Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
BeneficialJay65
01-02-2022 om 21:56
Geen grote ergernis en zeker geen ramp, maar wat ik niet begrijp van fabrikanten is dat ze een (hun) herkenbare , oude vertrouwde verpakking ( bijv levensmiddelen) veranderen.
Cousin_It
01-02-2022 om 21:59
Netherfield schreef op 01-02-2022 om 21:34:
[..]
Waarom vraag je het aan als je geen recht erop hebt?
Ik heb helemaal niks aangevraagd of de intentie. Ik heb heb een tweede verzoek ontvangen van de fiscus om het inkomen van mijn toeslagpartner door te geven. Gebeld en aangegeven dat ik geen toeslag ontvang. Dame van de fiscus gaf aan dat men iedereen pro actief benadert die kinderbijslag ontvangt ivm kind gebonden budget. Het toetsinkomen is blijkbaar opnieuw geindexeerd én men wil een ieder op die manier op z'n mogelijke recht wijzen.
Nou goed, dan wil ik best iets doorgeven want ik niet of ik er recht op zou hebben (inkomen fluctueert hier) maar vind dus niet wáár. Ik vond dus wel een rekentool waaruit bleek dat we geen toeslag zullen ontvangen.
lientje69
01-02-2022 om 22:05
Hier een positieve zelftest 2 dagen voor mijn diploma uitreiking
Ik ben verdrietig nu
Ben 52 en verwacht niet dat ik nog een keer cum laude zal slagen voor een opleiding
Keek er echt naar uit, net als het etentje erna met mijn hele gezin
Cousin_It
01-02-2022 om 22:08
lientje69 schreef op 01-02-2022 om 22:05:
Ik ben verdrietig nu
Ben 52 en verwacht niet dat ik nog een keer cum laude zal slagen voor een opleidingKeek er echt naar uit, net als het etentje erna met mijn hele gezin
Och Lientje, dat is wel echt prut. Ik snap de teleurstelling. Wel iets om ontzettend trots op te zijn zeg!
Dolfje
01-02-2022 om 22:08
Ik ben verdrietig nu
Ben 52 en verwacht niet dat ik nog een keer cum laude zal slagen voor een opleidingKeek er echt naar uit, net als het etentje erna met mijn hele gezin
wees evengoed retetrots op jezelf!
lientje69
01-02-2022 om 22:17
Dank jullie wel. Ik ben er ook trots op hoor. Maar het had me gewoon zo leuk geleken. Toespraakje. Mini feestje. We hebben 2 jaar werken/ leren zorg gedaan waarvan 2 jaar min een maand in coronatijd.
Dus echt wel knap dat we het gehaald hebben. Zijn letterlijk een beetje voor de leeuwen gegooid. Veel afhakers. En dan haal je het. En dan dit...
Nog een klasgenoot heeft hetzelfde . Ben niet de enige. Maar wrang blijft het. Vooral omdat ik er extra hard voor heb moeten werken met mijn lichamelijke beperking
Lollypopje
01-02-2022 om 22:23
@Lientje je mag ook echt wel heel trots op jezelf zijn. Je hebt je diploma zo verdiend en zeker ook het feestje dat daarbij hoort. Gewoon zware k*t timing 
Hemke
01-02-2022 om 22:37
Ik ben verdrietig nu
Dat is knudde , Lientje.
Ook nog cum laude geslaagd en niet aanwezig kunnen zijn, vanwege de Corona.
Daar mag je best verdrietig om zijn.
maar van afstel komt toch geen afstel, wat betreft klein feestje en uit eten gaan.
Doen ze daar niet aan Zoom,of iets anders,dat je dan op die manier aanwezig kan zijn ?
Mama-Inge
02-02-2022 om 07:00
ik heb me gisteren in mijn duim gesneden, net naast mijn nagel..
En stoot dus nu overal tegen aan met die duim, zodat het sneetje steeds weer open gaat 
AggressiveReindeer87
02-02-2022 om 08:12
Dolfje schreef op 01-02-2022 om 22:08:
[..]
wees evengoed retetrots op jezelf!
Dit Lientje!
SuzyQFive
02-02-2022 om 08:13
Netherfield schreef op 01-02-2022 om 21:46:
Dat ik via e-mail reclame krijg voor trapliften en seniorenbedden, ik ben begin 40! Krijg geen reclame voor blauwe pillen meer, dat scheelt dan nog.
Hahaha! Zo kreeg ik ineens toen ik in mei 40 werd allemaal reclames als: rijpere vrouwen gezocht voor… oh ja, en Tena 🤷🏼♀️.
SuzyQFive
02-02-2022 om 08:26
Zo jammer Lientje! Ik neem aan dat ze wel iets kunnen verzinnen via een online verbinding, uiteraard veel minder leuk maar je verdient het wel om even in het zonnetje gezet te worden. 
SuzyQFive
02-02-2022 om 08:30
Ik had me met Corona ingesteld op allerlei klachten, waaronder hoofdpijn (heb 24/7 hoofdpijn want hersenaandoening) maar dat mijn nek, rug en heup en benen ook zo zeer doen had ik dan weer niet bedacht… Wel griepgevoel in de rug uiteraard maar dat is altijd een soort vermoeidheidsgevoel.