. Normaal sleept ze zelf geregeld muizen aan, dus het is niet zo dat ze het niet kan.
Dat doet onze kat ook, vangt buiten een muis en laat 'm binnen los. Het is de bedoeling dat ik die geloof ik iedere keer dan maar vang. 😬
Meestal lukt het me wel en dan laat ik de muis aan de andere kant van het huis buiten los (daar waar geen kattenluik is) dan heeft ie meer kans om weer weg te komen (kat laat ik aan die zijde niet naar buiten)
Prachtwacht
04-02-2022 om 14:57
kat twee is nu ook gearriveerd, die vangt alleen vlinders dus dat is niet echt versterking. Ja, ik denk dat mijn kat deze zelf ook naar binnen heeft gesleept. Meestal lukt het me wel om kat inclusief muis naar buiten te jagen. Maar nu gaat ze gewoon op de bank zitten.
Brabeau
04-02-2022 om 18:54
[..]
En dankjewel😊
Gefeliciteerd! 🥂