Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Hinoki
02-02-2022 om 09:49
kerst schreef op 01-02-2022 om 21:14:
[..]
Dan kan je dus niet meer naar sauna, bios, zwembad en horeca.

Lees jezelf nog eens terug. Hoe ontiegelijk dom dit klinkt. Een vaccin nemen om naar de sauna te kunnen of de bios.
Nee joh, we doen het niet meer voor onze gezondheid en ook niet voor de zorg. We doen het om uit eten te kunnen.
Om even in topic te blijven: ik erger me dus aan dit soort domme uitspraken.
I
Bailey26
02-02-2022 om 10:58
Hinoki schreef op 02-02-2022 om 09:49:
[..]
Lees jezelf nog eens terug. Hoe ontiegelijk dom dit klinkt. Een vaccin nemen om naar de sauna te kunnen of de bios.
Nee joh, we doen het niet meer voor onze gezondheid en ook niet voor de zorg. We doen het om uit eten te kunnen.
Om even in topic te blijven: ik erger me dus aan dit soort domme uitspraken.
I
Vind het helemaal niet dom klinken. Het is niet mijn overweging maar dat is wat anders. Maakt mij het nou uit wat iemands motivatie het is om die vaccinatie te nemen. Als ze hem maar nemen. Dat ze vervolgens bijdragen aan het ontlasten van de zorg is alleen maar heel erg fijn.
OT
De was, wat een verschrikking blijf ik dat vinden. Had alle manden leeg maarja zieke baby. Dus veel moet ook eerst even uitgespoeld worden
lientje69
02-02-2022 om 11:56
Nou mijn ergernis voor vandaag is een ggd medewerker die me naar een andere provincie wil sturen voor een test. Is maar 3,5 uur rijden heen en terug joh. Goed te doen toch?
Uiteindelijk kon ik terecht vandaag nog bij een locatie 45 km verderop. Moest ik er wel binnen 3 kwartier zijn...
En HR die mijn ditmaal in mijn dossier wil hebben. Gaat hem ook even niet worden.
En dochter die negatief blijft en maar niet haar bed uit komt want ze moet naar school.
En man die geïrriteerd is over dat hij nu niet kan werken en dus heel ongezellig doet.
En oudste dochter die bij corona positieve vriendin is en nu zelf niet lekker wordt maar geen optie ziet om bij de ggd getest te worden
Restaurant dat ik moet afzeggen maar niet te bereiken is.
Kortom. ik erger me aan alles vandaag. Dat zit hem dus echt in mij. Duidelijk
Fidodido
02-02-2022 om 12:08
Bailey26 schreef op 01-02-2022 om 18:07:
Aan vandaag, wat een k*tdag. Het begon vanochtend met een pijnaanval, gevolgt door een gekkie onderweg die z'n auto bijna in die van mij drukte. Collega's die maar door bleven zeuren over niks tijdens de vergadering en een steenkoud kantoor. Man belde dat baby over een uur bij de huisarts moest zijn, hij was al onderweg. Of ik ook voor de zekerheid die kant op kan (hebben beiden ongeveer 50 min reistijd). Stond er een file van een uur.
Gelukkig valt het mee met baby maar hij is wel echt ziek en zielig.
Fidodido
02-02-2022 om 12:11
Aan de arbo die gelijk al een vragenlijst stuurt, terwijl de reden van de ziekmelding overduidelijk is.
Stelletje overijverige …

Bailey26
02-02-2022 om 12:43
Klinkt als heel erg veel gedoe zeg Lientje! Ze motiveren ook niet echt zo.
Fidodido schreef op 02-02-2022 om 12:11:
Aan de arbo die gelijk al een vragenlijst stuurt, terwijl de reden van de ziekmelding overduidelijk is.
Stelletje overijverige …![]()
![]()
Wat stom zeg. Toevallig geen ruimte om een opmerking te plaatsen? 't zal ze nog verbazen hoeveel een beetje menselijkheid kan helpen.
Fidodido
02-02-2022 om 13:35
Bailey26 schreef op 02-02-2022 om 12:43:
Wat stom zeg. Toevallig geen ruimte om een opmerking te plaatsen? 't zal ze nog verbazen hoeveel een beetje menselijkheid kan helpen.
Ja ik heb er een opmerking over gemaakt, en leidinggevende ook geïnformeerd dat ik dit belachelijk vind.
Ik had direct de neiging om nog een week ziek te blijven, terwijl ik echt niet zo in elkaar zit (en dat ga ik ook niet doen indien niet nodig).
rionyriony
02-02-2022 om 14:17
Onlangs een schapenvacht online gekocht en omdat ik de stank niet meer wou van een echt schapenvel en het nooit zeker is of je een witte krijgt zonder goor-gele zweem heb ik deze keer een nepperd gekocht.
Nou, dat bleek een deceptie. De kwaliteit was nog minder dan de eerste de beste acryl nepperd bij de Big Bazar of Kruidvat en de kleur was niet wit maar een kleur goorbeige die werkelijk nergens bij kleurde.
Ik snap niet hoe moeilijk het kan zijn om iets te maken wat op een echt vel lijkt en daar een eerlijke foto van te maken?
Gisteren de hele dag zitten wachten voor een deceptie van 50 euro die ook nog eens heel laat kwam. Ik zag al aan de grootte van de verpakking dat het niks kon zijn. Ik had echt vreselijk de pest in.
SuzyQFive
02-02-2022 om 16:45
rionyriony schreef op 02-02-2022 om 14:17:
Onlangs een schapenvacht online gekocht en omdat ik de stank niet meer wou van een echt schapenvel en het nooit zeker is of je een witte krijgt zonder goor-gele zweem heb ik deze keer een nepperd gekocht.
Nou, dat bleek een deceptie. De kwaliteit was nog minder dan de eerste de beste acryl nepperd bij de Big Bazar of Kruidvat en de kleur was niet wit maar een kleur goorbeige die werkelijk nergens bij kleurde.
Ik snap niet hoe moeilijk het kan zijn om iets te maken wat op een echt vel lijkt en daar een eerlijke foto van te maken?
Gisteren de hele dag zitten wachten voor een deceptie van 50 euro die ook nog eens heel laat kwam. Ik zag al aan de grootte van de verpakking dat het niks kon zijn. Ik had echt vreselijk de pest in.
Wat zonde, maar online besteld dus kan nog wel terug toch? Alleen je tijd heb je er niet mee terug
rionyriony
02-02-2022 om 17:03
SuzyQFive schreef op 02-02-2022 om 16:45:
[..]
Wat zonde, maar online besteld dus kan nog wel terug toch? Alleen je tijd heb je er niet mee terug
Ja, ik stuur het zeker terug. Maar je bent wel je verzendkosten kwijt.
Ik kan slecht tegen dit soort teleurstellingen omdat ik er kennelijk toch onvoldoende rekening mee had gehouden dat het zo erg tegen zou kunnen vallen. Omdat de verkoper een goede naam heeft in woonartikelen verwachtte ik het totaal niet.. Maar in dit geval verkocht hij het voor een andere verkoper.
Ik zal niet zo snel meer daar iets kopen.
rionyriony
02-02-2022 om 17:07
Overigens wel een leuk handwerk gekocht; een kussen in kruissteek. Lentebloesem. Doe ik een maandje over als ik er af en toe een uurtje aan werk. 
lientje69
02-02-2022 om 17:08
Fidodido schreef op 02-02-2022 om 12:11:
Stelletje overijverige …![]()
![]()
Hier idem
Vandaag ziekgemeld wegens positieve zelftest en nu al contact
Een account aanmaken lukt me niet bij deze nieuwe arbodienst ( pakt de toegezonden verificatie code niet) dus ik kan niet bij de vragenlijst. Heb maar een mail gestuurd
Rogue
02-02-2022 om 17:10
mijn kat ... hij is net plakband en blokkert de hele tijd mijn computerscherm ![]()
Cousin_It
02-02-2022 om 17:47
Rogue schreef op 02-02-2022 om 17:10:
mijn kat ... hij is net plakband en blokkert de hele tijd mijn computerscherm
But he loooooooooves you
ScarceKudu74
02-02-2022 om 17:50
Cousin_It schreef op 02-02-2022 om 17:47:
[..]
But he loooooooooves you
![]()