Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voor de derde keer een betaalherinnering van een factuur die ik keurig op tijd in november al voldaan heb. Zo irritant,  ik blijf bellen. Zorg eens dat jullie  je administratie  op orde hebben zeg! De toon van de brief wordt ook steeds dwingender. Ga hem toch echt niet nogmaals  betalen hoor!

Onze peuter die de afstandsbediening van de tv kwijt heeft gemaakt. Hele huis op de kop gehad, nergens te bekennen. 

Saga schreef op 05-02-2022 om 15:55:

Onze peuter die de afstandsbediening van de tv kwijt heeft gemaakt. Hele huis op de kop gehad, nergens te bekennen.

Dan zit hij ergens in. Doos, tas, jaszak, bestekla. Zoiets. Succes!

Netherfield schreef op 05-02-2022 om 15:58:

[..]

Dan zit hij ergens in. Doos, tas, jaszak, bestekla. Zoiets. Succes!

Jup, speelgoedbakken op de kop gehad, alle prullenbakken (heerlijk), in alle schoenen gekeken, alle keukenkastjes, de koelkast, op de wc, tassen, planten.

Even de wasmachine checken.

Iemand nog originele ideeën?

Saga schreef op 05-02-2022 om 16:03:

[..]

Jup, speelgoedbakken op de kop gehad, alle prullenbakken (heerlijk), in alle schoenen gekeken, alle keukenkastjes, de koelkast, op de wc, tassen, planten.

De tijdschriftenbak 😆 Daar heb ik ooit iets na een jaar terug gevonden nadat een oppaskind het daar had ingestopt 🤭

tussen de kussens van de bank, zo vonden wij na 3 dagen zoeken een mobieltje terug

[..]

Niet origineel maar tussen bankkussens? Wasmand?

LittleIbex87

LittleIbex87

05-02-2022 om 16:19

ik erger me aan medewerkers die elke mogelijkheid aangrijpen om te klagen en nooit met ideeën komen.

[..]

In bed, achter de verwarming, in de oven of magnetron, in een tas. Succes met zoeken!

Zo vond ik een keer mijn sleutelbos terug in het bestekmandje van de vaatwasmachine. Per toeval, want ik had hem nog niet gemist, maar was daar zeker niet gaan zoeken denk ik  met dank aan peuterzoontje.

Dat ik super veel zin had in Nepalese momo, maar dat het van de kaart bleek gehaald 😭

[..]

Tussen de verwarming? Daar vond ik ooit een sleutelbos terug na 3 jaar

Lollypopje schreef op 05-02-2022 om 17:00:

Dat ik super veel zin had in Nepalese momo, maar dat het van de kaart bleek gehaald 😭

Ik moest googelen wat het was maar dat lijkt me lekker!

Dolfje schreef op 05-02-2022 om 18:21:

[..]

Ik moest googelen wat het was maar dat lijkt me lekker!

Dat is het ook. En hier maak één zaak die het die het dus had

Lollypopje schreef op 05-02-2022 om 18:24:

[..]

Dat is het ook. En hier maak één zaak die het die het dus had

Ik ga morgen eens in de Indiase winkel hier kijken of ze dat hebben. Ik hou van dim Sum. Heb wel een recept gevonden en opgeslagen.
https://eviekookt.nl/momo-indiaas-nepalese-dimsum/

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.