Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
BeneficialJay65

BeneficialJay65

01-02-2022 om 21:56

Geen grote ergernis en zeker geen ramp, maar wat ik niet begrijp van fabrikanten is dat ze een (hun) herkenbare , oude vertrouwde verpakking ( bijv levensmiddelen) veranderen. 

Netherfield schreef op 01-02-2022 om 21:34:

[..]

Waarom vraag je het aan als je geen recht erop hebt?

Ik heb helemaal niks aangevraagd of de intentie. Ik heb heb een tweede verzoek ontvangen van de fiscus om het inkomen van mijn toeslagpartner door te geven. Gebeld en aangegeven dat ik geen toeslag ontvang. Dame van de fiscus gaf aan dat men iedereen pro actief benadert die kinderbijslag ontvangt ivm kind gebonden budget. Het toetsinkomen is blijkbaar opnieuw geindexeerd én men wil een ieder op die manier op z'n mogelijke recht wijzen.

Nou goed, dan wil ik best iets doorgeven want ik niet of ik er recht op zou hebben (inkomen fluctueert hier) maar vind dus niet wáár. Ik vond dus wel een rekentool waaruit bleek dat we  geen toeslag zullen ontvangen. 

Hier een positieve  zelftest  2 dagen voor mijn diploma uitreiking 
Ik ben verdrietig  nu
Ben 52 en verwacht  niet dat  ik  nog een keer cum laude  zal slagen voor een opleiding

Keek er echt naar uit, net als het etentje erna met mijn hele gezin 

lientje69 schreef op 01-02-2022 om 22:05:

Hier een positieve zelftest 2 dagen voor mijn diploma uitreiking
Ik ben verdrietig nu
Ben 52 en verwacht niet dat ik nog een keer cum laude zal slagen voor een opleiding

Och Lientje, dat is wel echt prut. Ik snap de teleurstelling. Wel iets om ontzettend trots op te zijn zeg!

Ik ben verdrietig nu
Ben 52 en verwacht niet dat ik nog een keer cum laude zal slagen voor een opleiding

wees evengoed retetrots op jezelf!

Dank jullie  wel.  Ik ben er ook trots op hoor.  Maar het had me gewoon zo leuk geleken. Toespraakje. Mini feestje. We hebben 2 jaar werken/ leren zorg gedaan waarvan 2 jaar min een maand in coronatijd. 
Dus echt wel knap dat we het gehaald  hebben.  Zijn letterlijk  een  beetje voor de leeuwen gegooid. Veel afhakers. En dan haal je het. En dan dit... 
Nog een klasgenoot  heeft hetzelfde  . Ben niet de enige. Maar wrang blijft het. Vooral omdat ik er extra hard voor heb moeten werken met mijn lichamelijke beperking

@Lientje je mag ook echt wel heel trots op jezelf zijn. Je hebt je diploma zo verdiend en zeker ook het feestje dat daarbij hoort. Gewoon zware k*t timing

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

01-02-2022 om 22:33

oh dat is wel sneu Lientje! Snap dat je teleurgesteld bent. 

Ik ben verdrietig nu

Dat is knudde , Lientje.

Ook nog cum laude geslaagd en niet aanwezig kunnen zijn, vanwege de Corona. 
Daar mag je best verdrietig om zijn.
maar van afstel komt toch geen afstel, wat betreft klein feestje en uit eten gaan.

Doen ze daar niet aan Zoom,of iets anders,dat je dan op die manier  aanwezig kan zijn ?

kan me voorstellen dat je verdrietig bent lientje 

ik heb me gisteren in mijn duim gesneden, net naast mijn nagel..
En stoot dus nu overal tegen aan met die duim, zodat het sneetje steeds weer open gaat 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-02-2022 om 08:12

Dolfje schreef op 01-02-2022 om 22:08:

[..]

wees evengoed retetrots op jezelf!

Dit Lientje!

Netherfield schreef op 01-02-2022 om 21:46:

Dat ik via e-mail reclame krijg voor trapliften en seniorenbedden, ik ben begin 40! Krijg geen reclame voor blauwe pillen meer, dat scheelt dan nog.

Hahaha! Zo kreeg ik ineens toen ik in mei 40 werd allemaal reclames als: rijpere vrouwen gezocht voor… oh ja, en Tena 🤷🏼‍♀️. 

Zo jammer Lientje! Ik neem aan dat ze wel iets kunnen verzinnen via een online verbinding, uiteraard veel minder leuk maar je verdient het wel om even in het zonnetje gezet te worden.

Ik had me met Corona ingesteld op allerlei klachten, waaronder hoofdpijn (heb 24/7 hoofdpijn want hersenaandoening) maar dat mijn nek, rug en heup en benen ook zo zeer doen had ik dan weer niet bedacht… Wel griepgevoel in de rug uiteraard maar dat is altijd een soort vermoeidheidsgevoel. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.